Beutyblogtopic XL #12

Mascha had zelf een oproep gedaan. Vertelde ze laatst nog over: heel veel reacties. Van beginnende designers, binnenhuis- architecten, studenten tot aan grotere bureaus. Deze vrouw had ook gereageerd. Haar stijl - veel kleur/combineren - sprak hen het meeste aan. Wat ik gek vind, want haar eerdere opdrachten waren best basic (veilige keuzes zeg maar)

Geen idee of ze ook een korting hebben gehad (of niets hebben betaald?) ik zou geld terug vragen

1 like

Idd, dat sjiek boudoir - hotelachtige is niets voor haar. Dit zou geĆÆnspireerd zijn op Burning man (ik zie het niet zo terug maar kan aan mij liggen). Jungle thema van haar eigen kamer volg ik nog wel en past ook bij hen.

Het is nu best wel ā€œinā€ om van die geĆÆntegreerde media sets inbouw kasten in je huiskamer te maken, vaak ook met een design open haard. Zag ik bij een aantal andere influencers maar dat wordt ter plekke opgebouwd, met nisjes. Ik denk dat het hier lastig is dat het elders gemaakte kasten zijn die weer uit verschillende delen/materialen bestonden

3 likes

Dat doet ze ook graag! :sparkles: banen creƫren :sparkles: daarom vroeg ze zich in de vlog laatst ook hardop af waarom ze geen personeel heeft om spiegels van het ene vakantiehuis naar het andere te sjouwen.

8 likes

Ja dit, en dat glas wordt superheet dus dan brandt je half je kont als je de trap op loopt?
Haha zo onlogisch en lelijk

1 like

Komen er ook nog neon letters op het gucci behang?

2 likes

Welke vlog is nou de goeie waarin je het interieur ziet? Heb die op beautygloss gekeken maar daarin zie je maar de helft

De laatste 4 op vloggloss zo’n beetje

:sparkles:Support small business:sparkles:

Iedereen zegt het, zij doet het. Echte influencer.

2 likes
1 like

Nee er komen neon letters boven het bed (dus op de tegel muur) maar ze moeten nog een leuke quote uitzoeken

Ik zie die render voor haar kamer en er staat ā€œno one is youā€ in roze letters op het behang dus ik dacht dat daar misschien ook neon letters zouden gaan komen.

Dat wetenschappelijk onderzoek gaat ook gefilmd worden voor Beautygloss. En ze gaan ook haar hartslag meten. Maar Mascha zegt dat het niet ā€˜zwaar wetenschappelijk’ onderzoek is.

Ik denk nu eerder een Proefkonijnen wetenschappelijk onderzoek.

10 likes

Ja deze had ik gezien maar ik wil die lelijke slaapkamerkast zien! Ga de vlogs maar kijken dan

1 like

5 likes

Oh dat kan ook! Ook 2 open haarden dus waarom niet 2x neon letters

Oh wa erg

3 likes

Ik was ook verbaasd dat ze die lades die zo gek uitsteken als wasmand wilt gaan gebruiken.

8 likes

Volgens Mascha is het wel mis gegaan met die onderste kasten. Die hadden smaller moeten zijn (dus evenredig aan de buitenste kasten), maar niet aangegeven bij wie die fout lag

Ze wilde die kast nu als een inbouw- wasmand gebruiken. Op iedere plank een andere kleur/type was sorteren

3 likes

Lijkt wel een stukje voor het raam te staan?

2 likes

Ja voor zwart, wit, kleur en rood?? Hoezo rood apart, doen meer mensen dit?

3 likes