Beutyblogtopic XL #11

16 likes

Laf deze vrouw :heart:
En de rest van de internetgekkies :joy:

3 likes

Ja vooral de classics. De nieuwe generatie internetgekkies zijn allemaal van die saaie corona wappies/demonstranten.

6 likes

Vooral als de shows met de mannen zijn!!! :heart_eyes:

18 likes

“We waren wild verrast toen we binnen kwamen”.

Ben ik de enige die dit een kutopmerking vind? Waarom boek je dat huisje dan als het er zo karig uit ziet op de foto’s (volgens jou)? Of was het #spon en dan toch maar gaan want #gratis #gekregen

36 likes

Ze heeft het zelf geboekt en betaald en ze waren wild enthousiast!!
Maar ze gaat niet delen welk huisje het was, want als ze dat doet, dan word het huisje massaal geboekt en kan ze zelf niet meer daarheen :upside_down_face:

5 likes

“Wild verrast” wat een taalverloedering weer

5 likes

En misschien met 1 s
En fotos ipv foto’s
Hopelijk gaf ze geen tekst advies

6 likes

Wat ik vooral niet snap is dat ze mooie foto’s doorstuurt zodat het vaker geboekt gaat worden…

…maar als mensen het willen boeken heeft ze dat liever niet
:thinking::thinking:

27 likes

Hahahahaha in Cynthia’s hoofd is het echt gewoon Cynthia’s wereld he.

Naast haar is zelfs Serena sympathiek.

26 likes

Ik ben dus zo’n doos die meteen dit huisje op zoekt (heel makkelijk te vinden) en zo heel erg zijn die foto’s nou ook weer niet?

Ik bedoel, prima foto toch? Oke, misschien niet zo VT wonen als die van Lip maar boeie.

126 likes

Ik vind deze foto echt veel gezelliger en realistischer ogen dan die foto’s die Cynthia maakte :neutral_face:

43 likes

Op die blote voeten op de bank na zie ik ook niets mis aan deze foto inderdaad

87 likes

Die blote voeten hadden van mij wel weg gelaten mogen worden.
Ik zou bij die foto’s van Cynthia juist wat meer achterdochtig worden, te gelikt.

6 likes

“Wild verrast” :grimacing::sweat_smile:

4 likes

Hahaha dit geeft wel gewoon een realistisch beeld van de grootte, daar heb je met de foto’s van Cynthia geen idee van. Heb toch liever dit.

6 likes

Alleen even witbalans aanpassen en dan is het een prima foto.

3 likes

Wild verrast dat die voeten niet echt op die bank lagen.

28 likes

Cynthia: ik geef jullie geen informatie over het huisje want dan kan ik het zelf niet meer boeken.

Ook cynthia: beste eigenaar, dit zijn mijn veel betere foto’s van het huisje. Gebruik die zodat je het huisje veel vaker gaat verhuren

29 likes

Je mag de foto’s gebruiken tegen betaling natuurlijk!
En extra voorrang op reservering.

( zie ik haar echt voor aan, sorry alvast)

18 likes