Beutyblogtopic XL #12

ach ze doet ook 1,5 uur over het fietsen van IJburg naar het centrum van Amsterdam :eek:

14 likes

Haha whut?!

2 likes

Vraag me vooral af hoe het kan dat er zo weinig is gedaan in 6 mnd tijd. Mensen bouwen hele huizen in 6 mnd lol

4 likes

@Bill tegenover de trap idd
Je hebt beneden de slaapkamers
dan de midden-verdieping (waar ook de voordeur zit?) incl de eet-woonkamer en dus ook de keuken straks ih middelste stuk denk ik dus (zie foto hieronder)
en boven hun chill-kamers

Daarom doen ze de afwas nu in de badkamer. Je hoort haar niet veel over de keuken idd

1 like

Wow ik ben benieuwd wat voor kasten paradijs die keuken gaat worden… anders kun je toch nooit je 3 airfryers kwijt daar

8 likes

Nee dat wordt ook enorm propperig en dan komt er nog een bar (daar zijn die hoge stoelen voor)

Ik snap niet waarom ze de afwas in de badkamer doen, hier is toch ook gewoon een kraan?

1 like

Nou dat vond ik ook gek.
Missch toch niet aangesloten, alleen koud water? Geen idee

2 likes

Nouja ze hebben niet voor niets 2 badkamers hè, wat moet je er anders mee.

3 likes

Nou leuk hoor dat Mascha het oude huis laat zien, maar wat slaat ze over… DE METERKAST.

40 likes

Mascha bij de vorige verhuizing over haar kledingkast: ik heb echt heel veel ruimte, dit is veel te veel voor mij

Ook Mascha elke 3 maanden daarna: mijn VOLLEDIGE kast uitzoeken want mijn kledingkamer puilt uit

10 likes

Cynthia deelt in haar stories een oude foto met Mascha en Debbie??? Dacht dat ze bonje hadden

Ze repost iets van Debbie. Met haar hebben ze geen ruzie gehad.

7 likes

‘Op een event van Rimmel London. Bestaat dat merk nog?’

Debbie :roll_eyes: niet iedereen koopt alleen maar high end producten wijffie, sommige plebs gaan nog naar het Kruidvat

44 likes

Heb bij Mascha ook nog helemaal niet de badkamer(s) gezien of heb ik iets gemist? Alleen dat de Japanse wc het niet goed deed maar that’s it?

Ik zou ook echt balen als ik Mascha was, de ingebouwde kasten lijken zo slecht gemaakt te zijn (verkeerde maten enzo). Hun slaapkamer ziet er ook zo klein en vol uit omdat die kast zo uitsteekt. Hun interieur verbaast mij omdat hun koophuis in Den Haag totaal anders was (behalve de trap dan).

En de open haard tussen de trap en de woonkamer vind ik zo random en zorgt ervoor dat de woonkamer klein wordt.

15 likes

Het lijkt een beetje alsof ze te veel in dat huis gepropt hebben. De keuken staat er nog niet eens in en het is nu al vol. Waarom ook perse twee open haarden? Of twee badkamers?

Zou wel enorm balen dat alles zo slecht afgewerkt is. Misschien dat het een les voor ze is dat ondanks dat ze alles laten uitbesteden je nog praktisch dagelijks/wekelijks moet checken of het wel goed gaat. Als je bedenkt dat ze de sleutel al een half jaar hebben en eigenlijk niks goed afgemaakt is…

5 likes

Jaa de open haard lijkt alsof het ‘in de weg staat’ in de woonkamer. Zo tegen de trap aan, en in een looppad.

8 likes

Ja en door die open haard kunnen ze moeilijk een traphekje installeren… Je zou toch zeggen dat een interieur designer ook aan dat soort dingen denkt.

15 likes

Als ze twee mensen op bezoek hebben (die op de bank zitten) dan kunnen zij zelf al nergens meer zitten in de woonkamer

2 likes