Oohh wow ja ik kocht ook altijd chinaglaze via ebay, net als Orly en OPI. Was dat helemaal vergeten maar ik was als 15-jarige al een fervent online shopper haha. Gebruikte ebay toen echt al als een soort AliExpress
Wat is het verschil dan? (Serieuze vraag, ik heb aliexpress nog nooit gebruikt maar ik dacht dat het ongeveer hetzelfde was)
Haha nou toen bestond Ali nog helemaal niet toch! Dat is volgens mij echt iets van de laatste 5 jaar populair in NL en Ebay bestaat natuurlijk al heel lang (voor 2000). Dus zo bedoelde ik het meer, dat destijds er ook al zoiets was.
Ebay is meer een soort marktplaats, dus je hebt ook particuliere verkopers die tweedehands kleding verkopen bijv. Vroeger kocht ik ook vaak dingen van Topshop via de Engelse Ebay omdat je Topshop toen nog niet in Nederland kon kopen. En je kunt daar ook bieden via een veiling, dat kan op Aliexpress niet. Maar toen, en nu misschien nog wel meer, zaten er ook al verkopers die bijvoorbeeld alleen maar nagellak inkochten en weer verkochten. Aliexpress zijn geen particuliere verkopers maar eerder bedrijfjes die heel veel producten produceren en exporteren naar buiten China.
Waar het allemaal begon. 88, ik had de warm versie.
Wat een pigment! Bizar wel, dat alle bloggers deze allemaal âaanradenâ
Ik dacht omg ik zou dat pallet nu wel weer willen. Want daar kun je best gave looks mee maken. Maar toen bedacht ik me dat wij dat vroeger helemaal niet deden en gewoon rondliepen als clowns. Blending kwasten waren later pas hip
Leuke tips, thanks! Alleen verdraaid mooi heb ik wel eens gezien, de rest ken ik nog niet, leuk
Ik de eerste dag nadat ik het pallet van nikkie tutorials heb gebruikt
Youâre welcome
Nu we toch bezig zijn met herinneringen ophalen. Wie weet nog hoe dat Japanse (?) makeupmerk heette wat iedereen gebruikte. Die blush was dan een soort lipstick en allemaal lichtroze verpakkingen. Ik wilde dat vroeger zooo graag hebben haha.
Eyeko? Ik ooook haha
Zie dat de verpakkingen nu niet meer roze zijnâŚ
Ik had die enorme pot crème highlighter van eyeko.
Daar werd je bek zo vet van dat het net leek alsof je je gezicht in frituurvet had gedompeld.
Ja OMG! Voelde me wel fancy met dat spul, want Mascha gebruikte het ook dus moest het wel goed zijn
Ik dacht ook altijd dat het Japans was (en vond het er allemaal zo leuk uitzien) maar volgens mij kwam ik er later achter dat het gewoon brits was. Deceptie haha
oohhh ja die had ik ook! haha.
Dit is ook een leuk blog artikel van aranka, staat ook nog de classic catrice concealer pallet in haha
De palettes en blushes van Sleek waren ook zo iets. De reviews van Cynthia las ik hierover altijd, om later vast te stellen dat ze met elk palette dezelfde look maakte.
Haha love dit
Die stippling brush herinnert me aan de shop van Mascha. Heb jarenlang die grote groene concealer elke dag over mân hele gezicht gesmeerd en african black soap ook daar gekocht en trouw gebruikt, ondanks dat het vrij weinig voor me deed haha
Ik heb precies hetzelfde!
Jaaaa die groene concealer had ik ook! En idd de stipling brush, ik heb kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst en toen zat in het 2e pakketje een handgeschreven briefje van âik zag dat je 2 bestellingen net na elkaar hebt geplaatst dus heb ik er een cadeautje bij gedaanâ en dat was die stipling brush, voelde me zo cool toen haha.
Lipsmackers waren ook altijd zoân dingetje. Je betaalde een godsvermogen bij Claireâs om met die mierzoete meuk rond te lopen op je lippen.