Beutyblogtopic XL #11

Mijn god, ik moet toch wel echt bekennen dat het me echt mateloos irriteert dat ze met deze shitcontent 5x zoveel verdient elke maand dan de gemiddelde NL-er.

67 likes

Saaame, brede heupen en smalle taille. De dag moet nog komen dat een riem overbodig is :rofl:

3 likes

@sushi haha het is zo typisch Mascha om te constateren dat riemen ‘geen ding’ meer zijn omdat zij ze toevallig nooit meer draagt

37 likes

Waaaaarom moet Mascha alles met een Amerikaans accent zeggen? Ze kijken de docu over Ruinerwold. “We gaan nu aflevering kijken van Ruuunerrwuuurld”
Mas, het is gewoon een klein dorpje in Drenthe. Drenthe ligt in Nederland.

69 likes

Zodat we niet vergeten dat ze in Murica heeft gewoond!1!!1 :crazy_face:

12 likes

Oh shit typefout hahaha
Dat zou nog eens nieuws zijn!

2 likes

Mascha heeft geen idee dat dit een plaats in Drenthe is.
Maar de naam van de docu. Als in
“Ruin their world” maar dan ruineworld.

31 likes

Ik weet precies wat Mascha denkt hoor!

Edit
 ook dit dus niet serieus nemen

3 likes

Wij hebben standaard 2 opvangdagen voor onze dochter en als ik 1 dag daarvan vrij ben breng ik d’r alsnog. Want ja, er wordt toch voor betaald. Hoe vaak ik wel niet hoor hoe idioot dat is en dat “de ouders van nu” ineens tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe haaaaal ik het in mijn hoofd zeg!!!

7 likes

Ze doet ook d’r lelijke bagageband/riem van Off White weg. :joy:

Naamloos

14 likes

Hoevaak kan een mens haar kledingkast opruimen en vuilniszakken vol weggooien?

54 likes

Het lijkt ook of ze dat leuk vind om te doen, misschien niet veel anders om handen ofzo, maar ik stel dat altijd zo lang uit, echt een doodvermoeiend klusje.

6 likes

Ik vind dat ook leuk om te doen!

2 likes

Ik begin daar altijd heel enthousiast aan maar halverwege krijg ik spijt.

23 likes

Wanneer gaan de foefjes eens verhuizen?

3 likes

Ze willen voor de zomer maar er moet nog veel gedaan worden in het huis.

Ik denk dat er bij haar ook aan een hoger tempo terug spullen bijkomen dan bij de gemiddelde mens.
Ik heb ook wel al eens een grondige opruiming gedaan, maar dan duurt het toch echt weer heel lang vooraleer is terug zo’n grote zakken zou kunnen vullen :sweat_smile:

4 likes

Lekker retro covertje hoor

Edit: nu met linkje >> https://www.instagram.com/p/CNZ-CQ8nI83/?igshid=1ru35ta6pgtht

4 likes

dit is het mooiste wat ik vandaag gelezen heb

1 like

Dit lijkt inderdaad wel iets uit 2005 ofzo

9 likes