Alleen als het haar uitkomt he aka alleen als ze er zelf ook iets aan overhoudt.
Ze weet trouwens dat die vragen gaan komen, deel dat er dan gewoon meteen bij welke kast het is enzo. Scheelt een hoop berichten.
Alleen als het haar uitkomt he aka alleen als ze er zelf ook iets aan overhoudt.
Ze weet trouwens dat die vragen gaan komen, deel dat er dan gewoon meteen bij welke kast het is enzo. Scheelt een hoop berichten.
Heeft ze nu ook weer een nieuwe bank gekregen? Pff
Ik zit te wachten tot ze weer vraagt waar zr leuke meubels ofzo kan vinden. Om dan precies deze woorden terug te gebruiken. En dan geblockt te worden wss of uitgescholden.
nee maar dat is natuurlijk alleen interessant als ze er een affiliatielink bij kan zetten he
Ohjaaa heerlijk! “Hoi Sereen, even een kleine reminder dat je dit ook gewoon zelf op kunt zoeken. Ga naar Google en typ je zoekterm in. Gefeliciteerd. Je hebt het bijna helemaal zelf gevonden. ”
Waarvan ze wel noemt welk model etc…
Haha toen ik ooit zoiets reageerde was ik een bitch!
Ohhh ja ik ook!!!
Desnoods reageer ik met het account van mn kat
Ik vind de bank wel mooi, maar die rugleuning is zo laag. Lijkt me oncomfortabel. Ben ook wel benieuwd hoe lang deze stof/dit leer mooi blijft met 2 kleine kinderen die er met speelgoed op spelen.
zie je hoe kut influenza zijn eigenlijk is! Je moet de heeeeele tijd allemaal superonpraktische rotzooi in huis halen en nog gebruiken ook, brrr mij nie bellen
Sereen had toch ook een kantoor inrichting als spon gekregen? Het kantoor heb ik daarna ook nooit meer voorbij zien komen
Ja kwam nog weleens voorbij op haar insta. Daar kon je de kaarsen afhalen, en soms showt ze daar die oude “vintage” jurken
Ah ok! Dat heb ik gemist!
Wow! schold ze je dan uit via DM voor bitch? Of hoe moet ik me dit voorstellen?
Is toch belachelijk…?
De bank lijkt me zo oncomfortabel, enorm laag ruggedeelte en een heel diepe zit. Aparte combi
Hoe noemde ze mij toen ook alweer? Wijffie? Oh nee, mokkel, hahahaha lol.
Haha ik moet opeens denken aan die foto’s van die jurken met zo’n laken er achter
Ja haha. Ging over dat mensen moesten gaan klagen over prima werkende tv’s om korting te krijgen en dat je via leraren bepaalde korting kon krijgen.
Dus ik vroeg of gewoon betalen voor producten niet in haar woordenboek voorkwam. En toen werd ik per dm uitgemaakt voor sukkel en bitch
God die nieuwe video van Mascha weer. 40 dingen uit de keuken waar ze niet zonder kan.
Een waterkoker, een staafmixer, een blender, een snijplank. De kraan wordt nog net niet genoemd. Ze noemt gewoon letterlijk alles op wat bijna iedereen standaard in de keuken heeft en hoppa weer een video gemaakt
Haha een snijplank. Oké dank je Mas