Beutyblogtopic XL #12

Gregor is zoo hinderlijk , ook dit weer. Laat je per ongeluk iets vallen, krijg je dit haha

Edit bedoel dus t feit dat ie er een story over maakt

17 likes

Wat een verschrikkelijke kutpost inderdaad. Toch even laten merken dat ze een ‘kluns’ ofzo…en zo openbaar. Bah.

4 likes

Jammer dat hij geen enkel ander paar sneakers bezit.

23 likes

Ja dit ook echt:

En Mascha:

Tuurlijk is het balen, maar niet het einde van de wereld…

35 likes

Past wel goed bij zijn hobo-look…
Wat jammer dat dit dan weer zo moet, dit zijn de meest mainstream sneakers van Nederland en zo makkelijk schoon te maken. Echt weer zeiken om het zeiken.

4 likes

Goedmaken…how about shit happens en door met je leven. Meneer even in zijn sop laten gaarkoken (badum tss), extra kusje en dooooor

54 likes

Jezus…alsof ze iemand heeft vermoord echt wat is dit??? Echt een f*cking kleuter deze kerel :face_vomiting:

10 likes

Ik wilde precies hetzelfde schrijven. Het feit dat ik kinderen heb is puur vanuit een soort instinct, totaal niet vanuit ratio. Ik zou nooit zonder ze willen maar ik heb de impact op mijn leven wel echt onderschat. Kan helemaal begrijpen dat er mensen zijn die de keuze maken geen kinderen willen omdat ze een bepaalde vrijheid willen behouden (of de wens gewoon simpelweg niet hebben).

5 likes

Ik vind overigens dat je je helemaal niet zou hoeven verantwoorden over de keuzes die je maakt. Ik heb nog nooit aan iemand gevraagd waarom ze geen kinderen willen, maar zou het ook heel vreemd vinden als iemand aan mij zou vragen waarom ik wél kinderen heb. Met beide beslissingen heeft niemand iets te maken.

5 likes

Weet nu ook 100% zeker dat die plotselinge knip na de “Kijk ik heb de oude DJ set gevonden en Mila speelt ermee” was omdat hij tegen d’r gingen zitten jammeren.

19 likes

Als hij zijn sneakers aan het schrobben is lijkt het wel alsof ie iets helemaal anders aan het doen is :rofl: can’t unsee

1 like

Jeetje volgens mij kan ze een van zijn schoenen inpakken en weer als nieuw geven… Zoveel paar schoenen dan vergeet je echt wel wat je hebt lijkt mij!

8 likes

Dit ligt voor mij wel aan de context waarin iemand dit vraagt. Ik heb ook wel eens een gesprek met iemand gehad waarin dit besproken werd. Ik twijfelde toen best wel of ik wel of geen kinderen wilde en zij had toen wel net een kind. Dus bespraken we dus waarom zij wel hiervoor gekozen had en ik niet.

3 likes

(COMPLEET ANDERE)
ok

6 likes

Ik ben er anders van overtuigd dat hij dagelijks een paar uur in die kamer van hem z’n collectie staat te bekijken, heeft ie tijd genoeg voor.

7 likes

Oh well…

13 likes

Zeggen sommigen ook: Hem vertellen dat als ie niet kapt met aanstellen je nog een paar schoenen onderdompelt in de koffie?

48 likes

Waarom draag je schoenen van €843 als ze niet vies mogen worden? Doe bij het volgende paar er boterhamzakjes om

86 likes

Pffftt wat een manbaby :roll_eyes:

7 likes

Voor hoeveel geld aan schoenen staat daar in hemelsnaam in die kast als 1 paar al bijna 1000K is…hij heeft volgens mij echt 100 paar schoenen ofzo…

10 likes