Beutyblogtopic XL #11

Jaaa ik heb ook echt zin in patat ofzo. Maar geen zin om het te maken en het is al laat hahah

1 like

In een bepaalde streek in België bestaat dit al eeuwen en noemen ze het ‘steppegras’.
Wordt geserveerd met steak (die ligt onder die giga berg frietjes)
afbeelding

24 likes

Die citroen met pesto? Daar bovenop is zo random.

3 likes

Nee dat is wat anders!
Tenminste ik heb in een cafetaria gewerkt waar we ras en steppe verkopen. Ras is van puree, steppe is gewoon hele dunne lange friet

10 likes

Dat maakt het fancy

1 like

Die citroen had ik nog geen eens gezien, sneaky camouflage.

3 likes

Is dat geen peterselie of ander kruid? Pesto lijkt me wel heel raar, nu is het “fancy” aankleding

4 likes

Aha! Het ziet er visueel hetzelfde uit maar idd dan is het niet hetzelfde.
Maar beiden bestaan denk ik al van voor Mas naar Tokio ging :sweat_smile::see_no_evil:

Pfff ik zit alweer te janken bij MakeupCup om hoe lief Nikkie en die kindjes zijn :sob:

4 likes

dank voor de tip, wat een geweldig programma! zit nu de eerste 3 afleveringen te bingen :lipstick:

1 like

Wat een geweldige video van Vera en Jeffrey zeg!

17 likes

Wow hij ziet er heel anders uit met die baard!

edit: wat een mooie video, wat is Jeffrey lief en wijs en grappig. Vera ook hoor, maar die zien we vaker natuurlijk

4 likes

Voor degene die de vlog van mascha van vandaag nog niet gezien hebben hier een korte samenvatting:

  • iedereen draagt yeezy slides
  • outfit of the day: chillmode!
  • iemand eet pastinaak met sperziebonen!!
  • site van de masterclass geupdate
  • to do list voor morgen

Ohja en ik vergeet nog dat ze 10 seconden verteld dat ze een meeting had met google.
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet over gaat op wekelijkse vlogs. Ik snap dat het met een baby en de huidige maatregelen moeilijk is om een interessante vlog te maken maar daarom juist.
De vlog duurt letterlijk 2:34???

Oh ja en de make-up cup!!! Ik zit er helemaal in. Nikkie is zooo leuk :weary:. Ik denk dat ze geen beter iemand hadden kunnen vragen hiervoor.

12 likes

Bijna alle videos van de afgelopen 5 dagen waren rond de 3 minuten. Haar content is echt waardeloos.

10 likes

Hahaha wow ik erger me aan mensen die steeds Nikki schrijven maar dit is echt next level. Het is dus Nikkie.

22 likes

Dit is toch al jaren het geval met de vlogs?

1 like

OH WOW sorry ik had dit niet eens door haha. Ik weet dat ze Nikkie heet maar ben denk ik gewoon de e vergeten. My bad :angel:t3:

Edit: oh ik heb Nicky geschreven. Ik heb een vriendin die Nicky heet, waarschijnlijk daarom😂.

5 likes

En dan allemaal boze minions in de comments als iemand er iets van zegt.
Dat je nou eenmaal niet veel te doen heeft en dat ze Mila heeft. ?
Dan denk ik je kunt toch laten zien hoe je gaat koken (zonder meteen spon voor hello fresh) en eventueel vertel je wat meer over de meeting met google in hoeverre dat mag, dat zou ik juist interessant vinden. (of ben ik nou raar) Of lekker een blokje om, koffietje halen.
Of samen een spelletje doen en dat filmen, weet ik veel. Iets meer dan dit iig, ik kijk de vlogs sinds een half jaar ongeveer ook niet meer, maar deze toevallig even aangeklikt omdat ik nog 5 min tijd had tussen werk door.

6 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hele tijd haar vlogs niet heb gezien. Nu weet ik denk ik weer waarom.

@Tubing daarbij denk ik: je bent echt niet de enige. Bijvoorbeeld Elise (geen beuty sorry) vlogt ook en heeft een tweeling. Je kan haar niet leuk vinden, maar ik vind haar vlogs wel altijd leuk.

2 likes

Ik gok dat ze gewoon desperate wil vasthouden aan dat dagelijks vloggen,
Volgens mij benoemde ze laatst ook eens dat ze al … jaar elke dag een vlog maakte.
Ik vind het ook wel jammer dat ze de kijker niet meer meeneemt in het proces van hun nieuwe woning oid…

8 likes