Beutyblogtopic XL #11

Waar heb je dit vandaan?

Volgensm is dat hier niet ter sprake geweest.

1 like

Hoezo

In de dagelijkse vlog van Marije kwam Max nog voor.

Ja maar de laatste foto van Max op Marije dr insta was in 2019 dus dan zijn ze nu echt niet meer samen hoor!!!

9 likes

Omg gisteren in een story overhandigde Marije een valentijnsreep van Tony’s aan Max met ‘vage kennis’ aangekruist. OMGMOMGOMGOMG

2 likes

Vind dat hier beetje flauw wordt gereageerd, ze vraagt het toch gewoon. Weten wij veel waarom ze dat denkt. Over - ik noem maar wat - Lil Kleine en Jaimie wordt dit ook vaker gevraagd op dit forum…

5 likes

Ja oke, het is een beetje flauw, maar ik begrijp de vraag echt niet, want ik zie geen enkele aanleiding om maar ergens te denken dat die twee uit elkaar zijn. Ze vlogt met hem, hij zit in haar stories etc. En op de vraag waarom @Neena die vraag stelt komt ook geen antwoord.

4 likes

Misschien komt t antwoord nog! Niet iedereen zit hele dagen op ‘t forum (zoals ik). En anders heeft ze nu ook wel door dat ze vast nog bij elkaar zijn

image

38 likes

Ik heb een hoop gemist en ben al een tijd niet meer geweest…
Wilt iemand mij kort uitleggen waar Tati gebleven is?
En ik mis Mykie ook op YouTube, maar kan niet zo vinden waarom zij ineens AFK is…

Door werk, en erna burnout niet echt tijd of interesse gehad hiervoor, maar nu wel weer.

Ik denk dat Tati gewoon even geen (eigen opgeblazen) drama meemaakt en dus geen content heeft

1 like

Ik gok dat zij ook eerst al haar rechtszaken moet afhandelen

1 like

Mykie is een tijdje geleden gestopt met uploaden nadat een andere YouTuber (Swoop) met wie ze eerst bevriend was een filmpje had geupload waarin ze vertelde dat Mykie heel veel racistische uitspraken had gedaan. Las later ook op haar insta dat ze een zeldzame aandoening had waardoor ze niet goed kon praten

Heb je de tati/James/jeffree drama driehoek meegekregen?

De uitkomst is in ieder geval dat blijkt dat tati nogal een achterbakse trien is.

ik word gewoon alleen al lamlending van deze gifsjes bekijken

12 likes

Ik ook echt niet. Het is toch duidelijk dat een professioneel iemand naar die kat moet kijken.

3 likes

Wat is er mis met Manis?

3 likes

Ze hebben toch dokter Siem.

2 likes

Jeetje wtf. Wat erg al die dingen los van elkaar zijn al redenen om heen te gaan. Wat slecht van ze.

9 likes

Ik denk dat ze niet gaan omdat ze ergens weten dat de DA dan zou kunnen zeggen: het is beter om het hierbij te laten.
Snap t aan de ene kant wel, maar uiteindelijk is het egoistisch om het niet te doen, het gaat om die kat en als ze flink blijkt te lijden kan t maar beter voorbij zijn.

25 likes