Beutyblogtopic XL #12

Ik moet gewoon maar eens een video gaan kijken zodat ik een beeld heb maar ik snap echt niets van die beschrijvingen van dat huis. Hoe kan een open haard ervoor zorgen dat je geen traphekje kunt nemen??? :sweat_smile:

5 likes

De trap is daar smaller en er steken dingen uit. Maar bij de andere trap past ook geen traphekje. Die tweede snapte ik al helemaal niet waarom het daar niet past.
Dat hebben ze nu afgezet met een soort tegel waar je normaal grind op legt in de tuin.

4 likes

De openhaard zit tegen de trap aan!

15 likes

5 likes

Ik snap ook niet dat die interieur stylist of wie dit heeft bedacht, niet had kunnen denken oh ze hebben een kind, misschien is een traphekje handig

7 likes

Ik zou echt bang zijn om een keer dwars door het glas van die open haard te vallen zeg. Maar ik val dan ook vaker van de trap dan gemiddeld denk ik :no_mouth:

28 likes

Maar die open haard zo tegen de trap aangeplakt ziet er toch überhaupt heel raar uit?

44 likes

Kan je lekker op de trap bij het haard gaan zitten.

13 likes

Is het een elektrische haard die niet heet wordt ofzo? Anders zou ik het bijna raar vinden dat dit mag. Zo pal naast het breedste gedeelte van de traptreden en zonder trapleuning. Lijkt me echt vragen om ongelukken. Zeker met een klein kind :open_mouth:

4 likes
1 like

Ok, al heel lang geen vloggloss gekeken, maar morgen gaat speciaal deze aflevering aan. Moet ook ff zien hoe dit nu allemaal ziet. :female_detective:

1 like

Het is zo’n sierhaard met verschillende kleurtjes.

2 likes

Ah zo. Dan snap ik alleen nog minder waarom je er zo veel ruimte voor zou opofferen, maar goed. Voel me nu net Hugo, maar zou in dit geval dan lekker een DVD’tje met haardvuur opzetten.

9 likes

Die paarse haard op hun slaapkamer? Vind het een grote kermis, sorry maar ik snap niet dat je dat mooi kunt vinden. Vind ik trouwens vaker van led in allerlei kleuren in huis. Warm wit of gewoon ‘een normale vuurkleur’ is mij gek genoeg.

11 likes

Ja he net als hun badkamer in hun vrijstaande villa in Den Haag. Allemaal gekleurde ledlichtjes. :joy:

6 likes
slaapkamer vibes

5 likes

Mascha had zelf een oproep gedaan. Vertelde ze laatst nog over: heel veel reacties. Van beginnende designers, binnenhuis- architecten, studenten tot aan grotere bureaus. Deze vrouw had ook gereageerd. Haar stijl - veel kleur/combineren - sprak hen het meeste aan. Wat ik gek vind, want haar eerdere opdrachten waren best basic (veilige keuzes zeg maar)

Geen idee of ze ook een korting hebben gehad (of niets hebben betaald?) ik zou geld terug vragen

1 like

Idd, dat sjiek boudoir - hotelachtige is niets voor haar. Dit zou geïnspireerd zijn op Burning man (ik zie het niet zo terug maar kan aan mij liggen). Jungle thema van haar eigen kamer volg ik nog wel en past ook bij hen.

Het is nu best wel “in” om van die geïntegreerde media sets inbouw kasten in je huiskamer te maken, vaak ook met een design open haard. Zag ik bij een aantal andere influencers maar dat wordt ter plekke opgebouwd, met nisjes. Ik denk dat het hier lastig is dat het elders gemaakte kasten zijn die weer uit verschillende delen/materialen bestonden

3 likes

Dat doet ze ook graag! :sparkles: banen creëren :sparkles: daarom vroeg ze zich in de vlog laatst ook hardop af waarom ze geen personeel heeft om spiegels van het ene vakantiehuis naar het andere te sjouwen.

8 likes

Ja dit, en dat glas wordt superheet dus dan brandt je half je kont als je de trap op loopt?
Haha zo onlogisch en lelijk

1 like