En 22 slangen en er zijn twee ontsnappingen geweest in het afgelopen jaar, krijg er helemaal de kriebels van (ze zijn verder wel mooi hoor)
Ojaaaa! Zij was toen ook vriendinnen met Haagse Rach toch? Edit: zie net dat @Frenky het ook al zei net.
Die minerale make-up was trouwens echt wel fijn spulâŠkan alleen niet meer op de naam komenâŠ
Ja, had expres zân naam weg gelaten zeg maar
Danku! Nu even kijken of het nog bestaatâŠ
Even wat anders, maar Vera had toen samen met Suz toch ook een blog/vlog?
Ja! Zie de website nog zo voor me, met die vlaggetjes. Maar geen idee meer hoe die blog heette.
Edit: fashion is a party!
Die namen van ouwe beautyblogs zijn ook zo fout? âCherryfizzâ âBeautynezzâ âDivaDivineâ wtf is dit voor een rijtje
VersusA
Versusa toch. Of was dat van hun samen
Ja, versusA! Fashion is a party was volgens mij de slogan?
Het was altijd maar voor een blauwe maandag. Ook steeds honden in huis nemen en dan weer weg doen.
@Frenky was dat niet de site van Suz zelf?
Aaawh Vera heeft een video geĂŒpload over Centro en Sephora met dr moeder en Jeffrey. Die Sephora make-up boeit mij persoonlijk niets maar werd er heel nostalgisch van. Veraâs mam is ook zoân leuk mens!
Ja, je hebt gelijk! Was inderdaad haar eigen blog voor versusA
Ohhhh mis die tijden van bloglovinâ soms wel hoor, dat je dan die artikelen ging lezen bij het ontbijt over een nieuwe nagellak bij pinkypolish of de nieuwe display van Catrice bij Vera. Echt nostalgie
Wauw wat een hoeveelheid planten⊠ik kan 5 planten in huis niet eens bijhouden hahah
Ik heb een stuk of 60 planten en ik stel het water geven al vaak uit omdat ik er geen zin in heb, ik zou 130+ niet trekken
Jaa haar moeder is zon gezellige vrouw haha. Zo cute hoe ze helemaal fan van fenty is
Ja ze had een tijdje ook een blog, over haar date verhalen etc, heel leuk
Ahhhh wat leuk om weer eens zoân video terug te zien!
Deltacephei (zoiets), Sanaz