Hahaha precies, waren er in het begin zo’n 2000 maar zie dat er nog maar 800 meekijken nu, snap wel waarom
Ik vind 800 nog veel
haha ik dacht ook echt wie gaat hier nou naar zitten kijken. maar het was dus de bedoeling dat je dan op hetzelfde moment als hen, ook dat programma aan zou zetten.
Oke dit maakt het niet veel beter
Wat super irritant is want dan hoor je de aflvering dubbel. Maar ja daar hebben G&M natuurlijk geen last van
Is het dan niet slimmer om iets live op tv te kijken? Dan kun je later nog aanhaken. Nu weet je nooit op welk punt ze precies zijn?
Lijkt het idee van dat 90 days to wed waar stellen die mee hebben gedaan en nu ook Nederlandse stellen dan samen gaan kijken en commentaar geven en dat is dan het programma zeg maar. Al is dat nog wel grappig soms.
Hahahahaha wat een netniet actie weer.
Omdat dat veel te veel moeite kost joh
En in haar vlog waarschijnlijk benoemen dat er 2000 mensen meekeken
In de vlogs zie je dat Mascha vaak bezig is om de camerapositie en licht en andere instellingen zo goed mogelijk te regelen. En dan in de uiteindelijke video zie ik die “moeite” nooit.
Waarom zit ze hier nu weer op de grond half uit beeld?!
Jezus wat simpel weer. Een goed in elkaar gezette highlights video is toch veel leuker? Bijvoorbeeld dat ze gewoon opnemen dat ze kijken maar knipt ze de saaie stukken eruit. Eventueel het programma soms op pauze als ze iets wilt vertellen. Maar ja = meer moeite en daar houdt onze Mascha niet van.
Jij blijkbaar
Maar dit was niet serieus als video bedoeld hé.
Het leek mensen leuk als ze een aflevering samen konden kijken. Dus tegelijkertijd met Mascha en Gregor. Dat hebben ze vanochtend in de vlog aangekondigd. Ze zouden het filmen zoals ze er altijd naar kijken. Ik heb het niet gezien maar ze deden het gewoon voor tussendoor voor de lol
Het STIKT op youtube van de reactors die films en series kijken, mega populair, maar dan kijk je naar een edit van 20 minuten MET beeld van de serie of film. Alsnog apart dat iemand daar naar wil kijken maar dat terzijde. Dit is echt weer op z’n Mascha’s, camera d’r op, zero effort en uploaden die handel
Ze had er beter een sorry bookclub versie van kunnen maken. Dus iedereen op een eigen moment de aflevering kijken en dan later bespreken in livestream met chat.
Dit slaat echt weer helemaal nergens op.
Ik moet nu denken aan die reaction video compilatie van the red wedding in Game Of Thrones. Al die mensen die alleen de serie kijken flippen helemaal en dan zitten de boeklezers zo stoicijns mee te kijken. “You guys knew about this???”
Is toch niks nieuws, kijken naar mensen die tv kijken?
Ik deeeeeeeeenk dat Aranka een samenwerking met een shop voor sextoys heeft, van de week kwam er in een artikel over tips tegen sleur in je relatie ineens een linkje voorbij voor een luchtdrukvibrator en vandaag heeft ze een gortdroge opsomming over welke soorten vibrators er verkocht worden op die webshop, onder de spannende titel WELKE SOORT VIBRATORS ZIJN ER EIGENLIJK ALLEMAAL?.
Niks mis met artikelen over vibrators trouwens, maar er wordt met geen letter vermeld dat het een gesponsorde post of samenwerking is. Vast per ongeluk vergeten wat jammer nou.
Shirley had afgelopen week ook een artikel over investeren in je relatie. Het leek op een samenwerking, maar zij is het ook vergeten te vermelden denk ik…
Love haar omslachtige manier om een clitoris niet te noemen.