Hahaha dit doe ik oa met Kelly Caresse en Noor. Blokkeren op insta om te voorkomen dat ik toegeef aan de irritainment
âWater is water? De thee test toont het verschil!â
Mooi dat ze nog steeds niet zeggen waarom dit een belangrijk verschil is. Maakt het uit??
Haha zo nietszeggend dit plaatje van Spa. Ja oke, het rechterglas is donkerder, wat wil je daarmee zeggen? Ga ik dood aan donkere thee?
Doet me denken aan tegenstanders van cola. âWist je dat je roest kan verwijderen met cola? En jij drinkt dat gewoon??â Nou mân maag is niet van roest toch
(ik drink geen cola omdat ik het niet lekker vind, maar thatâs not the point haha)
âHet gaat veel te goed met het milieu, daar moet echt iets tegen gebeuren!â
âOh ik heb wel een ideetje. We laten ze spa gebruiken om thee te zettenâ.
Nu je het zegt, wat suf.
Mascha: âals vrienden een nieuw huis gekocht hebben, is het eerste dat Gregor doet de meterkast daar checkenâ. klinkt kut
Zo valt bij mij de zin âOf weet ik veelâ altijd zo op bij Bonnie.
We gaan zo misschien nog even wandelen of weet ik veel.
Ik moest nog boodschappen doen of weet ik veel.
Ik wil gewoon naar de bios of weet ik veel.
En bij Aimee: âen doenâ. âIk ga even naar de markt en doen.â
Oh wat erg, daar krijgen ze zeker ook gratis ongevraagd advies bij.
Ja echt superleuk en handig als je het al gekocht hebt. Wat gaat ie zeggen dan: zo helemaal kut en dit gaat je duizenden euroâs kosten? Want hij deed het vooral bij oudere huizen toch?
Dit heeft Mascha een paar jaar geleden ook een periode om de haverklap gebruikt (en gedaan). Vond dat zo storend toen.
Over stopwoorden gesproken, moest weer even hieraan denken:
https://m.youtube.com/watch?v=rz5TGN7eUcM
Totaal niks met beuty te maken maar goed, het blijft wel grappig.
*** Edit: Ik weet blijkbaar niet hoe ik een filmpje fatsoenlijk toonbaar moet maken hier, maar het is dus Apparently Kid.
Dit is mij dan weer nooit opgevallen, zo zie je maar!
Haha huh lekker slordig ook voor spon dat bandje zo verkeerd
Die kleur⊠in zwart was nog wel okeâŠ!
Hahah wat en wat zegt de meterkast dan over de staat van je huis of vraag ik nu iets heel doms?
Of je net zulke paupers bent als wij met een stoppenkast uit het jaar kruik.
Met echte stoppen.
Die je moet omwisselen ipv kleine hendeltjes
Ja als je zoân meterkast hebt is het echt niet goed met je gesteld hoor!!
Ooh de kleur is wat lastig indd, zou ik zelf niet kiezen. Zwart zou beter zijn. Of je moet van die mooie verzorgde bruine / getinte voeten hebben
Ja echt, wij moeten het elke dag nog aan zwengelen. Anders geen stroom