Beutyblogtopic XL #12

En voldoet het aan de verwachtingen @Nova @papierhier ? :rofl:

3 likes

Waarom kan ze haar posts nooit checken? Weer twee typfouten. Luxe uitstraling hoor.

@Miep42 :clown_face:

12 likes

Mascha heeft echt wel betere haarlooks dan haar simpele paardenstaart. :rofl:

3 likes

Nu kan ik alleen der foto niet vinden, met der prachtig opgestoken haar…

1 like

Ben even gaan kijken maar dit is gewoon niet eens overdreven…sad but true ( om in mascha’s termen te blijven)

14 likes

48 likes

Ik spotte 3 fouten in 2 stories, het voelt zo lekker salty om ze hier te delen, maar come oonnn hoe kan je jezelf serieus nemen als je voor zo’n opdrachtgever zulke simpele fouten maakt?
En vooral, hoe kunnen bedrijven naar nog serieus nemen met zulke fouten?
En is dit echt de hotelkamer badkamer?! :scream::scream:
Denk dat de opdrachtgever haar de stories heeft laten verwijderen

36 likes

Is niet salty hoor, ze mag dit soort feedback echt wel in haar pretentieuze gezicht terugkrijgen. Als ze gaat zitten janken over de kritiek die ze krijgt en dan beweert dat ze echt zo’n perfectionist is en alles echt ontzettend veel moeite kost, meer dan we ooit zouden vermoeden…en daarna dit als resultaat?
Kijk jezelf in 1 van je spiegels aan Mascha.

75 likes

Ik ben vooral geĆÆntrigeerd dat zij die getinte dagcrĆØme aanbrengt onder EL double wear, waarom??
En die SPF was een jarenlange zoektocht en toevallig deze was de enige die werkte, maar hij was op. Was een moeilijke periode, maar nu is ie gelukkig weer gespond. Ik ben wel benieuwd hoe andere mensen dat doen? Laat het achter in de comments.

19 likes

Maar mag je zomaar naar Amerika emigreren? Meestal moet je toch óf een Amerikaanse partner hebben of een werkgever die je visa sponsort?

Mas heeft wel YouTube inkomsten maar ze is daar een nobody en Krek is zelfs in NL een totale nobody.

@Echo weet jij dat toevallig?

7 likes

Lol ja dat is echt heel lastig. Je moet echt een goede reden hebben (werk, je kunt heel veel geld uitgeven aan Amerika of familie) of de green card loterij winnen.

Edit: heel veel geld uitgeven betekent geen tripjes naar Walmart trouwens, maar echt een miljoen kunnen investeren.

4 likes

Twee vrienden hebben in het verleden de Green card loterij gewonnen en zijn inmiddels geƫmigreerd naar the USA en erg succesvol daar. Of je moet al een green card hebben, bv daar geboren. Denk niet dat M&G onder deze categorieƫn vallen.

4 likes

Haha die mensen zijn veel te lui om zo’n ingewikkelde stap in het leven te zetten joh

4 likes

Ik bedoelde het meer als voorbeeld van het rusteloze, constant opzoek naar een nieuw huis om daar t ā€˜geluk’ te vinden. Maar ik zou niet verbaasd zijn als ze t voor elkaar krijgen om er te wonen voor een periode, (wat ik trouwens leuk voor ze zou vinden omdat het wel een ding voor ze is volgens mij).

6 likes

Het zou wel net zo’n goede marketing-truc zijn als vermoed werd bij Starbucks met die raar gespelde voornamen. Als het goed was geschreven, zou het hier niet opnieuw gedeeld worden.

3 likes

Mascha heeft daar een jaar gewoont hoor. Ze is gewoon half Amerikaans daardoor. En poppy is daar ook gegroeid een maand dusja

35 likes

Ja die sheer tint over je serum, dagcreme en spf heen, onder je Foundation, grootste bullshit natuurlijk. Wie gaat dit ooit doen?

2 likes

Niet zomaar nee. Zoals jij al zegt, Amerikaanse partner, werkgever of ouders is het ā€œmakkelijksteā€

Dan heb je nog green card lottery inderdaad waarbij er een aantal verblijfsvergunningen per jaar worden weggegeven, daar moet je je dan elk jaar voor inschrijven.

Maar heb hier ook wel eens gespeculeerd dat ze misschien met een influencer visa naar binnen kan komen, O-1B bijvoorbeeld.

Het kan wel maar zou het niet makkelijk noemen.

6 likes

Ik :gun: het ze van harte hoor, daar niet van.

Maar hen ā€œkennendeā€ hebben ze er nooit serieus naar gekeken behalve MURICA elk jaar op een moodboard schrijven en praten over ooit.

7 likes

omg deze emoji :joy:

17 likes