Ahh jaa de mods werden toen echt aangevallen zo sneu vond ik dat.
Een van de opmerkelijkste dingen die ik heb gezien in m’n leven. Er waren veel emoties. Achteraf een voorproefje van wat me te wachten stond toen egf verdween en ik dacht weet je wat, ik maak wel even een nieuwe, vinden ze fijn.
Ja was het toen ook niet zo dat dr even over gepraat werd. En t toen maar gewoon in een topic werd gegooid binnen 1 dag ofzo. En dat er toen mensen helemaal gestressed waren door de mega verandering in hun leven
Wel echt goeie hack dat Mila Mas de juiste kwasten aangeeft als ze d’r make up doet en de gebruikte aanneemt en terugstopt op de juiste plek.
Misschien moet ik toch ook een kind, scheelt weer zo in je ochtendroutine.
Ja hè! Zou nog beter zijn als Mila de kwasten na gebruik ook schoon zou kunnen maken, altijd schone kwasten.
Ik word er wel melancholisch van dat het fenomeen beautyblog aan het verdwijnen lijkt. Ging die vroeger altijd lezen wanneer ik niet kon slapen.
Aan de andere kant kan ik me slecht voorstellen dat je het jarenlang volhoudt, beautybloggen. Dus ik begrijp het wel als je er eens mee kapt.
Keek bijvoorbeeld of pinkypolish nog bestond en ja, maar laatste artikelen uit 2018…
Femketje.nl is still going strong, maar die doet voornamelijk nagels. En verder, noem er maar eens een handvol op, gaat niet meevallen.
Maar dit topic bestaat toch überhaupt alleen nog maar in deze vorm omdat mensen te nostalgisch worden van het woord “beuty”
Pinkypolish was ineens boem weg, nooit een aankondiging. Vond dat toen zo jammer! Nu snap ik dat, als je zegt dat je weggaat willen mensen je privé volgen en ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Ik denk sowieso dat iedereen die hier vaak post er goed aan doet om bovenaan even bij frequente poster op je icoon te drukken en dan zie je al je posts onder elkaar.
Dan kan je hopelijk zelf nagaan of wat je zegt acceptabel is of dat het echt te ver gaat. Sta je er achter? Laat je je meeslepen?
Het is lastig om te zeggen dat het hier altijd te ver gaat als er zat posters zijn die het gewoon echt niet bont maken en anderen ook aanspreken, en er een aantal zijn die (te vaak) de schreef over gaan. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid om je gewoon focking te gedragen op internet, dit forum en dit topic specifiek. Dit topic sluiten heeft sowieso geen zin als mensen hun gedrag niet aanpassen, dan verplaats je het hoogstens.
Lijkt me dat iedereen oud en wijs genoeg is om zelf die verantwoordelijkheid te nemen.
Kan je dat per topic dan zien? Nee toch?
Jawel, als je in dat topic een frequente poster bent staat je naam helemaal bovenaan en als je daar op klikt krijg je alle Posts in dat topic.
Weetje wat ik echt leuk vond maar nooit echt heb kunnen gebruiken? Waren rubber sticks in een leuk vormpje en dan moest je er een stukje af snijden en op je nagels plakken of in je nagellak ofzo. Dat waren nog eens mooie beutytijden
Grappig dat je dit zegt, ik deed dit vorige week (nav een betoog van @Eddie) en viel me tegen van mezelf.
De trend die ik had en wou dat ik bewaard had waren die stempels voor op je nagels.
Dan moest je op een ijzere plaatje met allemaal vormpjes nagellak doen dat eraf schrapen en dan met een stempel dat overnemen en op je nagel doen.
Dat is nu helemaal populair op Tiktok, maar dan hebben ze een soort siliconen stempel die ze op je nagels drukken
Of dat Catrice concealer palletje met 5 of 6 kleuren!
Haha ja soms post je zoveel dat je je toch laat meeslepen of iets. Daarom is het ook wel handig om te kijken van misschien doe ik het zelf ook. Ik heb het ook gedaan net en er was wel n post waarvan ik dacht oké dat is gewoon heel rude maar niks wat ik niet irl zou durven zeggen.
Maargoed ik ben in vorige edities van dit topic vast wel eens de grens over gegaan.
Hmm… ook maar eens even mijn post bekeken en zo te zien ben ik eerder onaardig tegen medeforummers dan over Mas. De dingen die ik post over de Foefsters zijn toch eerder ergernissen over Gre (dat ie gewoon niet te verstaan is, praat als een peuter en zijn irritante betweter gedrag) en het bakfiets dilemma + de 1 doos per dag issue.
Wel knap dat je nog geen 2 weken lid bent en nu al tot de topposters behoort!
Jaa ik krijg hier vaak een naar gevoel bij, juist van ongelijkheid ofzo?