Oh die mr beast enzo echt verschrikkelijk
Of dat ze mensen met een hele oude iPhone dan als Prank beroven en de iPhone op de grond gooien Prank haha hier heb je een nieuwe iPhone 12 plus
Rrrrrrrot op
Oh die mr beast enzo echt verschrikkelijk
Of dat ze mensen met een hele oude iPhone dan als Prank beroven en de iPhone op de grond gooien Prank haha hier heb je een nieuwe iPhone 12 plus
Rrrrrrrot op
Lees je ergens dat ik schrijf dat ik dat ben?
Je kunt ook gewoon in je eigen profiel AL je geposte items van elk topic bekijken?
Boven aan ieder topic staat een overzicht met de meest frequente posters en daar sta je tussen
Dit is in nagelwereld nooit weggeweest. Misschien moet ik al die zooi eens verkopen.
Dat vind ik ook vreselijk. Wie weet is diegene hartstikke blij met zijn of haar iphone 5, komt er zo een over enthousiaste youtuber je even pranken met camera’s en alles. Moet je nog blij doen ook
Daar was ik me totaal niet bewust van!
Je zal maar net geen back-up hebben van alles wat erop staat
Ik sta in de top 4 topposters. Tijd om ff te chillen.
Nou dat ook inderdaad. Dag fotos en telefoonnummers.
Dit doet me denken aan dat filmoje waar iemand de oortjes van dr zusje doorknipt.
NEEEIN STEFFAAAAN NEEEIN. En dan krijgt ze nieuwe draadloze oortjes en dan is het . Oohhh steffaaan
Praat ik dat goed dan? Staat er: oh ik ben alleen onaardig tegen anderen, gelukkig maar? NEE. Leg toch niet op alles wat ik zeg of typ een verdomde pot zout.
Hier zou ik aangifte van doen.
Ik mis de tijd ook echt dat je voor je een mascara ging kopen bij de Kruidvat je eerst 8 verschillende reviews kon lezen om te kiezen welke je wou.
isgoed rollercoasters
Doe ik regelmatig als ik weer eens wil lachen om mijn eigen grappen.
@VickyViolence bestaat jouw beutyblog nog?
Ik denk dat dit voor jou echt perfect is
Ik heb geen Edding stift, kan het ook met Hema???
Typex kan ook, dan lijken je ogen groter.
Welke make-up remover gebruik jij in vredesnaam?