Sponticorvo plaatst nog wel eens leuke tiktokdansjes, Verspon doet veel minder niet-spon lijkt het
Beetje flauw dit
Hoezo? Ik vond dat ook een beetje een rare twist in die post
Oh ik heb die post niet gezien, lees alleen dit
Vanuit iedereen wel, denk ik. Ze maakt los van spon-posts helemaal geen content op instagram. Met twee kinderen wel een perfecte baan zo.
Nouja vraag me wel af voor hoelang zoiets goed gaat? Want ik vind Serena totaal niet geloofwaardig en als Serena iets aanprijst zou ik het juist niet kopen.
En altijd die mislukte handeltjes van haar. Creampie kaarsen, vintage rommel kastjes en die lelijke overpriced bloemenjurken
Oh die kaarsen. Hoe is het daarmee afgelopen? Was dat een doorslaand succes of is die zooi als een nachtkaars uitgegaan?
Nou volgens mij is de kaars nooit aan geweest zelfs
En dan ook nog fucking onaardig en onbeschoft zijn tegen volgers, echt een commercieel wonder.
Ik wilde eens gaan kijken op de insta van Gregor want -naar mijn idee- heb ik dat nog nooit gedaan. Kom ik er achter dat ik geblokt ben. Huh? Nou, volgens mij mis ik heeeel veel.
Voor nu vind ik dat zeker begrijpelijk, maar hoe lang is dat houdbaar? Hoe lang blijven haar oude fans hangen puur voor spon?
Ze lijkt me een slimme vrouw, dus ze zal wel een back-up plan hebben, want dit is natuurlijk niet houdbaar tot je 67ste.
Daar was toch nog iets mee?
Ze had kaarsen via bol.com verkocht en verstuurd, per ongeluk ook aan de mensen die op vooraf betalen stonden oid. Dus ze had die kaarsen wel verstuurd maar geen geld er voor gekregen. En toen een tranentrekkende post geschreven over hoeveel bloed, zweet en tranen er in had gezeten en of de mensen zich nog even wilden melden om het geld over te maken.
Wel lullig hoor.
Nee, ze was zelf vergeten om te bevestigen aan bol dat ze de kaarsen verstuurd had naar de mensen. Dus het was haar eigen fout dat ze geen geld kreeg maar draaide het natuurlijk zo dat het leek alsof het de schuld van de mensen was en niet van haar.
Ja zie je, verbaasd me weer niks.
Kwam inderdaad op me over dat het bol hun schuld was.
Zijn Mascha en Gregor niet gewoon iedereen aan het pranken? Kan me niet voorstellen dat dat sneakergedoe ‘echt’ is
Serena heeft iig een HBO opleiding op zak en kan altijd weer het lab in. Ik denk dat er andere influencers zijn die het lastiger zouden kunnen krijgen.
Ohja, heb even teruggelezen en moest gniffelen om deze grap:
Ja is kut, maar je hebt niet in de hand wat een ander (per ongeluk) doet, maar je hebt wel je eigen reactie in de hand en hoeveel pijn je het je laat doen.
Who dat
Ik ben blijkbaar een gregor want ik zou ook helemaal gek worden. Ik zag laatst op een terras iemand een die stukje kipsate op een ander zijn schoen liet vallen en toen kreeg ik t al te kwaad