Beutyblogtopic XL #12

Law of attraction

41 likes

Ik denk dat Mascha stiekem eigenlijk bij iedereen hier diep in het hart zit :relieved:

Neem het iig zelf allemaal met een korreltje zout want het is gewoon een goed mens, maar het is soms lekker om iemand zo onder de loep te hebben, komt echt door het dagelijks vloggen denk ik, net als dat je ff lekker gaat roddelen/irritainment opzoekt ofzo, het is niet ‘netjes’, maar we gunnen haar denk ik allemaal echt wel het beste.

4 likes

Ik weet niet hoe je een stukje tekst kan quoten. Maar ik vind Mas oprecht een superlieve vrouw en ik denk dat iedereen die haar in zijn/haar leven heeft geluk heeft met haar.
Ook haar relatie met Krek en de kleine vind ik mooi om te zien omdat ze echt van elkaar houden en elkaar accepteren en liefhebben voor wie ze zijn.
Soms zegt/doet ze iets wat ik zelf een beetje vreemd vind maar dat is net part of her charm. En ik doe wellicht ook vaak iets wat iemand anders raar zou vinden.

9 likes

Eens met de posts hierboven. Maar soms doet of zegt ze best wel rare en hele wereldvreemde dingen. Ik vind dat je het daar best over mag hebben op een forum, maar sommigen hier vinden kennelijk van niet en ik snap dat niet.

2 likes

Je mag het er wel over hebben, maar dan is nog niet iedereen het ermee eens. Jij viel hierboven toch over haar tekst van “kom net terug van het azc”. Dat volg ik niet zo goed (is toch niet wereldvreemd?) maar prima kun je opmerken

4 likes

Ik kon er in ieder geval smakelijk (see what I did there :smirk:) om lachen @Mari

5 likes

Waar zeg ik dat iedereen het ermee eens moet zijn? Volgens mij nergens. Maar allemaal lappen tekst over hoe er in dit topic sprake is van ‘systematische haat tegen Mascha’ of hoe het dan ook genoemd wordt vind ik een beetje overdreven.

3 likes

Het wetenschappelijke onderzoek van laatst

Die jurk staat haar echt fab btw

12 likes

Echt een vette samenwerking. Iemand in de comments zegt ook dat het haar aan klokhuis doet denken, dat is ook echt zo!

5 likes

Kan iemand vertellen wat de highlights zijn? Ik kan nu niet de video bekijken. :grin:

1 like

Ik snap dit nooit haha, dan kijk je m later toch even

26 likes

Ja echt mijn ultieme forumergenis ook

12 likes

Ik heb geen geduld!

Leuke video wel! In dit kader is het ook wel grappig om terug te lezen hier in het topic wat de reacties waren toen ze de vragen op IG stelde. :grin:

Ik vind hoe Mascha hier onder het vergrootglas ligt ook wel ver gaan. Ja, ze leeft in een parallel universum in foefjesland maar ze lijkt me oprecht echt heel lief en aardig.

2 likes

Maar niemand zegt toch dat Mas niet aardig is? Ik denk oprecht dat het een hele lieve vrouw is en ik was ook blij voor ze dat ze eindelijk konden vertellen dat ze een kindje samen kregen na alle tegenslagen. Ze leeft soms in haar eigen droomwereldje en dat moet ze ook lekker zelf weten.

Voorheen zat ik ook op het EG forum en daar werden Cynthia en Serena in dit topic ook steeds bekritiseerd. Geloof dat Cynthia’s pa daar toen ook poste en de boze Gerda uithing ofzoiets? Maar dat terzijde.

1 like

Het was een leuke video, best interessant. Vind het wel moeilijk om samen te vatten haha sorry hier heb je niks aan

2 likes

Mensen moesten dingen verzinnen toch?? Mag hopen dat dit geen echte reactie is geweest

2 likes

Klopt die werd verzonnen!!

2 likes

Zo echt hè! Ook al weet je (hoop je) dat deze comment verzonnen was, ik kreeg er zelf gewoon een beetje buikpijn van. Poeh.

4 likes

Zo. Die is wel hard. Verzonnen of niet. Ik was daar nooit opgekomen zelf.

6 likes