Ik begin door die moves van greg wel te denken of hij wel echt 100% Nederlands is…
Ik gok dat hij Surinaams is, misschien moet hij eens zo’n dna test doen?
En hij heeft Surinaamse vrienden ook, dus no doubt!
Oooh ik moet zo lachen om jullie comentaar haha. Ik ga denk ik ook eens oude vlogs bekijken, vooral de honeymoon vlogs vond ik leuk.
de vlog van het vrijgezellenfeest is echt mn favo
Vergeet zijn krullen niet!
En hij heeft swag en luistert naar Hiphop. DNA test wie?
Ah echt sentiment, dit kapsel stond Mascha ook goed
*gaat straks bijlezen, maar…
Zijn Max en Marije (van Mascha en Jessie) uit elkaar?
Waar heb je dit vandaan?
Volgensm is dat hier niet ter sprake geweest.
Hoezo
In de dagelijkse vlog van Marije kwam Max nog voor.
Ja maar de laatste foto van Max op Marije dr insta was in 2019 dus dan zijn ze nu echt niet meer samen hoor!!!
Omg gisteren in een story overhandigde Marije een valentijnsreep van Tony’s aan Max met ‘vage kennis’ aangekruist. OMGMOMGOMGOMG
Vind dat hier beetje flauw wordt gereageerd, ze vraagt het toch gewoon. Weten wij veel waarom ze dat denkt. Over - ik noem maar wat - Lil Kleine en Jaimie wordt dit ook vaker gevraagd op dit forum…
Ja oke, het is een beetje flauw, maar ik begrijp de vraag echt niet, want ik zie geen enkele aanleiding om maar ergens te denken dat die twee uit elkaar zijn. Ze vlogt met hem, hij zit in haar stories etc. En op de vraag waarom @Neena die vraag stelt komt ook geen antwoord.
Misschien komt t antwoord nog! Niet iedereen zit hele dagen op ‘t forum (zoals ik). En anders heeft ze nu ook wel door dat ze vast nog bij elkaar zijn
Ik heb een hoop gemist en ben al een tijd niet meer geweest…
Wilt iemand mij kort uitleggen waar Tati gebleven is?
En ik mis Mykie ook op YouTube, maar kan niet zo vinden waarom zij ineens AFK is…
Door werk, en erna burnout niet echt tijd of interesse gehad hiervoor, maar nu wel weer.
Ik denk dat Tati gewoon even geen (eigen opgeblazen) drama meemaakt en dus geen content heeft