Beutyblogtopic XL #11

8 likes

Collectief geheugen is hier altijd zo :ok_hand:t3:

9 likes

Wow die kapper. Het zag er echt uit alsof hij gewoon een grap met haar uithaalde :grimacing::grimacing::grimacing:

7 likes

Omg dit triggert mijn zwangerschapsmiddelijkheid echt hard :nauseated_face:

5 likes

Dacht ik al hoor, ik was ook zeker niet serieus. Wel moedig, aangezien ze waarschijnlijk veel geld verdiende.

Vind trouwens Djamila wel vergelijkbaar met Blair, nu ik er zo over nadenk. Ook een soort online image gecreëerd. Djamila houdt dat al heel lang vol, vind ik knap.

Hahaha hardop gelachen en een beetje gehuild (van angst niet te verwarren met huilen van het lachen)

Mijn vriend kijkt mij aan van :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Haha aaah ik ben al jaren (de enige geloof ik in dit topic) degene die dit haar echt niet zo erg vind :joy: vind het wel wat hebben.

hahaha het mooiste hieraan is ook dat ze haar gezicht de hele tijd filmt, je ziet haar gewoon denken, ‘dit kan het niet zijn, toch? toch???’

10 likes

Ach, arme Massa die denkt dat ze Mila ziek heeft gemaakt door haar zonder jasje(met deken) /te “koud” in de auto te hebben gezet. Ze geeft zichzelf helemaal de schuld

7 likes

Ja en hoe ze daarna buiten staat met Gregor:
“Wat vind je van mijn haar?”
“het is crazy!!”
“Euh crazy different right?!”
“…ja…”

9 likes

Zeker wel, ik heb zelfs een keer het genot mogen hebben zelf door hem geknipt te worden! 10/10 would not recommend

28 likes

Sorry ik vind dit echt mega weird

55 likes

En je mag geld naar haar overmaken zodat ze daar cadeautjes van kan kopen. Maar voel je niet verplicht hoor!

:o_o: :o_o: :o_o:

42 likes

Ik zag het ook en ik vind het zó raar. Hoe bedenk je zoiets en wat ongemakkelijk moet dat zijn voor die mensen ook, een cadeau mand van een vreemde. Doneer dan iets meer via de inzamelingsactie. En als je het al wil doen, waarom nou weer delen met je volgers. Ik kan het niet goed onder woorden brengen waarom ik dit zo vreemd vind.

35 likes

Haha ja het was heel erg!! Hij had een hele rare schuine pony geknipt met een lange lok tot ongeveer onder aan mijn oor, de pony donkerbruin geverfd en de rest van mijn haar geblondeerd. En idd ook dat ‘messy’ van Mascha. Heb er ook nog mee in een tijdschrift gestaan overigens (niet als model maar voor een rubriek) Eerste en enige keer dat ik heb gehuild na de kapper

27 likes

Dat Cynthia een godcomplex heeft is toch niet echt nieuws hè.

44 likes

Verbaast me inderdaad precies niks van Cynthia, echt een beetje een vreemde actie. Snap niet waarom ze niet gewoon aan die inzamelingsactie doneert die er al is

6 likes

Niet oké dit.

4 likes

Dan kun je geen karmapunten scoren bij je volgers :upside_down_face:

4 likes

Ik vraag me dan af wie er bedacht heeft dat deze man zoveel credits kreeg voor zijn ‘werk’. De meeste mensen die zo’n potje maken van hun werk staan toch eerder negatief bekend… :woman_shrugging:

2 likes