Beutyblogtopic XL #11

Mascha heeft geen idee dat dit een plaats in Drenthe is.
Maar de naam van de docu. Als in
“Ruin their world” maar dan ruineworld.

31 likes

Ik weet precies wat Mascha denkt hoor!

Edit… ook dit dus niet serieus nemen

3 likes

Wij hebben standaard 2 opvangdagen voor onze dochter en als ik 1 dag daarvan vrij ben breng ik d’r alsnog. Want ja, er wordt toch voor betaald. Hoe vaak ik wel niet hoor hoe idioot dat is en dat “de ouders van nu” ineens tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe haaaaal ik het in mijn hoofd zeg!!!

7 likes

Ze doet ook d’r lelijke bagageband/riem van Off White weg. :joy:

Naamloos

14 likes

Hoevaak kan een mens haar kledingkast opruimen en vuilniszakken vol weggooien?

54 likes

Het lijkt ook of ze dat leuk vind om te doen, misschien niet veel anders om handen ofzo, maar ik stel dat altijd zo lang uit, echt een doodvermoeiend klusje.

6 likes

Ik vind dat ook leuk om te doen!

2 likes

Ik begin daar altijd heel enthousiast aan maar halverwege krijg ik spijt.

23 likes

Wanneer gaan de foefjes eens verhuizen?

3 likes

Ze willen voor de zomer maar er moet nog veel gedaan worden in het huis.

Ik denk dat er bij haar ook aan een hoger tempo terug spullen bijkomen dan bij de gemiddelde mens.
Ik heb ook wel al eens een grondige opruiming gedaan, maar dan duurt het toch echt weer heel lang vooraleer is terug zo’n grote zakken zou kunnen vullen :sweat_smile:

4 likes

Lekker retro covertje hoor

Edit: nu met linkje >> https://www.instagram.com/p/CNZ-CQ8nI83/?igshid=1ru35ta6pgtht

4 likes

dit is het mooiste wat ik vandaag gelezen heb

1 like

Dit lijkt inderdaad wel iets uit 2005 ofzo

9 likes

Jeetje wat een dode lokken, dat haar ziet er niet best uit

Is het een pruik?

6 likes

Wauw, misschien kan Serena zichzelf ook een kleine reminder geven dat ze heus wel eens iets zelf kan opzoeken als ze weer een “grote goude spiegel” of “hoge zwarte Allstars maat 38” zoekt… :sweat_smile:

97 likes

Ja wat een agressieve stories plaatst zij zeg!

1 like

is dit een oude foto? kan me van de vlogs niet herinneren dat mascha naar een shoot voor viva ging maar misschien noemde ze het niet?
dat haarstukje (?) aan de voorkant is echt heel erg 2000s- niet mijn smaak. haar lippenstift wel mooi

Volgens mij wel recenter, ik kan me wel herinneren dat ze naar een shoot ging.

Ze vond het spannend dat ze een badpak aan moest. Maar op de foto zie je er niks van. :thinking:

2 likes