Dit mis ik ook! Ik heb nog steeds le volume de Chanel mascara uit het tijdperk van toen dat mega in was en werd aangeraden door de beutybloggers, maar nu wil ik eens wat nieuws, maar heb geen zin om 100 mascara’s zelf te gaan testen…
Ongevraagde tip; Lash Paradise van L’oreal of Estee Lauder Sumptuous Extreme. Ik wissel deze twee af met de Chanel mascara.
En nu mis ik ook de oude beautyblogs. Ik vond stash filmpjes altijd zooo leuk om te kijken en mijn 15 jarige ik dacht dan dat je echt 20 mascara’s en 100 kleuren oogschaduw nodig had. Never forget dat ik door een beautyblog met 3 verschillende Herbal Essence shampoo’s in mijn toilettas ging kamperen want je haar had toch echt voor elke gelegenheid een andere voeding nodig .
Ik stond ook echt letterlijk elke week in de Kruidvat om de nieuwe aanvulling van Catrice en Essence te kopen. Echt al mijn geld ging er aan op
Vera had gisteren in haar stories een foto van haar gepost van zichzelf zonder mascara.
Ik ben zo jaloers op die lange wimpers van haar
Ik heb nooit veel geld uitgegeven aan makeup, maar ik volgde toch de hele industrie op de voet via die blogs. Ik vond het zo leuk!
En de dingen die nu ik gebruik zijn vaak nog aan de hand van tips die ik toen uit beautyblogs heb gehaald.
Ik wilde laatst een nieuwe lippenstift kopen, maar ik kon gewoon niet vinden wat ik zocht. Ik heb geprobeerd reviews te vinden maar het is er gewoon bijna niet meer. En in de winkels kon ik ook bijna niets vinden + er waren meestal geen testers (door corona). Vroeger kon je van elke soort/kleur foto’s en een review vinden en kon je gewoon gericht op pad voor wat je wilde hebben
Bizar eigenlijk dat er dus helemaal geen markt meer is voor swatches. Of zou dat nu vooral gebeuren via Instagram? Zie daar nog wel regelmatig wat voorbijkomen, maar daar heb je weinig aan als je in een winkel staat en een swatch wil opzoeken.
Misschien zocht ik ook gewoon niet goed of via verkeerde kanalen, maar ik kon niets vinden waar ik iets aan had. Ik vond vooral reviews van dingen die niet meer te koop zijn
Ik wilde een berry lipstick die niet droog aanvoelt en niet extreem dekkend is Ik had/heb de perfecte van essence maar die is inmiddels helaas echt over de datum (wordt ook al jaren niet meer verkocht dus dat kan ook wel). Niet te vinden
Die schappen werden ook altijd geplunderd, je moest dan ook echt optijd zijn om de populaire producten te kunnen scoren.
Ik was ook helemaal blij als ik wat op had gemaakt, had ik een goede reden om weer wat nieuws te kopen. Heb zelfs een fase gehad dat ik het elke maand opspaarde en aan het einde kijken hoeveel ik eigenlijk had. Net zo als elke beautyblogger, ik deelde het alleen met niemand
Ik weet nog dat een jade/mintgroene kleur van Chanel heel populair was en er toen een dupe was van Catrice (?). Ik kocht via Debbie ook bij Lush, met groepsorders.
Sold Out Forever!
Ik een MAC fase, waarbij ik al die limited edition collecties kende maar niets kocht want arme scholier
Ik moest zo lachen om dat stukje waar haar moeder Camilla verkeerd uitspreekt en de reactie van Vera erop.
Staat hier nog steeds in mijn kast (wel bijna op)
Jaaa haar moeder is leuk! Volgens mij sowieso een heel hecht gezin, Vera was ook altijd leuk met haar broertje.
Weet je hoeveel mac lipsticks gefinancierd door DUO ik bezit?
30!!!
Hoeveel ik er nooit heb gebruikt?
Ongeveer 15
Hoeveel ik er nu nog draag?
0!
Oh ik bezit ook alle Naked pallets trouwens hahahahahahhaa zo dom draag ik ook nooit
Ik kijk graag KathleenLights. Allie Glines, EmilyNoel83 (echt een OG), Patty Alonso en Make Up Just for Fun .
Maar eerlijk, ik heb wel echt van Mascha geleerd. De vrouwen in mijn familie (of mannen) zijn nooit van de persoonlijke verzorging geweest verder dan douchen en je haren kammen en ik heb via Mascha zoveel geleerd over cremes en lotions en scrubs etc. Of uberhaupt hoe je met eyeliner om gaat (mijn moeder is het type dat blauwe eyeliner op haar waterlijn doet en denkt dat het goed staat omdat ze blauwe ogen heeft)
Ja he, en (voor zo ver ik weet?) geen drama bij haar. Bij de andere die ik graag kijk ook niet, trouwens.
Geen fan van de drama’s dus die kanalen kijk ik niet (meer)
Ja absoluut!
Haar tip om blarenpleisters op je puisten te plakken gebruik ik nog steeds hahha