Beutyblogtopic XL #11

Ik heb hem gekeken omdat er tijdens m’n nachtdienst écht niks te doen was, maar toen ze voor de vierde keer zei dat haar sokken ‘boterzacht’ waren kreeg ik zo erg de kriebels dat ik snel heb weggeklikt

4 likes

Ze zei ook ergens over een sok met een gat. Je kan er twee dingen mee doen: maken en weggooien. Ohjajoh.

5 likes

Ik verbaasde me ook over de vele leuke reacties die ze erop kreeg. We zijn veel van haar gewend maar om je sokken te gaan uitzoeken op video… :face_with_raised_eyebrow:

Extreem weinig koolhydraten eten? Dat doen zij to h niet?

Echt wat voor de foefs, jammer dat ze niet meer in de bunker wonen

69 likes

Aardappelballetjes hahah

En raspatat :thinking: dat was toch geweldig uniek fantastisch enzovoorts maar niet in Nederland te krijgen blabla.

1 like

Jawel maar meer op bepaalde plekken. Meestal is het friet , aardappelpartjes , twister fries, of raspatat. Maar aardappelballetjes heb ik nog nooit gezien eigk haha.

1 like

Had van Mas wel ook nog een derde optie verwacht. Echt een soort hack. Bewaar je kapotte sokken om je rucola mee toe te dekken in de bewaarbakjes, bijvoorbeeld.

44 likes

:smile: ik doelde eigenlijk op een foto ooit van Mascha dat ze ergens in Murrica of waar dan ook raspatat at en deed alsof het uniek was en dat we dat in Nederland niet hadden.

1 like

Hahah oh oeps

1 like

Waar kan ik dit krijgen

Raspatat komt toch uit Nederland? Ik heb het nog nooit ergens anders gezien. Het wordt gemaakt van aardappelpuree en Ras is een merknaam. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ben ik dan de enige die zich de bewuste foto herinnert? :weary:

Ik hoop dat de foto boven water komt want ik ben wel benieuwd :smile:

1 like

Vind dit best wel een legit lifehack eigenlijk

1 like

Ik dacht dat deze opmerking ging over het toedekken van je rucola met kapotte sokken :sweat_smile:

8 likes

Ziet er gewoon uit als veel te bleke raspatat

4 likes

Hahahahaha.
Je bent de MVP :clap:

2 likes

“Wanneer komt dit naar Nederland” alsof het effe een visa moet aanvragen, covid testje doen en dan hoppa het vliegtuig op.

(Sorry geschreven spreektaal is mijn pet peeve)

7 likes