Beutyblogtopic XL #12

Content geeft het in ieder geval wel…

5 likes

Ik geloof te hard in karma. Anders had ik zo graag willen commenten “anders moet je nog wen extra huisje bijhuren voor de keuken”.

4 likes

Dat doen ze toch al?

20 likes

Ik vraag me ineens af, zouden de ouders van de Foefjes elke dag hun vlog bekijken?
Als ik zulke idiote ideeën zou hebben dan zouden ze beiden de telefoon pakken en zeggen dat ik even normaal moet doen :sweat_smile:

Ze hebben notabene best een goed idee, namelijk de barbecue, maar dat vindt mascha dan weer raar?
En ze overweegt serieus eieren te koken in de waterkoker…

Ze gaan serieus echt voor die laatste 2 weken weer wat anders huren hoor, mark my words.

28 likes

Ze hebben een airfryer, een barbecue en een slowcooker.

Maar ik denk dat ze eten voor Mila willen klaarmaken en eten bewaren.

3 likes

Mijn moeder zou echt al mijn vlogs kijken, maar ze zou me wel opbellen “PRAAT FF NORMAAAAAAL, hou eens op met dat gebrabbel” :joy:

19 likes

Mijn vader is tegenwoordig zo sassy dat hij oude beelden van mij als peuter zou toevoegen en zou zeggen dat ik daar beter articuleerde. Moet er niet van opkijken als ie het dan ook nog online gooit.
Denk dat hij er viraal mee zou kunnen gaan op tiktok :rofl:

14 likes

Misschien wel een reden voor meer samenwerkingen met restaurants, afhaal, buitenkeuken etc.

1 like

Eieren koken in de waterkoker is trouwens wel echt handig, altijd perfect zachte eitjes nu.

Maar verder, ik kan er niet over uit hoe zij leven. Denk ook dat ze gewoon weer wat gaan huren. Kan nu niet eens bijhouden welke huizen ze allemaal hebben.

1 like

Hallo ze wonen nu toch in de natuur. Daar moeten ze toch ook overleven. Waarom nemen ze die survival skills niet mee terug naar amsterdam. En koken ze daar gewoon even 2 weken op zelf gemaakt vuur enzo.

8 likes

Kreeg enorme scouting flashback opeens.
Brood op een stok

36 likes

Het vermogen van Mascha Feoktistova. Lees het hier. - L of an Artist Hier in dit artikel staat hoeveel ze zou moeten hebben.

Vind dit ook niet gigantisch veel, dat je gewoon moet leven zoals god in Frankrijk.

Ik hou hiermee in mijn achterhoofd dat ze het waarschijnlijk met 2 ( en de volgende 25j met 1 of meerdere kinderen ) nog van moeten overleven. Er zal ongetwijfeld nog geld bijkomen, maar zoals zij leven gaat er toch ook veel geld weg.

2 likes

Dit is echt gebaseerd op helemaal niks :joy:

12 likes

Ze is in ieder geval weer lekker naar de kapper en winkelen in de vlog van vandaag, nog voor een video een kast opruimen(moest toch al gebeuren) en er zit weer een ‘drukke werkdag’ op? :clown_face:

12 likes

Hoe kun je eieren in een waterkoker koken zonder dat ze compleet kapot gaan??? Heb t als kind een keer gedaan en die hele koker zat onder de slierten gestold ei.

2 likes

Lijkt me toch niet accuraat en is totaal niet onderbouwd?
Alleen al met hun nieuwe woning erbij zal dat wellicht wel richting een miljoen gaan… (ook een totaal niet onderbouwde aanname van mij :shushing_face:)

Nee je hebt gelijk ! Niemand kan dat ooit echt weten natuurlijk

1 like

Hahahaha wat een kwaliteitsjournalistiek hier hoor

’het kan niet zoveel zijn’ aka 700.000 euro

9 likes

Volgens mij heeft Mascha alleen rijke vrienden want iedereen die ze kent is aan het verhuizen. “Hoe doen jullie dat?” vraagt ze.

Ondertussen in de comments:

70 likes

Ohh haha, dat is mij nog nooit gebeurd gelukkig! Nu wordt ik er wel wat zenuwachtig van :laughing:.

Maar ja, genoeg water in de waterkoker, eieren erin en dan iets van 5 minuten wachten nadat de waterkoker is afgeslagen.

1 like