Ik weet niet hoe het zit met het verkopen van nieuwe artikelen op bol, maar ik verkoop regelmatig tweedehands boeken en als je de order niet bevestigt krijg je na een aantal dagen gewoon een herinnering per mail dat de bestelling anders komt te vervallen. Staat ook overal duidelijk aangegeven. Er vervelend voor haar natuurlijk, maar ook een beetje eigen schuld dikke bult
Wat schaamteloos.
Mooi ook dat ze in februari pas realiseert dat een deel van haar orders niet goed is gegaan…
Tja. Zuur. Maar hoort een beetje bij een eigen bedrijfje runnen. Er zijn genoeg winkels die wel eens per ongeluk te weinig aanslaan op de kassa of iets gratis meegeven, maar die roepen die klanten ook niet terug omdat het fout gegaan is. De klant heeft hier niks fout gedaan, dat heb je zelf.
Hahahaha ik zie haar al helemaal die orders nagaan om iedereen die niet betaald heeft te blokken van haar insta
Ik snap ook dat ze betaald wil worden. Zou een mail met betaaloptie sturen zodat je echt kan aanspreken wie het betreft. Maar misschien doet ze beide.
De zwamgerschapsaankondiging kwam na de bruiloft, ik zie Cynthia er best voor aan dat ze t anders ook had gestuurd maar nu is er nog wel een kans dat ze t niet wist
Hahaha sorry maar dit is gewoon een beetje dom. Je zoekt dit soort dingen toch eerst uit voor je producten via bol gaat verkopen + verzenden.
En dan kom je er ruim 6 weken later achter oh oeps niet goed gegaan.
Ben wel even benieuwd wie hier de Josh/Mascha planner hebben gekocht met de 2e nalevering want het is nu al weer uitverkocht.
Zou het niet zo zijn dat ze die bestellingen die ze niet heeft bevestigd niet meer terug kan vinden en ze het daarom maar op insta zet? Want als je die gegevens gewoon nog hebt zou ik het ook buiten social media om regelen met de klanten.
Wat heeft Serena er toch een talent voor om alles zo onsympathiek mogelijk over te brengen
Hoezo ook dit is geen verwijt? Het is haar schuld toch omdat ze zelf niet heeft bevestigd.
Ik denk dat ze probeert te zeggen dat het geen verwijt is naar mensen die niet gezien hadden dat de kaarsen nog niet betaald waren of vergeten waren dat ze nog moesten betalen?
Heel eerlijk, als ik meer dan een maand na mijn bestelling nog geen betaallinkje had gekregen zou ik het ook laten zitten hoor. Heeft niks met een drukke decembermaand te maken. Het is zuur voor Serena, maar je zorgt toch altijd ondernemer dat je betalingen altijd goed gaan? Om nou de consument te verwijten dat ze niet “eerlijk” zijn…
Ik vind dit altijd ook maar makkelijk gezegd maar in de praktijk lastig uitvoerbaar als je niet zelf degene bent die beslissingen maakt. Denk niet dat de meeste mensen in loondienst zomaar kunnen aankomen met: ‘Ik focus me de komende tijd op plezier in mijn werk en niet op gefocust en gestructureerd werken.’
Niet handig maar toch wel begrijpelijk dat ze het zo probeert? Zo verkeerd is de tekst ook niet.
Ik vind dat je best een beroep mag doen op elkaars menselijkheid.
Onlangs heb ik ergens blind gepind en zag ik later in mijn internetbankieren dat ik teveel had betaald. Ik ben gewoon weer langs het restaurantje gegaan en heb gevraagd we het konden regelen met elkaar. En dat kon. Prima toch
Ja, jij bent langs gegaan en hebt het daar gevraagd. Je hebt het niet via een social media account van het restaurant gevraagd.
Serena heeft de kaarsen verstuurd, ze kan zien van wie ze wel / geen geld ontvangen heeft, dan kan ze het ook persoonlijk aan die mensen vragen. Vind dat wel een verschil.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen wel terug zouden gaan als ze te veel betaald hadden, maar niet als ze te weinig betaald hebben. Niet geheel netjes, maar wel begrijpelijk. Vind dit wel echt een andere situatie.
Persoonlijk vragen ? Dat is toch veel te veel werk voor onze sereen. Die wilt gewoon stilzittend geld verdienen met zo min mogelijk doen.
Ohh Serena wat een vreselijk onsympathieke formulering. Dit zou een tiener geschreven kunnen hebben die alleen maar aan zichzelf denkt. Als dertiger weet je inmiddels toch wel dat het de toon is die de muziek maakt?
Ik heb dit ooit eens uitgezocht voor mijn webshop, van de duizend terugbetalingen die ik per jaar doe waren er 2 per ongeluk dubbel betaald (wel net wat anders) maar dan hoor je natuurlijk niets van de klant.
Dus ik had ze netjes verzocht het bedrag terug te betalen, en dat het erg vervelend was. Van 1 netjes gehad met alle begrip, en de andere weigerde het gewoon want het was mijn ‘eigen fout’. Dus toen uitgezocht en het is zelfs strafbaar. (valt onder diefstal)
Onpopulaire mening; Sereen staat in haar recht, ik zou iedereen gewoon netjes persoonlijke een berichtje sturen met alsnog een factuur/betaalverzoek en excuses. (geen rare story en dit iets publiekelijks maken?)
Je hebt gewoon een koopovereenkomst aangegaan met betaalplicht als je iets online besteld, werk je hier niet aan mee dan is dat strafbaar en kan ze aangifte doen tegen wanbetaling etc. (geloof ik)
Ook al is het natuurlijk mega onhandig van haar, maar fouten maken is menselijk, en niks is helaas gratis, dat kun je weten.