Beutyblogtopic XL #12

Als Alberta Verlinde haar baan niet al ingepikt heeft :eyes: Die heeft in ieder geval betere bronnen :no_mouth:

2 likes

Valt er onder ‘vermogen’ ook je huis? Of alleen het geld op de bank? Ik snap eigenlijk niet hoe ze dit allemaal ooit kunnen weten. Lijkt me echt mega natte vinger werk.

1 like

Eieren koken in de waterkoker gaat overigens prima! Ik doe het soms uit luiheid haha.

2 likes

Ik ben echt in shock hierdoor. Ik ga t meteen weer proberen morgen want ik dacht echt dat het gewoon onmogelijk was.

3 likes

Gewoon heel voorzichtig doen haha, moet vast lukken.

1 like

En smaakt je thee naar ei?

29 likes

Nee gewoon 1 “kook cyclus” en dan nog een paar minuten erin laten! Je thee smaakt niet naar ei haha.

4 likes

Ja voorzichtig doen, ik kan toch mijn waterkoker moeilijk instralen om minder hard te borrelen? :joy:

4 likes

Hahahahaha nee maar wel voorzichtig erin leggen, ik deed dat een keer te hard en toen was het ei gebarsten

3 likes

Doe ik ook altijd

3 likes

Nou ik ga het oprecht proberen morgen. Ik leg mijn eitje er met alle zorg in en dan zet ik hem aan.
Verslag volgt :joy:

13 likes

Hoe werkt dit?

1 like

Ik zit echt wanhopig te zoeken naar een nieuwe angle om over de foefjes te kunnen praten maar er is gewoon niks. Alles is al gezegd

10 likes

Hoe is het met dokter siem en manis dan?

4 likes

Hebben ze niet nog een extra huis gehuurd of gekocht?

6 likes

Waarom? Ik snap oprecht niet hoe dit makkelijker of sneller kan zijn :joy:

3 likes

Wisten jullie dat je ook gewoon een ei kan koken in een pan.

122 likes

Lifehack! Pas maar op dat Mascha dit geweldige idee niet gaat gebruiken in een nieuwe beautygloss video.

Ah nee… bij nader inzien hoef je er denk ik niet bang voor te zijn. Ze zitten straks namelijk 2 WEKEN zonder keuken. :scream:

5 likes

Omdat je niet op hoeft te letten tot het water kookt. Dat vind ik toch altijd zo irritant

1 like

Die twee weken is genoeg voer voor 5 weken aan video’s…

  • Hacks voor als je zonder keuken zit
  • Shoplog van benodigheden voor koken zonder keuken
  • Mukbang mer recepten koken zonder keuken
  • recepten voor als je alleen een slowcooker hebt
  • Mijn ervaring met 2 weken zonder keuken zitten
    etc
16 likes