Ja vind ik ook sneu en daarnaast ook niet waar. Vind persoonlijk de joggingbroek ook niet zo flatteus, maar dat ligt aan de broek en niet aan haar figuur.
Snap ĂŒberhaupt nooit waarom mensen de noodzaak voelen om zoiets in de reacties onder haar vlog te zetten. Het is onvermijdelijk dat je soms ergens een (niet zo aardige) mening over hebt, zoals bijv. kledingkeuzes, maar ik heb echt nog nooit de noodzaak gevoeld om dat in een comment te plaatsen. Als een vriendin een broek aanheeft die ik niet zo flatteus vindt dan zeg ik dat toch ook niet, tenzij ze specifiek aan me zou vragen wat ik van haar broek vindt.
Ik snap dan nog beter dat je iets zou zeggen over de combi joggingoutfit + nette jas, aangezien ze daar tenminste nog zelf over begint dat veel mensen het niet zo leuk vinden, maar dat zij het zelf juist wel leuk vindt. Dan open je nog een soort van zelf de discussie, maar die roze broek is gewoon een kledingstuk wat ze aan heeft, hoezo zou je dan gaan reageren dat die broek echt niet kan. Laat haar lekker die broek dragen.