Beutyblogtopic XL #12

En 22 slangen en er zijn twee ontsnappingen geweest in het afgelopen jaar, krijg er helemaal de kriebels van (ze zijn verder wel mooi hoor)

1 like

Ojaaaa! Zij was toen ook vriendinnen met Haagse Rach toch? Edit: zie net dat @Frenky het ook al zei net.

Die minerale make-up was trouwens echt wel fijn spul
kan alleen niet meer op de naam komen

1 like

Ja, had expres z’n naam weg gelaten zeg maar :wink:

2 likes

Bare minerals toch?

@Frenky goed punt, aangepast!

1 like

Danku! Nu even kijken of het nog bestaat

Even wat anders, maar Vera had toen samen met Suz toch ook een blog/vlog?

Ja! Zie de website nog zo voor me, met die vlaggetjes. Maar geen idee meer hoe die blog heette.

Edit: fashion is a party!

1 like

Die namen van ouwe beautyblogs zijn ook zo fout? ‘Cherryfizz’ ‘Beautynezz’ ‘DivaDivine’ wtf is dit voor een rijtje

7 likes

VersusA

1 like

Versusa toch. Of was dat van hun samen

1 like

Ja, versusA! Fashion is a party was volgens mij de slogan?

2 likes

Het was altijd maar voor een blauwe maandag. Ook steeds honden in huis nemen en dan weer weg doen.

@Frenky was dat niet de site van Suz zelf?

1 like

Aaawh Vera heeft een video geĂŒpload over Centro en Sephora met dr moeder en Jeffrey. Die Sephora make-up boeit mij persoonlijk niets maar werd er heel nostalgisch van. Vera’s mam is ook zo’n leuk mens!

20 likes

Ja, je hebt gelijk! Was inderdaad haar eigen blog voor versusA

1 like

Ohhhh mis die tijden van bloglovin’ soms wel hoor, dat je dan die artikelen ging lezen bij het ontbijt over een nieuwe nagellak bij pinkypolish of de nieuwe display van Catrice bij Vera. Echt nostalgie

14 likes

Wauw wat een hoeveelheid planten
 ik kan 5 planten in huis niet eens bijhouden hahah

1 like

Ik heb een stuk of 60 planten en ik stel het water geven al vaak uit omdat ik er geen zin in heb, ik zou 130+ niet trekken :sob:

1 like

Jaa haar moeder is zon gezellige vrouw haha. Zo cute hoe ze helemaal fan van fenty is

1 like

Ja ze had een tijdje ook een blog, over haar date verhalen etc, heel leuk

1 like

Ahhhh wat leuk om weer eens zo’n video terug te zien!

2 likes

Deltacephei (zoiets), Sanaz