Beutyblogtopic XL #12

Ja tuurlijk kan dat invloed hebben! Maar daarna wordt het weer op toeval gegooid en het vaccin erbij gehaald, dan heb je gegarandeerd weer gedoe in je DM denk ik

2 likes

Oh ja weet niet misschien gaat hardop nadenken ook wel een beetje zo toch? Dat je ergens over nadenkt en dan denkt maargoed kan ook toeval zijn (is ook zo)

2 likes

Nee van Mascha over het vaccin!

2 likes

Niets is gratis, ook niet voor Mascha. Er wordt nu wel van haar verwacht dat ze bakfietst voor het oog van de natie, vergeet dat niet.

11 likes

Mascha vraagt in haar story om luiers, want ze ā€˜komt net van het asielzoekerscentrum’ en daar hebben ze luiers nodig. Sympathieke actie hoor, maar ā€˜kom net van het asielzoekerscentrum’? Alsof je daar gewoon heen kunt en lekker kunt gaan kijken of zo?

10 likes

Haha echt waar kan ik tekenen voor alles krijgen. Ellenlang voor iets werken, het dan kopen en een week lang chagrijnig zijn over hoeveel het wel niet kostte is hier de cyclus.

17 likes

Misschien heeft dokter Siem wel zijn helende krachten toegepast? :sparkles:

3 likes

Is denk ik gewoon feitelijk bedoeld en ze kan niet top formuleren, is vaker gebleken. Bedoelt vast van: ben met hen in contact

2 likes

Beetje vaag verhaal

1 like

Ik vind die engelse zinnetjes zo facking irritant tussendoor :face_vomiting: let me know

8 likes

Ze typt even chaotisch als dat ze het zou vertellen :sweat_smile:.
Ik hoop dat er merken zijn die voor het goede doel nu luiers gaan sturen, maar het komt een beetje naĆÆef over. Die merken stuurden haar luiers zodat ze deze kon promoten, niet omdat ze ā€œlieve merkenā€ zijn natuurlijk.
Maar wie weet, het zou een mooi signaal zijn als er vanuit grote ondernemingen spullen verstuurd worden om mensen in nood te helpen :relaxed:

4 likes

Haat anders lekker op Mas dr inrichting ofzo, hier zet ze haar bereik weer eens in op een goede manier.

75 likes

Ik vind het wel slim van Mascha. Die merken willen altijd vooraan staan als het gaat om influencers, nu hebben ze n kans om dat ook te doen voor mensen die ā€˜t echt nodig hebben + ook wat reclame via Mascha.

8 likes

Goed bedoeld op zich dat ze zo hoopt te kunnen helpen, ergens denk ik wel van… je kan ook zelf een hoop luiers kopen en doneren :woman_shrugging: Dat zijn er misschien dan wat minder, maar wel het snelste en zekerheid. Mag natuurlijk niet voor haar beslissen waaraan ze haar geld uitgeeft, maar je zou verwachten dat zoiets er wel vanaf moet kunnen… helemaal als ze zelf daarop zoveel heeft uitgespaard door alles wat ze gekregen heeft

3 likes

Het zou een idee zijn, dat ze haar manager inseint om die merken te benaderen. Stuur luiers en zij maakt er een post over

Ik denk dat het dan hard loopt

3 likes

Ik hoop inderdaad dat merken het als een win-win zien :grinning_face_with_smiling_eyes:. En absoluut slim dat ze haar bereik op deze manier probeert te gebruiken.

5 likes

Pfoe ik vind de haat/ergenis wel groot steeds in dit topic! Klinkt als een prima actie zo, zeker als die bedrijven via Mas luiers sturen kan zij ze nog wat naamsbekendheid geven + goodwill en dat is natuurlijk voor die bedrijven best een slimme deal.

Ook de manier waarop ze er terecht is gekomen is wmb niet heel onlogisch. Vind het in dit geval een prima actie voor een influencer die daadwerkelijk wat goeds kan opleveren

38 likes

Dan moet ze er wel iets over posten, bijv een soort shout-out naar de bedrijven die gedoneerd hebben, want die merken zijn ook geen liefdadigheidsinstellingen. Als ze dat erbij gezet had liep het harder storm denk ik.

2 likes

Toch prima

Bovendien heeft Mas in tegenstelling tot 99% ons ooit in een AZC gewoond, dus dat zij zich betrokken voelt vind ik niet zo gek.

Alle beetjes helpen verder, wil je geen luiers via haar sturen dan doe je het niet. Maakt toch niet uit hoe de connectie is ontstaan verder.

64 likes

Dat gaat ze ook doen. Staat in de tweede story van: ik houd jullie op de hoogte welke merken doneren

2 likes