Hoe ben je na deze video in godsnaam nog geinfluenced door Mascha
Dit is waarschijnlijk Milaās eerste forum account
Haha lol
@Blush ja dus niet perse door Mascha maar ben het masker gaan opzoeken en wat het doet. Dit combi de prijs⦠het het besteld bij Douglas. Dus niet zomaar āergens weten scorenā.
Ja dat is waar. Ik deed ook eerst fysio en daarna botox erbij. Alleen botox was denk ik ook niet voldoende geweest.
Heeft Mas geen scoliose? Want dan ben je inderdaad scheef en moet je ontzettend opletten op de manier waarop je staat, ligt, zit want anders heb je gegarandeerd pijn. Weet er alles van want heb zelf een flinke scoliose.
Mascha heeft inderdaad Scoliose. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe groot je bocht(en) is/zijn en hoeveel je er last van hebt. Ik heb ook erge Scoliose. Hoe zij achter een laptop zit van wat wij zien in de vlogs, (wat niet de hele dag is natuurlijk) zit ze 9/10 keer ingezakt en niet op een goede (bureau)stoel. Als je werk voornamelijk achter een laptop is, wat je uren op een dag doet, zou ik dat niet op een barkruk oid doen. Scoliose of niet
Ik kan niet eens zitten zoals zij zit want dan ga ik kapot van de pijn in de rug en zit mijn hele nek vast. Ik denk als ze alleen al een andere zithouding aanleert, fysio/cesar gaat doen en zich laat masseren al en eind komt.
Ik kan ook niet ingezakt of zo zitten omdat ik meermaals geopereerd ben. Maar wat ik probeer te zeggen is, is dat je niet weet hoe erg haar Scoliose is en hoeveel last ze daarvan heeft. Er zijn ook veel mensen die niet zo veel merken van hun Scoliose.
Ik ben altijd voor fysiotherapie en dan voornamelijk focussen op je houding. Met maar ook zonder Scoliose. Heel veel mensen die zittend werk doen zitten verkeerd. Daarom hebben veel mensen ook rugpijn en lopen ze vaak (onnodig) met klachten rond
Vind dat Mascha een hele leuke outfit aan heeft. Vraag mij af of Josh of haar team ook setjes kleding op papier maakt? Wat leuk bij elkaar staat en dat mee stuurt met de kleding.
Ze ziet er echt geweldig uit.
(Hoop stiekem dat Greggie een PSL over haar witte outfit heen giet zodat ze hem de rest van de week kan judgen Ik ben echt niet petty).
Dan gaat die jurk bij de eerste beste opruim sessie weg, het valt helemaal uit elkaar of het is niet meer te redden.
Is echt weer zoān Instagram ding dat pumpkin farms ineens hip zijn?
Volgende keer naar een uienboer ofzo?
Wel echt een leuke outfit bij haar vond ik ook!
Gaan we daarna naar een champignonkwekerij of naar een spruitjesveld?
Dat is American dat snappen jullie niet
Overigens vind ik dr outfit fantastisch, maar waarom trekt ze zo een raar geforceerd hoofd. Zo lacht ze normaal niet
Amurican!
Hahah aah neeh, het is Murican zonder A š„²š
Dat is ook all American
Maar⦠het valt me op dat Mas (@Friemel, sorry, Mas kort ik ook af ) het niet meer heel vaak heeft over haar tijd dat ze als teenager in Miami gewoond heeft met haar pa.
Hoe kon ik ook zo dom zijn!!!
Dat komt wel weer als ze volgende maand naar Murica vliegen.
O verdomdā¦
Al verheug ik me stiekem wel op de vlog waarin ze waarschijnlijk weer gaan shoppen bij Wallmart. Ben sowieso wel een sucker voor supermarkten in het buitenland.