Beutyblogtopic XL #11

Maar mag je dan alleen je kind naar de opvang brengen als je iets gaat doen wat niet met kind kan?
En wat als je een vaste dag hebt dat je je kindje naar de opvang brengt, moet je dan per se iets gaan doen wat niet kan als ze thuis is?

Ik denk niet dat we jou nu allemaal moeten gaan aanvallen hierop :sweat_smile: maar ik ben het echt niet eens met de (algemene) negativiteit die er hangt om het naar de opvang brengen van je kind. Alsof dat alleen in uiterste noodzaak (whatever that is) zou mogen?

11 likes

Zeg anders hou je even je mond? Dit soort comments zou ik dus echt slecht op gaan.

3 likes

Hahaha comments over kledingsmaak zou ik van me af kunnen laten glijden. Tenzij iemand zegt over mijn lichaam.

Dit is wel irritant:

10 likes

Dan kan je het gewoon op laten staan en weggaan zonder dat je bang hoeft te zijn dat je huis afbrandt. Je gooit 's ochtends alles in de pan en 's avonds is het zonder omkijken klaar, ideaal.

1 like

Nou ja, ze reageert wel met iets van ‘ja dat is nou eenmaal mijn figuur’ :broken_heart: vet kut

2 likes

Kun je wel nog chips eten en een serie kijken als ze baby thuis is? Vraag ik voor een vriendin trouwens

65 likes

Vind het zielig dat Mas erop reageert dat niks haar mooi staat omdat “haar lichaam een propje is”.

Ten eerste niet waar en ten tweede gewoon sneu dat je constant op je uiterlijk moet letten en er kennelijk onzeker van wordt.

11 likes

Whiskey op het tandvlees voor doorkomende tandjes.

Kan je het best met 2 weken al mee beginnen en volhouden tot de 18 jaar.

4 likes

denk ook maar 1 seconde dat je alles onder controle hebt, en shit hits the fan

5 likes

Ja vind ik ook sneu en daarnaast ook niet waar. Vind persoonlijk de joggingbroek ook niet zo flatteus, maar dat ligt aan de broek en niet aan haar figuur.

Snap ĂŒberhaupt nooit waarom mensen de noodzaak voelen om zoiets in de reacties onder haar vlog te zetten. Het is onvermijdelijk dat je soms ergens een (niet zo aardige) mening over hebt, zoals bijv. kledingkeuzes, maar ik heb echt nog nooit de noodzaak gevoeld om dat in een comment te plaatsen. Als een vriendin een broek aanheeft die ik niet zo flatteus vindt dan zeg ik dat toch ook niet, tenzij ze specifiek aan me zou vragen wat ik van haar broek vindt.

Ik snap dan nog beter dat je iets zou zeggen over de combi joggingoutfit + nette jas, aangezien ze daar tenminste nog zelf over begint dat veel mensen het niet zo leuk vinden, maar dat zij het zelf juist wel leuk vindt. Dan open je nog een soort van zelf de discussie, maar die roze broek is gewoon een kledingstuk wat ze aan heeft, hoezo zou je dan gaan reageren dat die broek echt niet kan. Laat haar lekker die broek dragen.

3 likes

Vind dit ook sneu om te lezen, maar ook heel herkenbaar. Ik heb eenzelfde figuur (hulde aan pcos) en ik heb dat gevoel ook, juist omdat mn buik niet in proportie is met de rest van mijn lijf heb ik altijd het idee dat die buik opvalt, met wat ik dan ook draag.
Ik denk wel dat Mascha soms keuzes maakt die het extra benadrukken, zoals zo’n broek met een korte trui erop of een shirt erin, maar dat maakt nog niet dat mensen mogen reageren. Als zij dit wil dragen, laat haar.

Waar baseer je dat op? Ben nieuwsgierig

Ja ik denk ook dat ze vaak kledingkeuzes maakt waarmee haar appelfiguur juist benadrukt wordt. En dat is natuurlijk helemaal prima, ben pro dragen wat je wil en leuk vindt en niet ‘wat bij je figuur past’. Ik denk wel dat als het haar stoort en ze het liever wat meer wil verhullen dat daar echt wel manieren voor zijn. Volgens mij is het een ‘probleem’ waar best veel vrouwen mee kampen en waar een goede styliste je echt mee kan helpen.

Nou beter dat mijn hypothetische baby van chips houdt, anders weg ermee

3 likes

Dan moet je dus je chips delen hĂš, weet wat je zegt

4 likes

Doordat ik de vlog kijk en zie wat ze draagt en dan zie als zij een hoge broek met een shirt erin draagt, haar buik meer benadrukt wordt, dan wanneer ze een jeans of legging met een blouse draag. En een stuk eigen ervaring, dat ik met mijn buikje ook zie dat zulke outfit niet perse flatteus staan.

1 like

Ze is nu ook gewoon een chill outfit thuis he, ik denk dat veel vrouwen er niet echt op der mooist uitzien in een chill outfit thuis, ik niet tenminste. Ja het enige is zij filmt haar zelf, maar het is wel echt. Niet zo gemaakt. Vaak heeft ze in de zomer wel jurkjes aan die haar meer flatteren, dus denk ook dat ze er niet heel erg mee bezig is als ze gewoon een bunker dag heeft.

4 likes

Ik snap echt niet dat ze nu zeggen: “Ja er komt een moment waarop we stoppen met haar in beeld brengen maar we weten nog niet wanneer”, uhm
nou wat dacht je van per direct??? Volgens mij gelooft ze zichzelf niet eens als ze dat zegt, anders was het niet elke vlog Mila, Mila, Mila. Als ze er echt zo over denkt was ze er allang mee gestopt.
Denk dat het meer is: We wachten tot Mila meer van huis is en Corona voorbij is, want anders kan ik letterlijk helemaal niks ‘interessants’ meer filmen.

28 likes

Jaa zo’n broek staat alleen leuk en hip als je een mega smalle taille hebt, met van die gesquatte ronde billen. Misschien 2% van de vrouwen dus.
Denk dat de meeste mensen thuis in hun chill outfit er niet op zo’n flatteust bijlopen. Als Mas naar een leuk event of feestje gaat is ze juist van de spanx en blote benen/ jurkjes en heel vrouwelijk. Dat staat super maar weinige mensen gaan doorgaans a la Josh V elke dag compleet in te steigers.

1 like

Jennie from the blog had een tijdje geleden toch een lijstje met ‘gratis businessideeĂ«n’, o.a. boshuisjesmakelaar worden en de moestuintelefoon.
Sereen sla je slag zou ik zeggen :thumbsup:

8 likes