Beutyblogtopic XL #12

Hmm… ook maar eens even mijn post bekeken en zo te zien ben ik eerder onaardig tegen medeforummers dan over Mas. De dingen die ik post over de Foefsters zijn toch eerder ergernissen over Gre (dat ie gewoon niet te verstaan is, praat als een peuter en zijn irritante betweter gedrag) en het bakfiets dilemma + de 1 doos per dag issue.

Wel knap dat je nog geen 2 weken lid bent en nu al tot de topposters behoort!

6 likes

Jaa ik krijg hier vaak een naar gevoel bij, juist van ongelijkheid ofzo?

4 likes

Oh die mr beast enzo echt verschrikkelijk

Of dat ze mensen met een hele oude iPhone dan als Prank beroven en de iPhone op de grond gooien Prank haha hier heb je een nieuwe iPhone 12 plus

Rrrrrrrot op

8 likes

Lees je ergens dat ik schrijf dat ik dat ben?

Je kunt ook gewoon in je eigen profiel AL je geposte items van elk topic bekijken? :woman_shrugging::nerd_face:

Boven aan ieder topic staat een overzicht met de meest frequente posters en daar sta je tussen

1 like

Dit is in nagelwereld nooit weggeweest. Misschien moet ik al die zooi eens verkopen.

1 like

Dat vind ik ook vreselijk. Wie weet is diegene hartstikke blij met zijn of haar iphone 5, komt er zo een over enthousiaste youtuber je even pranken met camera’s en alles. Moet je nog blij doen ook

6 likes

Daar was ik me totaal niet bewust van! :sweat_smile:

3 likes

Je zal maar net geen back-up hebben van alles wat erop staat :sweat_smile:

2 likes

Ik sta in de top 4 topposters. Tijd om ff te chillen. :grimacing:

Nou dat ook inderdaad. Dag fotos en telefoonnummers.

Dit doet me denken aan dat filmoje waar iemand de oortjes van dr zusje doorknipt.
NEEEIN STEFFAAAAN NEEEIN. En dan krijgt ze nieuwe draadloze oortjes en dan is het . Oohhh steffaaan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Praat ik dat goed dan? Staat er: oh ik ben alleen onaardig tegen anderen, gelukkig maar? NEE. Leg toch niet op alles wat ik zeg of typ een verdomde pot zout.

1 like

Hier zou ik aangifte van doen.

4 likes

Ik mis de tijd ook echt dat je voor je een mascara ging kopen bij de Kruidvat je eerst 8 verschillende reviews kon lezen om te kiezen welke je wou.

81 likes

isgoed rollercoasters

2 likes

Nu komt de review van @grace haar fantastische chanel mascara het dichtste bij :sob:

Doe ik regelmatig als ik weer eens wil lachen om mijn eigen grappen.

@VickyViolence bestaat jouw beutyblog nog?

5 likes

Ik denk dat dit voor jou echt perfect is

afbeelding

12 likes