“Wat zijn jouw 40 favoriete keukenspullen???” Echt een vraag die nog nooit iemand heeft gesteld mag ik hopen
Volgens mij heb ik niet eens 40 dingen
Klinkt net als een opdracht voor kinderen in groep 2: wat vind je allemaal in de keuken?
maar weet je al hoe je je haar moet wassen?
Ze staat er wel mooi op vind ik! En die pony staat leuk.
Die zoutrasp ook. Die was in die woonboulevard vlog. “Wow foef, kijk hoe cool” dit heeft ze dus nu een week ofzo en kan nu al niet zonder…
Van de week in de blog was ze lyrisch over een serveer/snijplank. Die moest ze hebben.
Dus ik dacht ze zou toch niet meteen daarover een video maken? Ja blijkbaar wel dus.
Plank is goed te zien
Een ZOUTRASP?!?!!! Hoor je er nu ook al niet meer bij als je gewoon een simpele bus zout hebt
Net even naar de video gekeken: ze noemt het een gadget hahahaha
Ze moeten haar echt als definitie toevoegen in t woordenboek bij het woord ‘Pretentieus’.
Ik zag het en moest zo hard lachen in mezelf. Ze heeft zo’n bijzondere kijk op het leven iedere keer weer, ik vind het heel wonderlijk haha
Ja, zo komt het ook op mij over. En dit soort boeken versterken haar alleen maar in dit gedrag.
Ook met die foto’s. Ze deelt het meteen op Instagram, want wat geweldig en nobel van haar dat ze gratis foto’s heeft gemaakt van het huisje. Daarnaast zeikt ze meteen de huidige foto’s af. Maar ze is wel benieuwd naar de reactie van de eigenaar. Waarbij ze er dus al helemaal vanuit gaat dat dit positief zal zijn. En zo niet, dan is hij/zij natuurlijk gewoon jaloers op haar succes.
Haha krek die zegt dat ze sinds corona ietjes meer thuis blijven. Haha haha hahahaha ha
Maar ook vooral niet delen welk huisje het is, want dan kunnen ze het zelf nooit meer boeken!!!
Vergeet de niet
Haha dit is eerlijk gezegd ook weleens door mijn hoofd geschoten, omdat er dan 3 foto’s opstaan die gemaakt zijn met een aardappel en ik het dan zielig vond dat niemand echt de potentie van het huisje kon zien. Maar uiteindelijk nooit gedaan want ik ben er op vakantie en naja, niet mijn huis
De intentie is ongetwijfeld goed, maar wat me vooral blijft verwonderen over Cynthia is dat ze dit soort dingen op haar sociale media deelt. Denkt ze anderen te inspireren? Wil ze een sticker? Ik snap het niet!
Hahaha argh met die stomme emoji erbij ook!
om zout te rapsen en kaas
Ah ik zou dit zelf wel waarderen denk ik! weet natuurlijk niet hoe die foto’s eerst eruit zagen, maar als het zelf niet je specialiteit is en iemand is zo enthousiast over wat je verhuurt en heeft wat ervaring met foto’s maken dan zou ik dat zeker heel leuk vinden.
Is natuurlijk wel een beetje een ‘congratulations for having me’ geval door dat zo op insta te zetten, maarja not suprised