Zou wel verklaren waarom Amerika zo veel vaccins heeft
Ja sowieso wel positief dat zij - met toch een zeer groot bereik - onbewust influencet om je te laten vaccineren. Een goed tegengeluid voor al die gekke mommybloggers.
Is er in Nederland niet zoān systeem voor? Hier in BelgiĆ« hebben ze zoān wachtlijsten systeem opgezet (wat nog niet echt veel doet maar dat terzijde) voor de overschotten en waar ik woon zijn er al weinig overschotten maar die geven ze dan aan hulpdiensten en politie enzo
Haha ik vind mas zelfs in dit filmpje zoveel irritanter dan Gregorš¤·āāļø
Ik ken 2 mensen die ouder dan 60 zijn waarvan de huisarts belde. Er is over kom wil je een prik dan moet je nu komen. En zo hebben zij heel onverwachts alsnog een vaccinatie al gekregen. Dus het gebeurd wel.
Haha ik ga weer helemaal stuk Foefje duwt mij hihihi. En dan zijn ze achter en zijn de aardbeien groen. En Mascha die steeds van die misbaksels plukt en dan roept hoe groot en juicy ze zijn haha
Oh men, hoe wild kan je doen op zoek naar goede aardbeienā:joy:
Correctie: juishy
Tandartsen kennende krijg je vervolgens een rekening van 120 euro.
Tandartsen (althans mijn tandarts) hebben tegenwoordig wel de optie om patiƫnten te vragen om hun mond te spoelen met een drankje. Mijn tandarts vertelde dat daarin bepaalde stoffen zaten die het coronavirus voor +/- 30 min zodanig afzwakken dat men niet meer besmettelijk is.
Dat drankje is in elk geval wel supergoor
Is toch gewoon waterstofperoxide? Bij ons wel dacht ik.
Oh dat zou kunnen! Mijn tandarts deed er in ieder geval vaag over en hield het bij een drankje dat het virus afzwakt
@FISSA Toen mijn tandarts dit vertelde had ik wel echt zoiets van āis dit geen wereldnieuws?!?ā haha
Ja teringranzig en ze laten je er nog voor dokken ook
Ga ook echt elke keer bijna over mān nek hahah
Serena plaatst net een oproepje voor een trouwfotograaf van haar schoonzusje. En de achternaam is net niet de achternaam van George? Ik snap er niets van. Noem je de zus van je ex nog steeds schoonzus, of heeft der nieuwe vriend toevallig dezelfde (maar net anders?) achternaam als der ex?
Even George zijn insta gestalkt, dit is inderdaad zijn zus. Opmerkelijk!
Ik noem mijn tante ook nog steeds mijn tante ook al is ze gescheiden van mijn oom (en dus technisch gezien niet meer mijn tante). Het zou best wel kunnen hoor, maar ja, wie weet
Ik denk dat ze met haar bereik een poging doet om een zo goedkoop mogelijke fotograaf te regelen. En dan klinkt schoonzusje aantrekkelijker dan ex-schoonzusje.
Vind het sowieso altijd stom dat zulke dingen voor een klein budget moeten. Ik snap het dat je wellicht minder te besteden hebt, maar vraag dan een vriend(in) om fotoās te maken ofzo? Niet iemand die gewoon zijn/haar vak uitoefent.
Ja en het is de tante van haar zoontjes, ze gaan ook nog goed om met elkaar vlg mij
Daar zat ik ook al zo naar te kijken Ik snap dat niet iedereen een groot budget heeft maar vraag dan een student of hobby fotograaf voor een klein budget (en verwacht ook de kwaliteit daarvan)
Alsof een bruiloft fotograaf die het nu best zwaar zal hebben met minder gigs aah joh prima kom wel voor een paar tientjes want ik vind het zoooo leuk om te doen. Heb nu toch niks te doen.