Eh ben je de kralen strijk video vergeten? Dat was een kwaliteits video hoor.
Geen aanval op jou hoor, maar op Enzo.
Je beschermen tegen corona door je vaak te laten testen is net als je beschermen tegen zwangerschap door zwangerschapstesten.
Mascha filmt al jaren dingen die toch moeten gebeuren, maar door corona valt het meer op omdat ze minder uitstapjes heeft. Een ket klem wit me is leuker dan sokken opvouwen maar zelfs in new babylon verzon ze al geen âspeciale dingenâ meer voor haar videoâs.
Blijkbaar werkt het voor haar, maar ik snap eigenlijk niet dat mensen het wel snappen âomdat het blijkbaar geld oplevertâ. Althans, je wil toch ook een beetje trots zijn op je werk. Als ik haar was zou ik er dan liever mee kappen. Maar goed ik ben haar niet en ze moet doen wat ze zelf wil natuurlijk. Zelf kijk ik wel liever naar vloggers die meer tijd in hun videoâs steken.
Ik weet niet wat ik irritanter vind, een video waarin sokken worden uitgezocht of een vlog die alleen maar over het slaappatroon van Mila gaat. Echt mas, come on.
Cat klem with me*
Gebruik je dan ook vendechen?
Ja hier hebben we dus precies helemaal niks aan. We willen details Sint!!!
Er zit wel een verkapte âHet was vooral Maschaâs schuldâ sneer in.
âHet heeft me veel verdriet gedaan maar het heeft nu ECHT geen impact meer op mijn levenâ.
Ik geloof helemaal dat ze hier veel vragen over krijgt, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje raar hoor, om dit naast stories (vooruit) ook nog zo in een artikel te gaan zetten.
Ik vind het niet nodig om te zeggen waarom deze vriendschap eindigde maar ik kan wel vertellen dat het 9 jaar later geen impact meer heeft op mijn leven en ik er niet meer verdrietig om ben!!
Waarom wil je hier toch op deze manier aandacht aan besteden, zeker als je dan zegt âbepaalde details zijn privĂ©â dan weet je toch gewoon dat mensen daar weer over na gaan denken? Natuurlijk zijn bepaalde dingen privĂ©, maar laat het dan ook gewoon na al die tijd? Dit is ook iets heel anders dan zeggen âdie vriendschap is op den duur verwaterd, zoals wel vaker gebeurt in het levenâ.
Ik vind het er hierdoor ook een beetje op lijken dat ze er in haar hoofd toch nog wel mee bezig is, misschien wel meer dan ze wil toegeven. Vervelend voor haar, maar niet iets waar ook maar iemand iets mee te maken heeft, dus waarom zo benadrukken?
Ik geloof best wel dat er nog steeds vragen over komen, zelfs op het forum komt er af en toe een nieuwe gebruiker die vraagt of wij weten waarom ze geen vriendinnen meer zijn. Ik heb er ook ooit zelfs iets over gelezen in de comments van Cynthia en toen ben ik ook gaan googelen, veel mensen zijn toch nieuwsgierig naar dat soort dingen.
En het is toch prima om aan te geven dat je er destijds wel verdrietig om was, maar dat dat nu niet meer het geval is. Een vriendschap die verwaterd vind ik ook wel anders dan hoe zij het nu heeft beschreven. N=1, maar ik heb ook een vriendschap die jaren geleden met ruzie is beëindigd, waar ik toen heel verdrietig om was en waar ik nu gewoon neutraal op terug kan kijken.
Dat zeg ik toch ook?
Maar ik denk dat ze hiermee juist meer nieuwsgierigheid aanwakkert. Ik snap gewoon echt niet waarom ze hier nu weer aandacht op wil vestigen.
Was dit niet op het einde van egf besproken waarom er ruzie was.
Vgm had het te maken met dat cynthia steeds dingen nadeed van mascha ofzo.
Dat ze het benoemt betekent toch niet dat mascha na 10 jaar(!) nog steeds rent free in haar hoofd verblijft?
Ik vind dat een vreemde beredenering hoor.
Of dat Mascha de kaartverkoop van haar party op dezelfde dag deed als van Cynthia.
Jaa zoiets. Het had inieder geval met dat feest te maken.
Dit zal waarschijnlijk het meest uitgebreide antwoord zijn wat we er ooit op krijgen. Er zullen vast irritaties naar elkaar geweest zijn en ruzies over dingen, maar er hoeft niet een knallende ruzie geweest te zijn die het einde van hun vriendschap heeft betekent. Denk dat velen van ons vriendschappen hebben die zo geĂ«indigd zijn, dat het een opstapeling van dingen was en uit elkaar groeien Thatâs life.
Ik vind dat door de manier waarop ze het uitlegt wel zo lijken. En ik vraag me inderdaad ook af waarom ze de behoefte voelt om zichzelf zo te verklaren. Heeft Mascha er zelf eigenlijk ooit iets over gezegd?