De reacties zijn uitgeschakeld…
oh wat erg! Na anderhalf minuut moest ik het gewoon afzetten, dat hele enthousiasme van haar wordt de grond ingetrapt/overheen gewalst
Ik heb om een of andere reden deze keer tóch op die video geklikt naar het altijd weerstaan te hebben en volgens mij ben ik een kwart van m’n hersencellen verloren
Dat aardbeien filmpje is het vervolg op de movieworldvlog. Die is echt prime Foefs.
Het plot: Mas gaat naar movieworld met gregor, daar hebben ze unlimited eten bij hun toegangspas. Dat gaat mis.
Draaiende camerabeelden
Engelse stopwoorden
Baby praat
Kale gregor
Mas ziet 1 ding en constateert direct dat ‘heel Duitsland’ iets doet
Gregor praat tegenover mas of ze dom is
Ze eten ziek veel
Mas krijgt een koop aanval
Echt mn favoriete aflevering
Door deze vlog wilde ik zo graag naar moviepark en onbeperkt vretten. Ben wel naar moviepark geweest maar dat onbeperkt vretten wilden mijn vrienden niet, snap nog steeds niet waarom niet maar oke.
What the fuck…
Ik denk dat het labello stukje er het meest uitspringt voor mij.
Ergens in de 4e minuut is mas zelf kotsmisselijk
Haha ze zijn echt zo anders, maar toch ook zo hetzelfde
Het leukste detail aan dit verhaal vind ik dat Mascha toen op dieet was en van haar diëtiste bètablokkers had gekregen (medicatie die je normaal krijgt als je hartproblemen hebt) zodat ze meer kon vreten. 🥲
Dit is echt kunst gewoon.
Dit staat mij ook bij ja. Maar ook dat ze dat wel vaker nam als ze een dagje vet ging eten want dat blokkeerde het vet oid.
Ik had die vent lekker in z’n eentje in dat veld achter gelaten. Wat een hork.
Jemig die schokkende beelden. Als je daar naar kijkt wordt je al misselijk. Wel opvallend dat Mascha klaagt over misselijkheid maar daarna weer helemaal enthousiast wordt van koekjes in de supermarkt en de dag erna weer vrolijk verder gaat met eten. Het gekke bij mezelf vind ik dat ik haast een soort van nostalgisch wordt van deze beelden. Was als kind altijd fan van pretparken maar had er later niet zoveel meer mee. Wat zou ik nu graag daar net als hun rond slenteren, beetje eten de hele dag en super blij worden van alle attracties. Corona doet gekke dingen met je.
Mascha drinkt toch geen alcohol? Of wel? Maakt me verder niet uit of ze het wel of niet doet maar ik was zo overtuigd van niet.
Er was toch ook een vlog waar ze op Bali (of Ibiza) dronken was.
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=r54Uk8_zYeU
Hahaha!
Hahaha aan de ene kant denk ik echt: wat is dit. Aan de andere kant sta ik er zelf ook zo bij als ik het weekend met vrienden ben. Alleen gooi ik het niet op youtube natuurlijk.
Haha ohja Mascha en Monica. Vond ik altijd een awkward combi
OMG ik had deze nog niet gezien. Goud.
Ik kijk veel liever naar deze losgeslagen Foef vlogs dan die oer, werkelijk OERsaaie meuk die ze de laatste tijd upload.
Hahaha ja ik zat dat ook al te denken, in deze vlog van een paar minuten is er meer gebeurd dan alle vlogs van afgelopen jaar bij elkaar