Een slowcooker leek me opzich best handig altijd. Maar nu ik Mascha er eentje zie gebruiken snap ik eigenlijk de toegevoegde waarde niet. Je kunt soep maken en klef ontbijt… en daar moet je dan 5 uur op wachten?
Nee je kunt hier zoveel meer mee! Nog steeds zo blij met die van mij en soep en ontbijt is juist hetgeen wat ik er absoluut niet in maak haha
Met melk?! Cola light!
Of rum+cola. Dan slapen ze goed
Normaal is het dus wel handig omdat je hem dan aan kan zetten en veilig naar werk kan. Maarja nu we allemaal thuiswerken kan je het gewoon op het vuur zetten en af en toe roeren en zorgen dat het huis niet afbrandt.
Misschien kan ze weer gaan bloggen, ik vind het zo jammer dat iedereen er mee stopt of het laat doodbloeden, maarja
De omelet ziet zoo hard en taai uit.
Ik vind een slowcooker vooral handig voor stoofvlees en vlees dat lang moet garen. Ik maak er hachee in, pulled pork, spareribs, kippendijen. Echt super lekker allemaal.
Veel kan ook in de pan en oven, maar ik kan dit gewoon aanzetten zonder er verder op te letten en dat is echt fijn. Ik denk dat dit naast de airfryer mijn beste keukenaankoop ooit is!
Ach gossie brengen die glazen kastjes en omajurken niet genoeg geld in het laatje? De talloze Na-kd reclames waarvoor ze niet eens schoenen aantrekt?
Vergeet de geurkaarsen met vieze boemboemdingen niet
Nee die telt niet, want die bestellingen had ze niet goed bevestigd naar de kopers toe, dus hun geld werd teruggestort!
Huh is er juice over die geurkaarsen?
Kom maar door met welke type slowcooker en recepten graag.
Ik kook niet graag maar eet wel graag lekker. Ideaal!!
Haha yes, dat werd in feb hier besproken. Dit was toen de insta stories die Serena postte.
Iemand Mascha’s livestreaming aan het meevolgen terwijl zij en Gregor zichzelf filmen tijdens het televisie kijken? Vind dit wel typisch iets voor hun, kan me niet voorstellen dat mensen hier ook effectief geïnteresseerd in zijn?
Als zij dit met Temptation of een andere populaire NL’se programma zouden doen zou het wel succes hebben denk ik.
Mukbank maar dan met tv.
Ik ga stuk wat is dit
Nou duizend kijkers
Hahahah echt jongens wat een bagger. Zonde van de bitjes op t internet, net als mukbangs aka mensen zien smakken voor je lol
Edit en waarom zit zij op de grond?
Hahhaha hoe komt ze hierop