Beutyblogtopic XL #11

Oh ik las het juist wel als gewoon fotograaf en miste het hobby/ student stukje. Maar kan zijn dat meer mensen het dus wel zo opvatten en er alsnog een leuke hobby fotograaf reageert.

Ik ben op zijn zachtst gezegd geen fan van het gebedel van Sereen maar ik vind dit op het randje. Als beginner of hobbyist zou ik het niet snel aandurven zo’n echte opdracht aan te nemen (als je klant niet tevreden is kun je het niet even opnieuw doen) maar dit is wel een laagdrempelige manier om zelf wat ervaring op te doen en misschien een portfolio te bouwen.

2 likes

Vind dit op het randje van schaamteloos zijn. Fotografie is ook gewoon een beroep en met plezier of ervaring opdoen betaalt iemand zijn rekeningen niet.
Stel je voor dat mensen Serena benaderen voor een samenwerking waarbij ze het vooral maar leuk moet vinden en er ervaring mee kan opdoen. Zou ze zelf toch ook niet op ingaan :sweat_smile:

16 likes

maar oh wee als je dr vraagt waar haar kast vandaan komt gvd

7 likes

Jeffree star heeft een ernstig autoongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis

1 like

image

36 likes

#jedoethettochwelgratis?

2 likes

Debbie die dit plaatst, terwijl ze regelmatig botox laat zetten. Logisch dat je dan minder rimpels en lijntjes hebt. Gaat over een apparaat die zorgt voor een strakkere huid rond om je mond.

6 likes

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

8 likes

Mascha vertelt in haar vlog over dat ze met Mila naar het ziekenhuis moest maar er zit verder geen context bij. Naar mijn idee heeft ze er ook helemaal niks over verteld. Niks mis mee natuurlijk, maar ik hoop gewoon dat alles oke is!

2 likes

4 likes

Tot zo ver: ik respecteer de privacy van m’n kind
Had van Mascha toch wel verwacht dat ze dit soort dingen offline zou houden. Misschien niks ernstigs wat ze heeft maar dan nog

15 likes

End of an era!

4 likes

Wow zij was de eerste influencer die ik volgde. Al bestond de term influencer nog niet.

2 likes

Ik denk dat dit voor mij ook zo is! Net uit het leger, in een kledingkast-achtige situatie. Nu gaat ze een andere kant op. Gelijk heeft ze ook, ik keek nog amper op haar kanalen, en dan toch… ja, eind van een tijdperk. Het is toch allemaal anders geworden nu, commerciëler denk ik.
De tijd van de zusjes Blair en Elle, die gewoon Lisa en Laura bleken te heten. En TiffanyD.

4 likes

Lisa en Laura haha zo droog.

Ik kwam er trouwens pas net achter dat Shane Dawson ook niet zijn echte naam is, hij heet Shane Lee Yaw.

3 likes

Dit is echt langs mij heen gegaan. Genoot zo van hun content, die filmpjes zijn nu zo grappig om te zien

4 likes

Huh ik wist wel dat blair niet haar echt naam was maar lisa en laura klinkt echt zooo anders haha.

Ja vooral blair heb ik echt heel lang gevolgd. Ik weet nog dat haar leven zooo anders was dat die van mij op mijn 21e en ik daar zo tegenop keek.

2 likes

Echt knap weer! Mascha’s dochter kan nog geen woord praten, maar ze merken wel echt al dat ze net zo adrem is als Gregor en ’ dezelfde snelle, gevatte humor’ heeft, Mila dist ze ook af en toe!
Blijf me verwonderen over deze uberbaby.

94 likes

Ik had altijd zo’n godsgruwelijke hekel aan “Blair”

Zij praatte echt te veel en te snel.

7 likes