Beutyblogtopic XL #12

Influencerjaren zijn net hondenjaren. Elk jaar voor ons voetvolk zijn er 10 in influencer

39 likes

ze zegt dit al maanden, dat ze 2 jaar geleden voor het laatst op vakantie zijn geweest. een maand miami in december 2019 was dus geen vakantie :full_moon_with_face:

edit ok wat iedereen hier boven ook al zegt hehe

2 likes

Ze woonden daar toen tijdelijk weet je nog, ze deden hele normale dagelijkse dingen echt zo anders dan wanneer ze op vakantie zouden zijn geweest. oa. boodschappen doen bij Walmart en een taart uit een pakje bakken. FUN!

13 likes

Ja en een kerstboom kopen

4 likes

Ja maar hallooo murrrrica voelt als thuis! Wist je dat ze in miami gewoond heeft?!

4 likes

klinkt als een intense workation

1 like

Vergeet dit pareltje nooit meer

25 likes

Verandert :confounded:

21 likes

Loooool hou op met me, lekkere slachtofferrol weer

Zelfspot heeft ze ook niet he pfff
als ze wat vaker om d’r zelf zou lachen ipv alles als een “Boehoe ze pesten me” op te vatten, zullen de reacties ook uiteindelijk veranderen.

5 likes

Ah jammer, Vera heeft het huis niet gekregen :frowning:

2 likes

Ik dacht gadverdamme wat is dit voor bedorven broodje. Zit dus een filter over de foto. đŸ„Č

11 likes

Guttegut, sorry Vera, mijn haat zo letterlijk manifesteren was nou ook weer niet de bedoeling :see_no_evil:

4 likes

Ik wanneer ik de helderheid van m’n beeldscherm op minimaal zet snachts.

14 likes

Reddit op dark mode BOOM witte kletterheldere ad in je face :cry:

5 likes

Het is zo’n onbelangrijk iets maar de keuze voor zo’n filter begrijp ik echt niet. Het moet er toch juist nog lekkerder uitzien? Wil ze mensen demotiveren daar heen te gaan? :sweat_smile:

2 likes

Dat traphekje gemaakt van een grindmat bij Mascha & Greg. Echt, I can’t :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ik vind dat echt zoiets liefs wat typisch iets is voor (schoon)vaders, om het dan op zo’n buurman & buurman manier op te lossen. Vind dat echt schattig, mijn vader had het ook zo kunnen doen haha.

Ik vind het ook zielig om daar grappen over te maken :pleading_face:

28 likes

“xcjuse miiii”

Deze Mascha deed iig nog iets meer moeite voor filmpjes

2 likes

Beter dan een open trapgat, toch? Ze liet al zien dat ze iets gekocht hebben, maar dat dat niet past en ze vertelde dat dit tijdelijk is. Prima oplossing, lijkt mij.

5 likes