Mijn god, ik moet toch wel echt bekennen dat het me echt mateloos irriteert dat ze met deze shitcontent 5x zoveel verdient elke maand dan de gemiddelde NL-er.
Saaame, brede heupen en smalle taille. De dag moet nog komen dat een riem overbodig is
@sushi haha het is zo typisch Mascha om te constateren dat riemen âgeen dingâ meer zijn omdat zij ze toevallig nooit meer draagt
Waaaaarom moet Mascha alles met een Amerikaans accent zeggen? Ze kijken de docu over Ruinerwold. âWe gaan nu aflevering kijken van Ruuunerrwuuurldâ
Mas, het is gewoon een klein dorpje in Drenthe. Drenthe ligt in Nederland.
Zodat we niet vergeten dat ze in Murica heeft gewoond!1!!1
Oh shit typefout hahaha
Dat zou nog eens nieuws zijn!
Mascha heeft geen idee dat dit een plaats in Drenthe is.
Maar de naam van de docu. Als in
âRuin their worldâ maar dan ruineworld.
Ik weet precies wat Mascha denkt hoor!
Edit⊠ook dit dus niet serieus nemen
Wij hebben standaard 2 opvangdagen voor onze dochter en als ik 1 dag daarvan vrij ben breng ik dâr alsnog. Want ja, er wordt toch voor betaald. Hoe vaak ik wel niet hoor hoe idioot dat is en dat âde ouders van nuâ ineens tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe haaaaal ik het in mijn hoofd zeg!!!
Ze doet ook dâr lelijke bagageband/riem van Off White weg.
Hoevaak kan een mens haar kledingkast opruimen en vuilniszakken vol weggooien?
Het lijkt ook of ze dat leuk vind om te doen, misschien niet veel anders om handen ofzo, maar ik stel dat altijd zo lang uit, echt een doodvermoeiend klusje.
Ik vind dat ook leuk om te doen!
Ik begin daar altijd heel enthousiast aan maar halverwege krijg ik spijt.
Wanneer gaan de foefjes eens verhuizen?
Ze willen voor de zomer maar er moet nog veel gedaan worden in het huis.
Ik denk dat er bij haar ook aan een hoger tempo terug spullen bijkomen dan bij de gemiddelde mens.
Ik heb ook wel al eens een grondige opruiming gedaan, maar dan duurt het toch echt weer heel lang vooraleer is terug zoân grote zakken zou kunnen vullen
Lekker retro covertje hoor
Edit: nu met linkje >> https://www.instagram.com/p/CNZ-CQ8nI83/?igshid=1ru35ta6pgtht
dit is het mooiste wat ik vandaag gelezen heb
Dit lijkt inderdaad wel iets uit 2005 ofzo