Beutyblogtopic XL #11

Die jeezy slides lijken op slippers uit de gevangenis

6 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Het is echt lachwekkend dat ze als “speciale zaterdagvideo” een video plaatst met een huishoudelijke taak die ze toch al moest doen. Dit had ook in de vlogs gekund als versnelde time lapse. Of gewoon niet, want boeiend. En eigenlijk moeten we nog dankbaar zijn dat ze dit allemaal voor ons wil doen!!!

De smoesjes dat we begrip moeten tonen want ze heeft een baby vind ik ook onzin. Ten eerste, Gregor is degene die het meeste voor haar zorgt zodat Mascha kan werken, dus het is niet alsof ze geen tijd heeft. En ten tweede, ze doen niet veel vanwege Mila en covid, begrijpelijk, maar vloggers zoals Bonnie doen ook niet mega veel en weten er toch wel elke keer iets leuks van te maken. Je kan Bonnie leuk vinden of niet, maar ik vind wel dat je kan zien dat ze moeite stopt in haar vlogs. Ik weet dat Mascha ooit heeft gezegd dat ze niet speciaal dingen wil gaan ondernemen voor de vlog, want dat is niet realistisch, maar
 waarom niet? Het is je werk?

Volgens social blade verliest ze ook abonnees. Niet veel, maar het is in ieder geval een dalende lijn, op allebei haar kanalen.

12 likes

Ik ben het hier wel mee eens ja, de kijker is toch haar “klant” om zo maar te zeggen

Het is betreurend hoe weinig moeite ze doet.

1 like

Ja, al is het wel wat @Calypso zegt. Schijnbaar vinden nog steeds genoeg mensen het leuk, dus waarom meer moeite doen

Tja, als je geen hol geeft om kwaliteit
 Ik zet het nog wel eens aan tijdens het opmaken, maar pas als ik de rest al heb gehad zeg maar, bij gebrek aan iets anders nieuws
 én soms om te zien wat ze nu weer in de vlog stopt. Niet eens uit interesse voor haar eigenlijk,

Nou ik vind van wel? Haar leven staat niet in dienst van de kijkers maar de inhoud van de vlog wel. Die maakt ze toch niet voor zichzelf?
En zoals gezegd, ik kijk amper nog inderdaad.

1 like

15% van haar abonnees kijkt haar vlogs, ik vind dat niet heel veel.
Ik zou niet weten of dat uitmaakt voor haar verdiensten, maar het lijkt me wel dat je meer geld verdient met video’s die vaak bekeken worden? Ik weet niet precies hoe dat zit.
Maar goed, prima voor haar als ze tevreden is, en als haar manager dat ook is.

Als de kijker de inhoud niet interessant vindt, kijkt diegene toch gewoon niet. Het is geen betaalde dienst waar je aan vast zit en waarvan de kwaliteit opeens niet meer voldoet.

3 likes

Maar daardoor dalen dan toch ook haar inkomsten? Of zie ik dat verkeerd?
Stel er hadden 2x zoveel meer kijkers geweest, dan had ze misschien ook 2x zoveel meer workshops verkocht

Dat zou goed kunnen, en dat maakt dat ik het dan nog minder begrijp dat ze doorgaat met dagelijks vloggen :wink:

1 like

Aantal abonnees is sowieso heel vertekenend. Ik volg een andere beauty Youtuber an zij heeft meer dan 700k abonnees terwijl haar video’s maar 10k views krijgen. Zijn dus allemaal oude abonnees van mensen die YT niet meer gebruiken, niet meer naar haar kijken, etc.

Nou ze heeft wel al 1000 keer gezegd dat ze voornamelijk vlogt omdat ze dat gewoon leuk vind en leuk voor later, leuk voor Mila. Ze heeft, voor zover ik weet dan he ik onthou ook niet alles, het nooit gehad over “ik vlog voor jullie” maar “wij vinden het leuk materiaal om later terug te kijken”. En haar inkomsten komen voornamelijk uit de planner en lesgeven dus YouTube zal een leuke bijbaan zijn, maar geen prioriteit. Nja dat is ook wel te merken haha.

5 likes

Ik denk dus dat ze die vlogs wel vooral voor haarzelf maakt. De keren dat ze gezegd heeft hoe bijzonder ze het vind voor haar kinderen en eventueel kleinkinderen dat het leven van hun ouders dagelijks vastgelegd is zijn ontelbaar. Snap dat ook wel, is ook wel een bijzonder idee, maar ik vermoed dat ze dus vooral vlogt om het idee van ‘elke dag vast blijven leggen’ in stand te houden. Dus ookal zijn het maar 3 minuten meuk wat letterlijk niemand interesseert, dat ze nog wel kan zeggen “Ik heb elke dag gevlogd”.

3 likes

Oh HAHAHAH wij zeiden precies t zelfde.

1 like

Mja als je zo graag je sokken sorteren wil vloggen en het is allemaal “voor later” hoef je het ook niet openbaar te delen toch.

En anders niet verbaasd zijn dat er commentaar komt op je vlog.

14 likes

Snap wel dat het leuk is om filmpjes van vroeger te kijken. Maar ik kan bijna niet geloven dat Mila later ĂĄl die filmpjes gaat kijken. Hooguit een paar en daarna alleen de hoogtepunten waar je ouders nog steeds verhalen over hebben.

Als ik nu een videoband van vroeger terugzie denk ik ook na een paar minuten: oja oke leuk! En weer door met de dag haha.

16 likes

Bedenk je even hoe lang Mila moet bingen als ze ALLE vlogs van haar ouders wil terugkijken als ze wat ouder is, succes Mila!

51 likes

En dan anoniem op dit forum klagen over hoe saai het is. :joy:

48 likes

Ben nu best benieuwd hoeveel uur aan materiaal Mascha ondertussen al online heeft staan. Toch wel redelijk wat na al die jaren.

1 like

er vanuit gaande dat het gemiddelde van haar vlogs ongeveer 7 minuten is kom je uit op 215 uur.
Dat is alleen van Vloggloss.

2 likes