Beutyblogtopic XL #11

Nee joh, beetje meer out of the box denken!

7 likes

Oké, ze kan ook de superman, the mermaid én de Golden gate hebben gedaan, maar ik betwijfel het ten zeerste :joy::joy:

3 likes

:face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Is dit weer een voorbeeld van zijn ongeëvenaarde humor?

13 likes

How things have changed

84 likes

Stop hou op Gregor.

6 likes

Hij wil zichzelf profileren als daddy? Wat is deze?

1 like

Maar ook positief, gelukkig staat er nu niet (of minder vaak) meer op de cover ‘Na 3 jaar had ik een Victoria Secret body’ thank God.

14 likes

Foreshadowing de XXX content die ze willen opnemen :cry:

5 likes

Beauty special en dan deze make-up look haha, maar misschien was het de trend toen

5 likes

Iemand had dat ook gecomment en mascha denkt dat het door de hormonen komt, goede redenatie lijkt mij :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ohhh ja die op partner overdraagbare hormonen ook altijd

9 likes

Hahaha ja het ging over haar geslurp maar dat verklaart gregors gewauwel niet

4 likes

Was zijn dingdong het trek koortje voor de aan en uit manier?

6 likes

4 likes

Soieso is dat dr stiefbroer

8 likes

Dat was Ivana, die vriendin van Mascha (die is echt helemaal uit de vlogs verdwenen hè? Of wordt ze nog wel eens genoemd?) die nu in India woont en vanaf daar youtube doet. Vond haar toen wel echt fascinerend, met als toppunt die poolparty op haar 30e verjaardag om dat “victoria’s secret lijf”, whatever that may be, te vieren.

8 likes

Wow ik was haar helemaal vergeten, zij kwam best vaak vroeger id vlog. Vond haar heel leuk. Net haar kanaal weer opgezocht en ze woont al een aantal jaar in India idd! Haar bruiloft kon nog geen doorgang krijgen ivm covid, geinig om zo weer na jaren te zien

5 likes

Presenteerde zij niet een tijdje een of ander reclameprogramma op rtl 4?

3 likes

Nee dat is Tatjana, ex-miss Nederland