Ze roept dit al jaaaaren.
Ik vind het grappig dat deze discussie gestart is om verontwaardiging omdat Mascha bij Josh een xl heeft. Dit is letterlijk wat het gross van de merken op de markt doen. Er is niks inclusiefs aan roepen dat Mascha niet de grootste maat zou kunnen hebben als je in werkelijkheid bedoelt dat Mascha een maat 38/40 zou moeten passen en het dan okĆ© is. Terwijl ook dan geldt dat reguliere collecties van de grote meerderheid van de merken ophouden bij een maat 44. De groep die Ć©cht een grotere maat heeft wordt door een zeer selecte hoeveelheid merken volledig bediend (als bijv een leviās een plus collectietje heeft tel ik dat niet als volwaardig). Het probleem is niet dat een op het oog slanke vrouw bij een specifiek merk een groter lettertje in haar broek heeft, omdat dat merk kleinere kleding produceert en haar dus eenmalig ābuitensluitā. Iemand als Mascha kan dan namelijk uitwijken naar talloze andere merken.
Wisten jullie al dat Aimee lang is???
Wist ik wel een soortement van ja
mijn gordijnen zijn ook lang
L of XL?
En hoe vaak was je ze?
Naja, 10 minuten later had ze de eigenaar al gevonden dus haar bereik wordt toch weer onderschat
Was het niet misschien gewoon omdat de persoon haar eigen telefoon belde net zoals de meeste mensen zullen doen als ie kwijt is in de hoop dat iemand opneemt.
Oja, true haha
Ik hoop dat ze vanavond bij Boulevard mag vertellen over deze goede daad
Mascha heeft een ad voor Andrelon kleurmasker, maar de reacties eronder zijn heel negatief, dat het echt troep is en kappers het sterk afraden om te gebruikenā¦
āNoem eens een voorbeeld waarbij je influence echt een impact heeft gehad?ā
āNou, ik vond een keer een telefoonā¦ā
En ik zweer je dat ze dit nog met een serieus gezicht zou kunnen zeggen ook.
Het is een lieve meid maar zo delusional. Keek laatst ook haar interview met Robert Rodenburg en het viel me op hoe veel ze praat over niks, ze beantwoord een vraag met een bepaalde attitude dat je denkt āNou, nu komt er wat!ā en vervolgens zegt ze eigenlijk helemaal niks.
(Heb het niet over de momenten waar ze over haar kind praat want dat is wel echt heel gevoelig en oprecht).
Ja mijn kapper had dat op insta gedeeld! Ze zei dat het echt kut is om weer uit je haar te krijgen, als je bijv na het bruine kleurmasker blonde highlights oid wil dat je haar neongroen eruit kan komen
Nee gelukkig nog niet! Blijkt inderdaad echt troep te zijn. Ik vraag aan iedereen waarvan ik denk dat ze het gebruikt kunnen hebben eerst of dat zo is of niet.
Je krijgt het er dus bijna niet uit, vervaagd lelijk en wordt groen of paars met blonderen.
Ik weet dit ook pas sinds kort. Was er eerder zelf ook benieuwd naar maar blij dat ik het niet gekocht heb.
Oeps, ik heb die toevallig gister gekocht, de rode (@Oprah ), zag het staan in de Kruidvat en het was in de aanbieding en het leek me wel chill, haha. Wilde het vanavond gebruiken maar nu twijfel ik. Aan de andere kant ben ik sowieso niet van plan mijn haar te verven binnenkort, dus dat de kleur hardnekkig is maakt dan eigenlijk niet uitā¦
Misschien een beetje een rare vraag omdat jouw post nu niet echt een aanbeveling is
Maar ik kende dit spul helemaal niet, zijn de asblond en zomerblond ook zo slecht (op natuurlijk blond haar)? Zou dat een probleem zijn als je het verder nooit verft?
Of zie je daar überhaupt geen resultaat van
Andrelon is een van Maschaās grootste partners (en dus een belangrijke inkomensbron lijkt me) dus natuurlijk gaat ze dit verdedigen.