Beutyblogtopic XL #12

Nou dat vond ik ook gek.
Missch toch niet aangesloten, alleen koud water? Geen idee

2 likes

Nouja ze hebben niet voor niets 2 badkamers hĆØ, wat moet je er anders mee.

3 likes

Nou leuk hoor dat Mascha het oude huis laat zien, maar wat slaat ze over… DE METERKAST.

40 likes

Mascha bij de vorige verhuizing over haar kledingkast: ik heb echt heel veel ruimte, dit is veel te veel voor mij

Ook Mascha elke 3 maanden daarna: mijn VOLLEDIGE kast uitzoeken want mijn kledingkamer puilt uit

10 likes

Cynthia deelt in haar stories een oude foto met Mascha en Debbie??? Dacht dat ze bonje hadden

Ze repost iets van Debbie. Met haar hebben ze geen ruzie gehad.

7 likes

ā€˜Op een event van Rimmel London. Bestaat dat merk nog?’

Debbie :roll_eyes: niet iedereen koopt alleen maar high end producten wijffie, sommige plebs gaan nog naar het Kruidvat

44 likes

Heb bij Mascha ook nog helemaal niet de badkamer(s) gezien of heb ik iets gemist? Alleen dat de Japanse wc het niet goed deed maar that’s it?

Ik zou ook echt balen als ik Mascha was, de ingebouwde kasten lijken zo slecht gemaakt te zijn (verkeerde maten enzo). Hun slaapkamer ziet er ook zo klein en vol uit omdat die kast zo uitsteekt. Hun interieur verbaast mij omdat hun koophuis in Den Haag totaal anders was (behalve de trap dan).

En de open haard tussen de trap en de woonkamer vind ik zo random en zorgt ervoor dat de woonkamer klein wordt.

15 likes

Het lijkt een beetje alsof ze te veel in dat huis gepropt hebben. De keuken staat er nog niet eens in en het is nu al vol. Waarom ook perse twee open haarden? Of twee badkamers?

Zou wel enorm balen dat alles zo slecht afgewerkt is. Misschien dat het een les voor ze is dat ondanks dat ze alles laten uitbesteden je nog praktisch dagelijks/wekelijks moet checken of het wel goed gaat. Als je bedenkt dat ze de sleutel al een half jaar hebben en eigenlijk niks goed afgemaakt is…

5 likes

Jaa de open haard lijkt alsof het ā€˜in de weg staat’ in de woonkamer. Zo tegen de trap aan, en in een looppad.

8 likes

Ja en door die open haard kunnen ze moeilijk een traphekje installeren… Je zou toch zeggen dat een interieur designer ook aan dat soort dingen denkt.

15 likes

Als ze twee mensen op bezoek hebben (die op de bank zitten) dan kunnen zij zelf al nergens meer zitten in de woonkamer

2 likes

Dan zet je er toch gewoon een stoel van de eettafel bij? Er zijn zo veel mensen die alleen een tweezitsbank hebben.

26 likes

Is ook zeker zo, ja
maar bij mensen die heel veel geld te besteden hadden (zelf ook met 3 personen zijn) en Eijerkamp on call hadden, missh wel fijner als er iets meer zitruimte was? Maar wat werkt voor hen

@Frambozentaartje voor dekens/handdoeken, huishoudelijke spullen (zag zo snel geen inwendige berging). Hoe meer kasten, hoe beter zou ik denken als het past

3 likes

Ook al heb je 103482 miljard te besteden, als je een tweezitter wil dan mag dat toch gewoon :joy: Misschien willen zij met gasten eigenlijk niet op de bank zitten maar liever aan de eettafel of willen ze zelf op de grond zitten, geld speelt toch helemaal geen rol bij deze keuze. Ik zou deze bank zelf ook niet kopen maarja, hun huis.

5 likes

Zeg ook nergens dat het niet mag maar dacht ook in 1e instantie, oh krappe bank (die ook niet lekker oogt) en idd dacht aan vrienden die ook voor mooie/kleinere opties gingen als er minder budget was, wat prima is maar you do you!

2 likes

Als er nog wat kussentjes bijkomen lijkt het me wel een prima bank! Alleen zo chill languit liggen zoals ze in Den Haag veel deden kan niet echt meer.

4 likes

How do u know als je er niet op hebt gezeten?:joy:

1 like

Mij lijkt ie best comfortabel: geen losse zitkussens die binnen de kortste keren van de bank afglijden waardoor je elke keer als je ā€˜lekker wilt gaan zitten’ eerst de kussens weer moet aanduwen, rugleuning op normale hoogte (wat is dat tegenwoordig met die banken met slechts een opstaand randje??), niet overmatig zacht waardoor je er met je rug helemaal in wegzakt, de zitdiepte lijkt best ruim (haaat aan superondiepe minibankjes), beetje schuine zijkant/armleuning waar je lekker met je rug tegenaan ligt als je languit met je benen ophoog wilt.

Verder niet mijn smaak, en ook niet zo groot om met grotere groepen visite samen op te hangen, maar oncomfortabel lijkt ie me niet hoor.

8 likes