Beutyblogtopic XL #12

I know I know. En @June het is idd een lieve oplossing. Maar ik vind het dan alsnog wel grappig. :wink:

3 likes

Haha is Mascha nu weer aan het overdrijven? :stuck_out_tongue: 2,5 jaar in IJburg gewoond? Nee toch?

Ze zegt in de comments ook dat ze 2x kerst heeft gevierd in dit huis. Maar dan heeft ze er toch 1,5 jaar gewoond :nerd_face: —> van dec 2019 t/m juli 2021.

Edit: na speurwerk hieronder klopt 2,5 jaar wel. My bad! Ik was in de war door de “2x kerst comment”.

1 like

Je hebt naast tropenjaren en coronajaren ook nog maschajaren en daar heb je altijd een bepaalde formule voor nodig. :wink:

22 likes

Waar is eigenlijk de keuken in dat huis van de foefjes?

1 like

Het klopt wel. Deze video is van december 2018.

3 likes

1x kerst was natuurlijk in Miami… en 2x fysiek in dat huis

2 likes

We hoeven niet alles met een brok himalayazout te nemen bij Mas, dit klopt volgens mij gewoon

6 likes

Wow goed speurwerk! Voor mijn gevoel woonde ze er nog niet zo lang en de 2x kerst leek dat voor mij te bevestigen.
Maar dan klopt 2,5 jaar dus toch. My bad!

1 like

Moet nog verder in elkaar geplaatst worden. Niet meer gelukt ivm bouwvak etc. maar komt dus op de plek van de gootsteen unit die er staat dacht ik

Ohh fun!!!

2 likes

Daar bij die trap? Ik vind het echt een rare aankoop dit huis😂

19 likes

Dat dacht ik ook maar volgens mij zit aan een kant de woonkamer met de bank en aan de andere kant de eettafel? En dan ergens in het midden komt de keuken ofzo

3 likes

En naast de eettafel is de voordeur!!

3 likes

ach ze doet ook 1,5 uur over het fietsen van IJburg naar het centrum van Amsterdam :eek:

14 likes

Haha whut?!

2 likes

Vraag me vooral af hoe het kan dat er zo weinig is gedaan in 6 mnd tijd. Mensen bouwen hele huizen in 6 mnd lol

4 likes

@Bill tegenover de trap idd
Je hebt beneden de slaapkamers
dan de midden-verdieping (waar ook de voordeur zit?) incl de eet-woonkamer en dus ook de keuken straks ih middelste stuk denk ik dus (zie foto hieronder)
en boven hun chill-kamers

Daarom doen ze de afwas nu in de badkamer. Je hoort haar niet veel over de keuken idd

1 like

Wow ik ben benieuwd wat voor kasten paradijs die keuken gaat worden… anders kun je toch nooit je 3 airfryers kwijt daar

8 likes

Nee dat wordt ook enorm propperig en dan komt er nog een bar (daar zijn die hoge stoelen voor)

Ik snap niet waarom ze de afwas in de badkamer doen, hier is toch ook gewoon een kraan?

1 like