Ik dacht dat het was omdat Mascha PCOS had en Cynthia toen brownies per post had gestuurd en dat viel verkeerd omdat ze vanwege PCOS nu anders moest gaan eten. Maar goed, misschien is dit zo’n halve kroket verhaal.
Het was een kaassoufflé Zo zie je maar hoe dingen een eigen leven gaan leiden.
Als het zelfs al teveel moeite kost om in een gesponsorde post correcte spelling te gebruiken… ( 2 minute ???)
(Oh sorry ze heeft natuurlijk in Amerika gewoond, vandaar deze, weliswaar nogsteeds incorrecte, spelling)
Over het maken van een advertentie bedoelt ze?
Ja chill, in 2 minute de post maken, flink cashen en nog opgemaakt ook.
Hoe stuur je een kaassouffle per post?
“Bonnie verstuurd halve kroketten naar vriendinnen die ze stiekem niet mag”
In een envelop
En hoe stop je een olifant in een koelkast?
Deurtje open , giraffe eruit , olifant erin en deurtje dicht.
HAHAHA
Hallo wel een halve envelop, je gaat toch niet een hele kaassoufle opsturen.
Pff de nieuwe zaterdag video van beauty gloss is weer een mukbang… ik moet echt eens mijn verwachtingen gaan bijstellen
Aan de thumbnail te zien hebben ze deze keer tenminste niet zo bizar veel besteld, dat valt dan wel weer mee.
Edit: oh het is “lunch dus daarom is het niet zo veel”.
Hahahahaha weer zo’n parel
Mascha is blij dat Mila ook zo van eten houdt, net als zij en Gregor
Het kind is 6 MAANDEN! Natuurlijk houdt ze van eten. Het is een levensbehoefte lol wtf
Haha o jeetje. Ik vind hun gezinnetje heel schattig, maar hoe ze sommige dingen bloedserieus verkondigen… Hoezo trouwens die titel, na 100 jaar? Voor mijn gevoel doen ze best vaak mukbangs.
En ze kan ook niet wachten om haar Amerika te laten zien, alsof dat kind uberhaupt weet wat ze ziet.
Nouja, later dus als ze de vlogs terugziet en ze meta-style wel bewust kan ervaren toen ze voor t eerst business class naar Vegas vloog.
Mijn beste vakantie zijn toch gewoon in Nederland geweest. Als kind wil je toch juist drie weken lekker doen wat je wilt op een camping
En niet door een grote stad in Amerika rijden
Oh wacht. Wel veel pannenkoeken eten
Hun versie van Amerika is sowieso alleen maar fastfood, malls en winkels.
Gregor: kan niet wachten om Mila Amerika te laten zien en alles wat wij leuk vinden
Mascha: ja, bij iHop zitten en een kindermenu bestellen