Wat bedoel je? Mascha herinnert zich dingen nog van toen ze 1 was dus Mila straks waarschijnlijk ook!!
Mascha: Het is letterlijk jƔren geleden dat we een mukbang samen hebben opgenomen.
Helemaal mee eens. Toen ik een jaar of 6 was dachten mijn ouders dat Amerika leuk was. Het enige wat ik me kan herinneren is de speeltuin op 1 van die campings⦠Dat had ook gewoon in Nederland gekund
Jaja, 2020 he. Dat was vorig jƔƔr, he jongens!
Mijn god die cheesecake van mas doe rustig. peanut butterbodem, peanut buttercreamcheese, peanut butterdrizzle peanut butterpeanut butterpeanut butter ook dat contrast met marije die gewoon een bescheiden taartje heeft gebaken want die wilde niet zoān grote. mas canāt relate
Masā eerste opmerking: omg is wel heel erg peanut buttery. En dat gegeil van krek en mas op eten kan ik ook echt niet meer aanhoren
ooohhhh ze doet weer smaksmaksmak echt wat doe ik mezelf aan
Ik ga echt stuk om dat Marije gewoon een paar lepels pindakaas gebruikt heeft en dat Mascha die hele pot in die taart geflikkerd heeft, zo typisch weer hahah. Dat ze er geen buikpijn van krijgen joh
Hoe krijg je dit ook gegeten? Als ik iets te veel pindakaas op mijn brood doe voelt dat echt al als lijm in mijn mond. Plakt zo aan je gehemelte en krijg je amper doorgeslikt.
Hm no thanks
Die taart is echt symbolisch voor Mascha, zoān lazy onafgewerkte berg teveel pindakaas.
Die van Marije zag er oprecht aantrekkelijk en smakelijk uit.
Haha of dat ze zeggen: beter langzaam en rustig die pindakaas drizzelen ipv van die grote klodders
Also Mascha: hele bovenkant taart vol grote klodders pindakaas
You spelled peanutbutter wrong
hoe ze het ook uitspreekt, en de ādrizzleā.
Zoān taart zou wat zijn voor die 10.000 kcal a day challenge, dan ben je na 2 stukjes al klaar denk ik.
Ik vind het wel heerlijk hoe consistent Mas en Gregor zijn.
Ze overdrijven altijd, over alles, met alles. Zelfs met taarten bakken.
Het is geen wonder dat ze al zo lang zo gelukkig zijn. Ze zijn gewoon 1 en dezelfde persoon.
Komt erop neer dat bij De Foefs alles gewoon altijd more = more is
Kwantiteit over kwaliteit.
De challenge had wel ook als winconditie dat je zoveel mogelijk pindakaas moest gebruiken, dus in dat opzicht heeft Mas gewonnen.
Jullie influencen me wel echt om weer te kijken
Mas in haar prime was echt mn ideale irritainment, tegenwoordig is het maar saai en heb ik niet eens de tijd me even te ergeren of de vlog is alweer voorbij.
Ja en dan zeggen: nou niet zo stevig als een new york cheesecake. Nee joh, meen je niet met je no bake cheesecake
Oh ik erger me tegenwoordig al bij: goeiemorgen wij zijn wakker deze meid/mevrouwtje/die kleine heeft vannacht blablablablablablablablablablaaaaaa
Had ze in Miami toen niet ook een taart gemaakt die ze zelf ook te zoet vond? Kwam uit een pakje met een shitload aan kant-en-klare frosting. Ja natuurlijk is het dan zoetā¦
Ja hier moest ik ook al aan denken! Volgens mij presenteerde ze het ook echt als een recept video, terwijl ze een Amerikaans pakje gebruikte.