Ze had beter kunnen zeggen dat ze gewoon ging ontbijten in het hotel. Ik zou echt niet amused zijn als opdrachtgever als de video luxe moest uitstralen en dit het resultaat is. Maar misschien is dat ook waar je voor betaalt als je kiest voor een video op Instagram ipv dat ze iets voor beautygloss moet filmen.
Soms lachen we wel over hoeveel moeite een Noor/Queen of Jetlags steekt in een gestagede foto maar je ziet in ieder geval dat erover nagedacht is. Bij Mascha weet je niet wat je krijgt. Heb bij haar totaal geen associaties met luxe merken of met luxe an sich. Ze is gewoon een big spender en likeable. Misschien maakt het daarom minder uit wat ze doet voor merken. Zolang haar bereik maar getriggerd is om te kopen.
Mascha heeft die girl next door vibe en dat is prima maar ik vraag me ook af in hoeverre het voor haar professionele prestaties ook een keuze is om niet te willen opvallen ofzo. Is ze wel in staat om in luxe concepten te denken en uit te voeren? Ze heeft veel meetings die ze graag benadrukt maar ik weet dat bij marketing-communicatie hele concepten worden uitgedacht. Alles heeft een functie. Het woordgebruik, de belichting, de kaders, de filters, welke emotie of wat voor gevoel moet het uitstralen etc etc. Je kan mij niet wijsmaken dat dit een super doordachte video is.