Beutyblogtopic XL #12

Het vega broodje is gewoon een broodje hamburger maar dan zonder de hamburger :joy: met saus en toppings. Ik snap dat echt niet, hoe kan je dat met droge ogen aanbieden!!

Ik heb het wel eens genomen en het is stiekem best lekker, maar hoe moeilijk is het om een veggie burger te maken?

Ik vind die cajun fries wel heel lekker.

6 likes

Omg het is nooit in me opgekomen om cajun kruiden op mn friet te gooien. Ga ik binnenkort een x proberen

2 likes

Ja doe, is echt heel lekker!
Eerst frietjes bakken, in een zak doen en dan kruiden erbij en schudden!

2 likes

Looks by Sharon toch?

2 likes

Had zij niet haar naam veranderd naar iets van gazelle ofzo :thinking:

2 likes

Heb je dan zo’n machine waarmee je zelf kan tappen en mixen? :hushed:

Nee je kan dat gewoon aan de balie vragen wat je allemaal wilt

6 likes

Ik zie dat Sharon nog steeds een blog heeft. Niet echt beuty meer van wat ik zo snel zie.

4 likes

Ik vond Lisha ook heel leuk! Soms interieur dingen (Lajoliette toch?)
Trip down Memory Lane wel hoor

Ja hier schrijft ze nog wel maar de over mij pagina linkt naar een instagram die ze niet meer gebruikt

2 likes

Oh ja ik zie het nu! Vroeg me ook net af waarom ik haar nooit meer voorbij zag komen op insta.

1 like

Dat zijn allemaal betaalde posts (link building of affiliate marketing) die ze misschien niet eens zelf heeft geschreven. Lekker dat ze er zo toch nog geld uithaalt, maar zelf zou ik daar nooit mijn naam aan willen koppelen.

5 likes

Ah, ja! Dat was haar blognaam! Kon er al niet opkomen maar op Twitter heet ze LalaLisha dus wist het niet meer zeker haha.

3 likes

Oeh ja Vampy Varnish en Scrangie, daar keek ik ook vaak naar.
En dan altijd jammer vinden dat China Glaze nergens te krijgen was :see_no_evil:.
Swatchen ze nog steeds?

2 likes

Ik kocht 1x een lakje van China Glaze maar ik vond de geur heel sterk en chemisch dus na een keer nooit meer gebruikt

1 like

Ik had ook bakken vol nagellak, ook van die Konad setjes om mee te stempelen. Kan me nu de laatste keer dat ik lak op had niet meer herinneren 🥲

3 likes

Trista van Diva divine ( en daarvoor of nja femme nog wat) heet nu Tristartist op youtube

2 likes

Ik lees hier al ontzettend lang mee, ooit een account aangemaakt maar te lui om te reageren :sweat_smile: . Zag je reactie en ik volg zelf een aantal best leuke (en actieve) beautyblogs. Vind ik dan. Sommigen zijn hier nog niet genoemd. Miss zit hier iets voor je tussen?

Pinkit > vooral voor het zien van nieuwe producten van wat onbekendere merken en parfum reviews

Beautytijd > van een moeder en dochter, uitgebreide reviews van vaak wel wat duurdere producten

18 likes

Verdraaidmooi > Veel budget producten, mooie reviews en best aangrijpende blogs over haar chronische ziekte

The Beau Parlour > de mooiste foto’s die ik ooit heb gezien, blogt helaas niet meer de laatste tijd maar alsnog tof om terug te lezen

^ kon maar 2 links in een bericht plaatsen omdat ik ‘nieuw’ ben

20 likes

In die tijd had je van O.P.I ook van die speciale edities die ik dan weer via Ebay voor een leuk bedrag probeerde te scoren. Mijn favoriet waren toch wel de Alice in Wonderland lakjes. Mad as a Hatter was :heart_eyes:!

3 likes