Heel leuk filmpje inderdaad en Mascha doet het hier ook goed als presentatrice vind ik.
Sentiment
Of moet zij naar Mommytopic?
Allemaal samen
Ik hoopte op weer zoān anbu gang hitje
Van mij mag dit gewoon blijven bestaan. Ben zeker van dat ik niet de enige ben met deze mening.
Zet gewoon op negeer joh als het je zo stoort.
Ahw de laatste vlog over Manis
Poeh, ik wilde het net komen posten. Ben de tranen nog uit mijn ogen aan het vegen. Arme Manis, maar ook arme Mascha. Iedereen met huisdieren kent deze pijn, en die is niet te onderschatten.
We kunnen nog zoveel met zān allen zeggen over Mascha en Greggo, en ze maakten misschien niet altijd de handigste beslissingen t.o.v. de katten, maar hun liefde voor die katten is echt. Zag je in deze vlog ook weer duidelijk.
Rest in peace Manisje.
Als je het allemaal zo vervelend vind dan blijf je toch gewoon weg uit dit topic?
Ik vind dat makkelijk gezegd. Als je van mening bent dat wat hier gedaan wordt pesten is, dan is het op negeer zetten en anderen hun gang laten gaan nogal laf.
Lol sorry maar ja, als je iets gewoon saai vindt om te lezen zou ik zeggen blijf lekker weg uit het topic. Zo lees ik de topics over love island of the bachelor ofzo nooit want ik kijk dat allemaal niet dus het zegt me niks. Zegt niks over wie daar wel posten en wat. Hier worden idd vaak onnodige dingen gezegd en als we dat niet vinden kunnen kaarten we dat aan want dat zegt wel veel. Fatsoenlijke omgang met mensen. Het is niet vervelend omdat ik persoonlijk āer niet mee te maken wil hebbenā , het is vervelend omdat het niet okĆ© is.
jij hebt echt zoān grote mond voor iemand die hier nog maar vrij kort is, vind dat telkens weer heel grappig
Arme Mascha en Gregor. Het is toch altijd wat om een beestje te verliezen. Ik skip dit keer maar de blog, want ik ben een gigantische jankerd als het om dit soort dingen gaat
Wat heeft de tijd dat ze op t forum zit er mee te maken?
Wat een rare comment.
Ik wist niet dat je pas een grote mond mag hebben als je lang lid bent?
Ja hoeveel posts heb je nodig voordat je āeen grote mondā mag geven?
Ha goede vraag, wanneer krijg je een āgrote mond badgeā.
Ik heb dus vannacht serieus gedroomd dat de topics waren samengevoegd onder de naam: āTeske & Zeki en andere YouTuberstopic #1ā
Deze vlog was echt heartbreaking.