Beutyblogtopic XL #11

:sweat_smile:

2 likes

Haha ik heb net zo’n witte/paarse/blauwe voeten (lees: lijf) en blijf VER van dit kleur schoenen vandaan.

14 likes

Oke dit was me dus zelf niet eens opgevallen bij de foto maar iel, ik voel gewoon hoe dit moet voelen en dat is niet fijn.

1 like

Hoe kan je hierop lopen met die losse grote teen?!

4 likes

Zijn die schoenen gemaakt om op te lopen dan?

4 likes

Ze staat sowieso zo verkrampt op die foto. Lijkt totaal ongemakkelijk

Jeetje lees ik nou dat zij een xl draagt. Ze is toch echt geen xl. De fuck.

1 like

let Wout motivate you

4 likes

Wat is daar zo ā€œjeetje de fuckā€ aan :sweat_smile:
Mascha is geen kleine vrouw van 1.49m hoor.
Als je zulke lange benen en een appel figuur hebt, dan val je echt wel in XL.

11 likes

Maar het is wel Josh V en ik denk dat XL bij Josh V eigenlijk een S is.

7 likes

Nou ja ze oogt totaal niet als een xl vandaar.
@Oprah zou haar nooit als xl bestempelen. Eerder m/l bij de gangbare merken denk ik.

3 likes

Lekker belangrijk ook wat voor maat er op een labeltje staat. Dat verschilt echt per merk en per model en per soort kledingstuk.

45 likes

Nou ja als Mascha door een kledingmerk al als extra large wordt bestempeld vind ik dat eerlijk gezegd best kwalijk hoor. Zoals @Spaarlamp zegt zal t ook wel een beetje zijn.
Vind t eerder raar dat t blijkbaar normaal wordt gevonden.

Edit. Dat t per merk zo verschilt slaat natuurlijk ook echt nergens op. Een meetlint is een meetlint. Gebruik m en maak t lekker t zelfde.

16 likes

Je doet net alsof XL iets heel ergs is. Boeien, draag gewoon wat je past.

54 likes

Dat is maar net hoe veel waarde je hecht aan een cijfertje in je broekrand.

In Amerika is deze maat een S. In Aziƫ een xxxl
Wat boeit het.

5 likes

Gelukkig maar want Josh v is lelijk en daar wil je nog niet dood in gevonden worden

18 likes

@anon13937616 verwoord het heel goed denk ik.
Als Mascha al een xl nodig heeft terwijl zij echt niet heel lang is en zeker niet dik, wat moeten dikke mensen dan. En helemaal als een maat staat voor extra groot terwijl diegene best vrij gemiddeld is dan vind ik dat krom ja.

11 likes

ja dat sowieso

maar zonder dollen, ik heb net wout zn workout gedaan, en ik vond het best leuk. en prima te doen na 2 jaar niet sporten haha

4 likes

Nou, als ik bij (noem ff wat) de cool cat een legging in maat M pak, dan krijg ik m’n grote teen er niet eens ingepropt.
Bij de H&M is een S soms nog te flubberig.

Ik snap niet wat daar zo erg aan is, maar ik ziet het schijnbaar verkeerd.

Een jumpsuit is sowieso een lastig kledingstuk qua maat. Als je een beetje een gezellige voorgevel hebt moet je al van een maat groter uit gaan.

Als het daadwerkelijk zo is dat voor alle kledingstukken van Josh XL de grootste maatvoering is, dan vind ik dat wel beperkend ja. Uiteindelijk schieten ze daar zichzelf mee in de voet.

1 like