Beutyblogtopic XL #12

Jaaa prachtig!! :heart_eyes:

3 likes

en, heeft ze mascha al ontvolgd?

4 likes

17 likes

Ja zag verder niet echt veel gasten die daar hun best in deden.
Ik vond Mila wel echt spot on met dat jurkje en sandaaltjes.

jammer

1 like

Je hebt gelijk hoor, jammer dat weer Mila de show steelt.
Ze had ook het jurkje kunnen laten zien dat Mila ging dragen en verder geen kind in beeld.
Nog veel beter.
Kijk ook niet elke dag meer, het is me te veel Mila show en dat is gewoon niet goed. Maar moet nog afkikken

1 like

Gewoon dat kanaal blokkeren, cold turkey. Bedenk je maar dat je het uitbuiten van een kind actief faciliteert door die content te bekijken. Dan ben je snel genezen.

10 likes

Ooo dat doet Debbie wel! :grin::ok_hand: (en dat mag ook zeker, ik teken voor zo’n lijf wanneer ik dezelfde leeftijd heb)

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Misschien valt zij onder de ‘muted’ :sweat_smile: Wat is de logica van sommigen muten dan? Waarom niet iedereen ontvingen?

6 likes

Werd even nieuwsgierig, dus ben even door haar Instagram gaan scrollen. In een post waar ze haar nieuwe vriend laat zien reageert iemand:

Ik vond George leuker :hugs:

Oké, bedankt voor je bijdrage. 🥲

Helemaal eens met jouw post, vond Serena jaren geleden heel leuk met haar blogposts.

2 likes

Goede titel

24 likes

Maar ook gewoon in de wc pot toch?
Snap dat dit niet geweldig is maar om nou direct te evacueren… :see_no_evil:

7 likes

Blijkbaar stond er ook vieze borden in de vaatwasser en rook het naar pis daar. Ik snap dat je dan niet langer blijft om nog meer verassingen te vinden

15 likes

Ik wist niet eens dat dit bestond, wat handig!

Is dit het vervolg op “we roken poep in onze VERJAARDAGScupcake” ?

17 likes

Wanneer ik Mascha hoor zeggen dat het moeilijk is om zich klaar te maken voor de bruiloft als Mila rond haar hangt, dan denk ik steeds: heb jij even geluk dat je geen gewone baan hebt, en dat je kinderen om 7u 's ochtends klaar moeten staan (heb er zelf 3 waarvan 1 tweeling) en dat je Gre nog rond je hebt hangen die haar even kan overnemen. Of zoals Wil met haar drukke werkdag, maar dan wel brillen gaan shoppen en pakketjes unboxen terwijl de kinderen op school en op de crèche zijn.
Vloggers/influencers zouden eens moeten wisselen met een ‘gewoon’ gezin, een beetje het principe van steenrijk/straatarm maar dan vlogger versus real life.

30 likes

Ik snap wel wat @pinky bedoeld, al ben ik zelf kinderloos, maar ik zie wel dat sommige gezinnen echt lopen te goochelen om alles voor elkaar te krijgen terwijl Mas in principe veel meer vrijheid heeft om dingen te doen. Daardoor lijkt het alsof ze niet echt reden heeft om te klagen, omdat ze simpelweg de andere kant niet kent.

5 likes

Zelfde discussie als we bij Elise altijd hebben… Het is natuurlijk relatief allemaal en maar net wat je gewend bent. Snap wel waar de ergernis vandaan komt. Mensen hebben het altijd zwaarder.
Zo’n ruil zou wel leuke tv zijn. Dat ze om 8 uur op t werk moeten zijn met 3 kinderen en succes ermee :laughing: niet een uur lang samen met kwasten spelen, ontbijt bestellen of dutjes mee doen.
Wellicht dat het voor Mascha allemaal momenteel even wat zwaarder is ook mentaal, door waar ze nog wat mee worstelt. Soms kun je er ook ff wat beter tegen dan anders.

6 likes

Tsja dat heb je jezelf aangedaan hè

72 likes