Beutyblogtopic XL #12

Ja en dan vooral de bank in Gregor zijn kamer die hij gewoon ‘even moet omdraaien’ als hij tv wil kijken. Wtf

29 likes

Steiger hebben ze al! In een vlog ging Mascha even met dr voeten in het water.

3 likes

Wat ik er van begrijp uit de vlogs hebben ze een souterrain met slaapkamers (daardoor zitten die ramen zo hoog, ze zitten onder straatlevel). Dan zit op de begane grond, de middelste verdieping, de woonkamer en keuken met die trap in het midden. Op de bovenste verdieping zitten de kamers van Mascha en Gregor met kasten enzo.

4 likes

Ze hebben ook een verdieping onder de souterrain. Een berging volgens mij.

En dat terwijl hij een herniaoperatie heeft gehad en nog steeds klachten heeft. Even een bankie optillen als je wilt gamen

11 likes

O, kijk aan! Wel gaaf hoor, als je daar een bootje aan kan leggen. Dat is voor mij wel de ultieme vorm van rijkdom.
Lijkt me echt te gek.

4 likes

Ja, inderdaad. Ik hoop dan maar (naïef) dat het in overleg is gegaan en Mascha en Gregor hier wel voor gewaarschuwd zijn, maar toch de haard wilden.

Zou dit niet gewoon een berging in een algemene kelder met allemaal bergingen zijn?

Oja zou kunnen!

Zeker met veel ingebouwde kasten en de fietsen die ze nu zeker weten gaan gebruiken nu ze niet 1,5 uur van IJburg naar Centrum hoeven te fietsen.

8 likes

Vanwege de vele huis berichten hier ben ik toch nieuwsgierig een vlog gaan kijken. De laatste die ik heb gezien waren dat Mascha bezig was met dat kantoor met Makki.

Maar wat bizar ook van de trap en het traphekje. Ik heb nog nooit een nieuwbouw huis gekocht maar is dat niet iets wat met de aannemer wordt besproken? En ook die kast, geef je veel geld uit om iets op maat te maken en dan past het net niet. Echt kut al die kleine dingen.

1 like

Speciale kast voor BuRnY sExToYs natuurlijk.

3 likes

Ik gok dat je bij de foefjes je schoenen uit moet doen en dat hij geen sokken aanhad. Is echt kut als je zo onverwachts je schoenen uit moet

15 likes

Is dat heel onbeleefd? Mijn bezoek mag ook gewoon met blote voeten op mijn bank, maakt mij het uit.

18 likes

Ik vind blote voeten minder onbeleefd dan met schoenen aan op de bank?

22 likes

Haha ja, kan ik inkomen. Maar dan is de ideale compromis met sokken zonder schoenen.
Sowieso met schoenen in huis met al dat vuil van buiten mee, brrrr.

8 likes

Of gewoon je voeten niet op de bank haha

4 likes

Vind de mancave van Greg best mooi geworden trouwens, ziet er wel netjes uit die kastenwand ook. Mascha’s kamer vind ik dat bureau ook heel mooi, dat het allemaal zo ingebouwd is in de kasten, staat veeel mooier dan die ikea paxkasten, dat was het toch net niet.

7 likes

Net bij Vtwonen ook een inbouwkast in de huiskamer met (minimaal) kleurverschil tussen de planken; was dus bewust gedaan. Kennelijk toch een ding nu

Hahaha, ik denk dat Mascha de interieurstylist niet wil afvallen op youtube want een tv boven de bank dat is toch gewoon niet helemaal normaal. Heel veel wat hun interieurstylist heeft gedaan past in het topic You had one job. Dit trap ook aan een muurtje met open haar, aan de linkerzijde zie je gaten in de trap maar komt daar dan ook een trapsteun??

6 likes

Ik vind het vooral bizar alles wat niet klopt. Ik luister meestal met een half oor dus misschien is er nog meer, maar:

-Openhaard in de woonkamer heeft de verkeerde kleur
-De trap heeft gaten waar spijlen zouden zitten
-Door de openhaard past er geen traphekje
-Inbouwkast voor de tv en boxen is niet goed op maat gemaakt waardoor de boxen niet passen
-Inbouwkast in de slaapkamer is groter geworden dan op de tekening waardoor er nu weinig ruimte is tussen kast en bed
-Openhaard in slaapkamer heeft verkeerde vulling
-Inbouwkast in de slaapkamer loopt te ver door waardoor er geen gordijn meer kan hangen
-Kleur blauw in de slaapkamer is feller dan verwacht
-Mila’s kamer heeft de verkeerde verf kleur
-Japans toilet doet het niet goed
-Spiegel in Mascha’s beautykamer past niet op de plek waar hij moest komen

50 likes