Vergeet dit pareltje nooit meer
Verandert 
Loooool hou op met me, lekkere slachtofferrol weer
Zelfspot heeft ze ook niet he pfffâŠals ze wat vaker om dâr zelf zou lachen ipv alles als een âBoehoe ze pesten meâ op te vatten, zullen de reacties ook uiteindelijk veranderen.
Ah jammer, Vera heeft het huis niet gekregen 
Guttegut, sorry Vera, mijn haat zo letterlijk manifesteren was nou ook weer niet de bedoeling 
Ik wanneer ik de helderheid van mân beeldscherm op minimaal zet snachts.
Reddit op dark mode BOOM witte kletterheldere ad in je face 
Het is zoân onbelangrijk iets maar de keuze voor zoân filter begrijp ik echt niet. Het moet er toch juist nog lekkerder uitzien? Wil ze mensen demotiveren daar heen te gaan? 
Dat traphekje gemaakt van een grindmat bij Mascha & Greg. Echt, I canât 

Ik vind dat echt zoiets liefs wat typisch iets is voor (schoon)vaders, om het dan op zoân buurman & buurman manier op te lossen. Vind dat echt schattig, mijn vader had het ook zo kunnen doen haha.
Ik vind het ook zielig om daar grappen over te maken 
âxcjuse miiiiâ
Deze Mascha deed iig nog iets meer moeite voor filmpjes
Beter dan een open trapgat, toch? Ze liet al zien dat ze iets gekocht hebben, maar dat dat niet past en ze vertelde dat dit tijdelijk is. Prima oplossing, lijkt mij.
I know I know. En @June het is idd een lieve oplossing. Maar ik vind het dan alsnog wel grappig. 
Haha is Mascha nu weer aan het overdrijven?
2,5 jaar in IJburg gewoond? Nee toch?
Ze zegt in de comments ook dat ze 2x kerst heeft gevierd in dit huis. Maar dan heeft ze er toch 1,5 jaar gewoond
â> van dec 2019 t/m juli 2021.
Edit: na speurwerk hieronder klopt 2,5 jaar wel. My bad! Ik was in de war door de â2x kerst commentâ.
Je hebt naast tropenjaren en coronajaren ook nog maschajaren en daar heb je altijd een bepaalde formule voor nodig. 
Waar is eigenlijk de keuken in dat huis van de foefjes?
1x kerst was natuurlijk in Miami⊠en 2x fysiek in dat huis