Nee die foto’s zullen waarschijnlijk in het artikel zelf staan
Staat nu op haar Insta?
Ik wilde het linkje nog delen, maar zie nu dat ik dat helemaal niet gedaan heb. Haha
Hier dus: https://www.instagram.com/p/CNZ-CQ8nI83/?igshid=1ru35ta6pgtht
Ik ook
Bewijsstuk A: ik type dit vanaf de bank, waar ik alleen op kon zitten omdat ik een berg kleren aan de kant heb geschoven zodat er 50 cm ruimte ontstond
Ff janken trouwens, die Off-White riem die ze achteloos in een vuilniszak pleurt omdat riemen ‘uit de mode zijn’ kost 265 dollar
Die kast is trouwens echt niet zo mooi in het echt, en hij stinkt! Zit echt zo’n goedkope chemische geur aan. Plankjes zijn niet mooi recht (heel dun materiaal en allemaal wel ergens krom) en het metalen frame ziet er heel goedkoop uit. Wij hadden 1 besteld voor op kantoor maar we hebben hem na een dag weer uit elkaar gehaald en terug gestuurd, niet te harden die lucht!
Maar ze bedoelde het niet kwaad of gemeen
Gatver wat is het toch een naar mens.
Bah wat onsympathiek is zij. Volgende keer als ze weer eens schooit om iets heb ik ook zin om zo te reageren hahah
Bah wat een naar persoon is zij toch. Zelf om alles schooien via insta maar als mensen háár eens iets vragen moet ze zo kut reageren. Bah. Blij dat ik haar al lange tijd geleden ontvolgd heb, zodat ze me geen negatieve energie meer kost
Hoe kan je nou zo godvergeten hypocriet zijn?!
Als het nou een affiliate link was, levert het nog wat op die vaak gestelde vraag waar een kast vandaan komt.
Nee het is de Viva en die is wel in hetzelfde tijdperk blijven hangen als de ellegirl
Wow en dan heb ik laatst wat te zeggen over Debbie, maar zij spant spont toch echt de kroon hoor
Oh huh haha ik zie nu pas dat het om het huidige nummer ging. Ik dacht dat ze gewoon een throwback foto met ouder cover had gepost haha
god oh god, ze vergeet ook gewoon dat haar baan bestaat uit mensen die aan haar vragen wat zij heeft gekocht zodat ze het zelf ook kunnen kopen? Dat is LETTERLIJK haar baan
Alleen als het haar uitkomt he aka alleen als ze er zelf ook iets aan overhoudt.
Ze weet trouwens dat die vragen gaan komen, deel dat er dan gewoon meteen bij welke kast het is enzo. Scheelt een hoop berichten.
Heeft ze nu ook weer een nieuwe bank gekregen? Pff
Ik zit te wachten tot ze weer vraagt waar zr leuke meubels ofzo kan vinden. Om dan precies deze woorden terug te gebruiken. En dan geblockt te worden wss of uitgescholden.
nee maar dat is natuurlijk alleen interessant als ze er een affiliatielink bij kan zetten he
Ohjaaa heerlijk! “Hoi Sereen, even een kleine reminder dat je dit ook gewoon zelf op kunt zoeken. Ga naar Google en typ je zoekterm in. Gefeliciteerd. Je hebt het bijna helemaal zelf gevonden. ”
Waarvan ze wel noemt welk model etc…