Huh? Ik vind het echt heel normaal dat als ik kasten laat maken op maat en ik de maten goed doorgeef dat dit dan ook goed gaat zonder dat ik in de werkplaats naast een timmerman sta. Je betaald toch ervoor om het uit te besteden en niet zelf die stress te hebben.
Is het niet een soort drive in woning? Dus op de begane grond de garage, voordeur en twee slaapkamers. De woonkamer/keuken op de eerste verdieping en de hobbykamers op de tweede verdieping?
Of zou het een gemeenschappelijke garage zijn? Dan kom je wellicht binnen op de verdieping van de woonkamer/keuken, is er een souterrain met de slaapkamers en een eerste verdieping met de hobbykamers. Wellicht dat ze dan een berging hebben in het souterrain met toegang naar de gemeenschappelijke garage ofzo? Geen idee hoe je anders in je slaapkamer dichterbij de garage bent haha.
Laatst zei ze ook iets over een lift, die zal dan wel in dat gebouw zitten als ze nog bovenburen hebben? Dan zou je bijna denken dat in de kelder een gemeenschappelijke garage is, daarboven hun slaapkamers, dan de woonkamer en daarboven dan de mancave en appartementen.
In een eerdere vlog zag je wel dat de voordeur naast de eettafel is en er een trapje oid voor zit. Ik hoop echt dat ze een keer een housetour gaat doen, dit is net abracadabra
Ooh ik dacht dat dat trapje naar de tuin zou gaan haha. Maar het kan natuurlijk ook van de voordeur zijn, dat is met een souterrain ook wel logisch. Ik ben ook heel benieuwd naar de eventuele huis tour haha.
Dit is toch een spon van Jan lul, op een oog heeft ze wel mascara en de andere niet. Ik zie echt amper verschil en denk nou niet rennuuuuuuh, deze mascara moet ik hebben.
Je neemt nu een screenshot uit een filmpje waarin ze dus op het linkeroog ‘normale’ mascara heeft gedaan en in het filmpje die ‘fantastische’ mascara gaat aanbrengen op het andere oog.
Edit: alleen is dit dus het einde van die story van 56 minuten geleden. Zonder eindresultaat dus.
Huh nee in de reel zit ook precies dat stukje en heeft ze die mascara al de hele dag op en heeft ze de mascara van haar linkeroog (voor ons rechts) eraf gehaald en gaat ze deze opnieuw aanbrengen? Op de tekst staat ook dat ze links die mascara op heeft en rechts niets.
Komt door alle selfpity tranen.
Ik snap t ook niet helemaal. Ik weet dat nieuwe leden meteen afkeuren niet leuk is, maar als je eerste post meteen een plattegrond delen van t huis van een influencer vraag ik me wel af wat nou je intenties zijn.
Verwijderen dan maar weer? Dacht dat het geen kwaad kon omdat je er verder niks uit kan opmaken.
Ik denk dat dat tegenvalt. Ik vind het niet gepast en denk dat je het beter kunt verwijderen.
Het is maar een plattegrond toch die wordt gedeeld? Zij laat haar woning toch elke dag in de vlogs zien en er wordt geen locatie gedeeld toch, of zie ik iets over het hoofd wat ik misschien niet snap ?
Algemene regel dat we hier niet speculeren of hints geven naar adressen van vloggers etc.
Ohja, zo had ik er niet over nagedacht, beetje egoïstisch van mezelf …
En als het forumregels zijn dan al helemaal, eigenlijk wel goed dat die er zijn.
Ik zie het probleem ook niet hoor, er wordt hier elke dag opgemerkt dat ze benieuwd zijn naar hoe het huis in elkaar zit…
Wat voor slechte intenties kunnen hier aan zitten… je kunt er niks mee opzoeken volgens mij.
Dat wist ik niet, maar het is al verwijderd
Jawel.
Het gaat niet om de intenties, het is gewoon raar en het mag niet, klaar.
Nou raar zou ik het niet willen noemen. Ik weet het toevallig omdat ik zelf heb overwogen het te kopen en Mascha alles vrij duidelijk in beeld brengt. Je ziet op die plattegronden niet heel veel anders dan in de vlogs, maar aangezien er veel vroegen hoe het zat met de indeling zag ik hier geen kwaad in. Verkeerd ingeschat zo te zien
Nja denk als je al een beetje goed kan googlen, je snel meer informatie vindt en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik zeg niet dat mensen hier dat zullen doen, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen dus bij kan, dus ook mensen met slechte intenties