Met die Oililyfiets is ze daar ook prima vanaf gekomen
Die actie met het AZC is alleen maar mooi toch? Hoe meer wordt gedoneerd hoe beter
Met die Oililyfiets is ze daar ook prima vanaf gekomen
Die actie met het AZC is alleen maar mooi toch? Hoe meer wordt gedoneerd hoe beter
Waar wordt er dan precies gehaat? Ik lees vooral positieve dingen
OkĂ© ze roept toch niet eens jullie op om luiers te brengen? Echt waar hebben jullie het over, jullie hoeven zelf niet eens iets te doen. Zal vast zo werken dat al die bedrijven haar volgen en die stories dan voorbij zien komen en dan denken âhey goeie promo voor ons, Wii sturen altijd al ons halve magazijn naar die influencers, als zij ze dan doneert we look goood!â nou en dan heeft dat AZC een lading luiers en dat hebben ze nodig zeggen ze zelf. Wat is hier mis mee ik volg het echt niet.
Lol ik ging alweer te snel en dacht er een beetje in te lezen dat ze het op andere manieren had moeten aanpakken. Maar het valt idd best mee.
Goed intitiatief van Mascha maar ben vooral gechoqueerd dat het kennelijk nodig is. Zou het COA geen luiers regelen?! Lijkt me toch een van de meest basale voorzieningen.
Er staat nergens dat ze dat niet ook doet/heeft gedaan. Misschien vindt ze het niet nodig om dat te zeggen.
Ik vond het een vaag verhaal dat ze via Gregor daar kwam. Dat bedoel ik niet om haar te haten. Het kon ook zijn dat mijn dyslectische kop dat niet begreep, maar ik vond die tekst en uitleg niet nodig.
Ik vind wel dat je uit een heel kort zinnetje wel veel opmaakt. Zelf vond ik mijn opmerking over de bakfiets nijdiger en dat was inderdaad een beetje bitchy
Ik vind het goed van Mas dat ze haar social in zet om zo te kunnen helpen. Hoe en waarom ze in het AZC was doet er niet toe, die mensen hebben hulp nodig. Moet er niet aan denken dat je alles achter moet laten en dan in een ander land komt, het enige wat je dan wilt is veiligheid voor je kindje en dat het goed verzorgd wordt.
Maar het gaat niet over de nijdigheid van de opmerking. Het gaat om hoe hier systematisch geprobeerd wordt achter al haar acties iets negatiefs te zoeken. Heel veel van wat Mascha zegt - of het nou is dat ze ziek is, een kenmerk over haar kind, dat ze een bakfiets wilt om te gaan fietsen, dat er veel is misgegaan rondom haar inrichting - wordt constant in twijfel getrokken op zoek naar iets negatiefs. Wil Mascha een bakfiets? Dan moet erbij vermeldt worden dat ze daarom âgebedeldâ heeft Ăłf toch nooit fietst. Is Mascha verhuisd? Dan moet erbij verteld worden dat men vindt dat ze ineffectief verhuist, haar dekbed lelijk is of je iets vindt van de inrichting. Zet Mascha zich in voor het goede doel dan is dat een vaag verhaal. Vertelt Mascha iets over haar kind, dan moet erbij vermeldt worden dat dat echt niet kan Ăłf dat Mascha haar kind gewoon teveel bewonderd (alsof niet elke ouder dat doet. Mijn neef was ervan overtuigd dat zijn net aan eenjarige kon tellen). Ik ben het echt met @Eddie eens dat het gewoon pesten is. Ondanks dat je jouw individuele opmerkingen misschien niet als nijdig ziet is het geheel van al die opmerkingen dat zeker wel.
Ik begrijp niet waarom je hier (onflatteuze) screenshots van maakt en deelt eerlijk gezegd
Ah kom op, moet op elke slak zout gelegd worden nu?
Ik lees de hele discussie hierboven nu pas eigenlijk, maar ik vind dit soort screenshots gewoon flauw en niet grappig
Huh een mukbang houdt toch niet in dat je bij elk eetshot gescreend moet worden. Denk dat werkelijk niemand flatteus kan eten
Ik vind 'm wel geinig. En zo onflatteus is het nou ook weer niet. Er zijn hele volksstammen die zo op straat in een broodje staan te happen.
En, er staat, vind ik, een grappige caption bij. Niet van: kijk Mas eens zitten vreten.
Precies. Maar het cirkeltje moet weer rond dus we zijn weer op het punt aanbeland dat alles âMascha pestenâ is, humor niet meer begrepen word, totdat ze over 2 dagen weer iets doet waar we wel met toestemming over mogen zeuren.
Oké duidelijk, andere mensen vinden het wel grappig. Dan ben ik hier degene met de afwijkende mening en zal ik er langs scrollen.
Ben wel benieuwd, waar ligt volgens jou de grens dan? Wanneer is het pesten en wanneer ââhumorââ (ik vind oncharmante screenshots plaatsen dus vrij pesterig maar jij blijkbaar niet?)
Het gaat altijd om context, soms is iets grappig soms niet. Ik ben geen grensbewaker dus kan die vraag niet voor je beantwoorden. Hier zie ik in ieder geval slechts Meme humor in waarvan ik zeker weet dat Mascha er zelf ook om zou kunnen lachen.
Ik gooi dr nog maar even deze in : Waarom bestaat dit topic nog. De enige die er in besproken word doet ook niks meer met beuty.