Daar was toch nog iets mee?
Ze had kaarsen via bol.com verkocht en verstuurd, per ongeluk ook aan de mensen die op vooraf betalen stonden oid. Dus ze had die kaarsen wel verstuurd maar geen geld er voor gekregen. En toen een tranentrekkende post geschreven over hoeveel bloed, zweet en tranen er in had gezeten en of de mensen zich nog even wilden melden om het geld over te maken.
Wel lullig hoor.
Nee, ze was zelf vergeten om te bevestigen aan bol dat ze de kaarsen verstuurd had naar de mensen. Dus het was haar eigen fout dat ze geen geld kreeg maar draaide het natuurlijk zo dat het leek alsof het de schuld van de mensen was en niet van haar.
Ja zie je, verbaasd me weer niks.
Kwam inderdaad op me over dat het bol hun schuld was.
Zijn Mascha en Gregor niet gewoon iedereen aan het pranken? Kan me niet voorstellen dat dat sneakergedoe ‘echt’ is
Serena heeft iig een HBO opleiding op zak en kan altijd weer het lab in. Ik denk dat er andere influencers zijn die het lastiger zouden kunnen krijgen.
Ohja, heb even teruggelezen en moest gniffelen om deze grap:
Ja is kut, maar je hebt niet in de hand wat een ander (per ongeluk) doet, maar je hebt wel je eigen reactie in de hand en hoeveel pijn je het je laat doen.
Who dat
Ik ben blijkbaar een gregor want ik zou ook helemaal gek worden. Ik zag laatst op een terras iemand een die stukje kipsate op een ander zijn schoen liet vallen en toen kreeg ik t al te kwaad
Oooh die van dreamschool
Nee maar ik zou ook niet tegen een getraumatiseerde tiener zeggen “het is jouw reactie waar je de macht over hebt!!! Zet je maar gewoon over het misbruik heen!!!”
Maar dit is een schoen. Een paar stukjes leer, wat veters, wat katoen waarop een fabrikant een merkje heeft gezet en nog een heel bijzonder tekstje waardoor sommige mensen daar honderden euro’s aan uit willen geven maar het is allemaal maar een bedacht concept en waardeloos net als iedereen’s leven an sich
Vanuit je krultang?
I know Ik ben in m’n ~ik ben een 17 jarige die ooit de naam Nietzsche heeft gehoord en God is dood een mood vind maar eigenlijk niet snapt wat het betekent en ook nooit echt een boek van hem zou lezen omdat ik de wiki pagina al niet snapte maar nu baseer ik mijn hele identiteit erop tot ik erachter kom dat Nietzsche eigenlijk geen nihilistische man was~ fase.
Is weer wat anders dan m’n normale Marxistische inzichten, doe het uit liefde
Het zijn niet de dingen zelf die de mensen in verwarring brengen, maar hun meningen omtrent die dingen.
Excuus! Het onderwerp werd al zo lang besproken zonder dat @Spaarlamp de video er in gooide.
Het zijn niet de dingen zelf die de mensen in verwarring brengen, maar hun meningen omtrent die dingen
Is dat m’n boy Epic Tetus?!
Ik als ik weer tot na 12en mag uitgaan:
Ja dacht ik kies nu voor een studie met een beter toekomstperspectief!
Ja of je komt een chick tegen die de film A Dangerous Method heeft gezien en je nu helemaal op dezelfde manier gaat analyseren. Mens ik vroeg alleen of je 50 cent had voor de plee.
Ja als het nou over een gelli vlek ging…
Wat ik vooral irritant vind is, niet dat hij baalt dat zijn schoen vies is…want dat is logisch dat je daar van baalt, maar de story erbij met “Dit gebeurt er als je met mijn vrouw eet” en vervolgens Mascha’s ‘boetedoening’ op haar stories. Het is meer hoe hij er weer mee omgaat en hoe zij zich genoodzaakt voelt om publiekelijk daarop te reageren hoe het haar spijt. En nee ik geloof niet dat dat trollposts waren (behalve misschien met dat bord eten), zo is hun dynamiek vaak ook in vlogs, het is altijd arme baas Greg.