Influencerjaren zijn net hondenjaren. Elk jaar voor ons voetvolk zijn er 10 in influencer
ze zegt dit al maanden, dat ze 2 jaar geleden voor het laatst op vakantie zijn geweest. een maand miami in december 2019 was dus geen vakantie
edit ok wat iedereen hier boven ook al zegt hehe
Ze woonden daar toen tijdelijk weet je nog, ze deden hele normale dagelijkse dingen echt zo anders dan wanneer ze op vakantie zouden zijn geweest. oa. boodschappen doen bij Walmart en een taart uit een pakje bakken. FUN!
Ja en een kerstboom kopen
Ja maar hallooo murrrrica voelt als thuis! Wist je dat ze in miami gewoond heeft?!
klinkt als een intense workation
Verandert
Loooool hou op met me, lekkere slachtofferrol weer
Zelfspot heeft ze ook niet he pfffâŠals ze wat vaker om dâr zelf zou lachen ipv alles als een âBoehoe ze pesten meâ op te vatten, zullen de reacties ook uiteindelijk veranderen.
Ah jammer, Vera heeft het huis niet gekregen
Guttegut, sorry Vera, mijn haat zo letterlijk manifesteren was nou ook weer niet de bedoeling
Ik wanneer ik de helderheid van mân beeldscherm op minimaal zet snachts.
Reddit op dark mode BOOM witte kletterheldere ad in je face
Het is zoân onbelangrijk iets maar de keuze voor zoân filter begrijp ik echt niet. Het moet er toch juist nog lekkerder uitzien? Wil ze mensen demotiveren daar heen te gaan?
Dat traphekje gemaakt van een grindmat bij Mascha & Greg. Echt, I canât
Ik vind dat echt zoiets liefs wat typisch iets is voor (schoon)vaders, om het dan op zoân buurman & buurman manier op te lossen. Vind dat echt schattig, mijn vader had het ook zo kunnen doen haha.
Ik vind het ook zielig om daar grappen over te maken
âxcjuse miiiiâ
Deze Mascha deed iig nog iets meer moeite voor filmpjes
Beter dan een open trapgat, toch? Ze liet al zien dat ze iets gekocht hebben, maar dat dat niet past en ze vertelde dat dit tijdelijk is. Prima oplossing, lijkt mij.