haha o god maar met alles, dit is de uitgang (aka anus), dit is waarmee je naar het toilet gaat (plasgat). Snap echt nooit waarom mensen zo krampachtig hierover doen hahaha
De nieuwe video van Mascha waarin ze precies weet hoe de mensen zijn na een vakantie van 2 weken.
“In dit land is iedereen zo en zo, in dit land is ie-de-reen juist weer zo en zo”.
Typisch massa weer
Net als in dr vlog. iemand maakt een opmerking over dutjes en ineens is “dutjes-shaming” een ding.
Nou ik moet zeggen dat dat ook echt wel een ding is hoor, hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik ‘s nachts gewoon normaal moet slapen zodat ik overdag geen dutjes doe. Laat mij lekker overdag slapen als ik dat wil.
Ja love dutjes. Slaap beter overdag dan 's nachts. Maar mensen die dat niet doen kijken er idd echt op neer haha en dan zo: “daar heb ik echt geen tijd voor hoooor!!!”
Ik leef denk ik in een dutjesrijke omgeving dan hahaha. Heb hier gelukkig nooit wat over gehoord. Shame on them.
Nou, precies.
De mensen die mauwen op mijn dutjes gaan ook echt 20-21 uur naar bed. Sorry, ik slaap vaak niet voor 00:00. Maar wel 5uur uit bed 🥲
Mascha die zelfbruiner op haar armen aan het smeren is terwijl ze een heel mooi wit shirtje aan heeft. Wat een lef
Ik keek echt met verbazing. Waarom zou je het zo onhandig aanpakken?
Kijk iemand Glow up? Ik ben sowieso al een enorme Nikkie fangirl maar dit doet ze ook weer zo leuk!
De looks van sommige deelnemers zijn wel echt vreselijk.
Ik kijk het! En idd ook vooral om Nikkie. Eigenlijk zou jouw post precies de mijne kunnen zijn met wat je zegt.
Ik kijk het ook, love Nikkie, maar ben verder niet echt onder de indruk van de make up artiesten
Nee valt me ook tegen… maar goed kijkt lekker weg!
Mascha gaat vrijdag live voor ons koken. Heeft iedereen al een pot zongedroogde tomaten in huis?
Ja ik ook! Ik vind het heerlijk om naar te kijken.
Of 3? En rucola
Ik heb de tempeh al in de Airfryer liggen en blauwe bessen stop ik morgen nog even in een mason jar. Zin in!
Kan het ook met hummus met gedroogde tomaten smaak?
Haha ook wel lekkere promo voor Nikkie met haar oogschaduwpalette in die eerste face off, herkende ‘m meteen.
Precies hetzelfde format als de Britse idd maar ik vind het echt genieten!