Beutyblogtopic XL #12

Hier nog iemand met een droge (en gevoelige huid): Ik ben dol op dit product! Een keer per week een heel dun laagje aanbrengen (op droge schone huid), 5 minuten laten intrekken, afspoelen, huid droog deppen (niet gaan wrijven met een handdoek ofzo). Daarna lekker hydraterende producten gebruiken en m’n huid is super zacht en stralend.

Onze OG beautyblogger is gewoon echt onverantwoord bezig :confused:

Edit: typfout

8 likes

Mascha kan gewoon niet zelfreflecteren. Het ligt nooit aan haar of haar zogenaamde kennis. Het is allemaal gewoon niet meer up to date en ze doet maar wat. Ze kan ook zeggen; shit ik had me beter moeten inlezen, dit is niet goed. DOE DIT NIET ZO. Maar er zit niet eens een disclaimer bij in de video.

28 likes

Je leest toch ook gewoon de bijsluiter voor je zoiets gebruikt? Snap er helemaal niks van. En het blijkt maar weer dat fouten toegeven moeilijk is.

4 likes

Ik vind het hilarisch dat deze video op beautygloss staat en letterlijk elke reactie is een tip/advies voor haar van mensen die er veel meer verstand van hebben (de gemiddelde kijker). Vrij pijnlijk bewijs dat je gewoon geen beautyvlogger meer bent :’)

28 likes

Echt alles aan deze video is zo cringey :’) instant klassieker.

1 like

Ja maar Mascha is (al jaren!!!) gewend aan 50% en hoger peelings hoor 🥲😅

3 likes

Zo jammer dat Mascha deze mensen dan afsnauwt, ze is zo veel minder aardig en likeable geworden

4 likes

Oke snauwen is een beetje een groot woord misschien maar in de reacties is ze soms best fel naar mensen die het helemaal niet slecht bedoelen, ze kan ook aardig reageren

1 like

Ik heb net de maskervideo gekeken. Mascha vertelt daarin dat ze Botox in haar rug en nek heeft laten spuiten zodat haar spieren minder gespannen zijn (wat mogelijk ook migraine tegen gaat). Volgens Mas heeft ze veel last van haar nek en rug door haar vele laptop werk en is haar lichaam scheef.
Ik begrijp alleen niet waarom ze dan naar Botox grijpt. Als laptop werk (deels) de oorzaak is ga je dat toch als eerste aanpakken? Door een goed bureau te nemen met een goed afgestelde bureaustoel en een groot scherm en een losse muis en toetsenbord. Gewoon voor jezelf een goede werkplek maken die arbo-proof is. Nu is het meer symptoombestrijding met niet al te gezond spul.

98 likes

Ze had het over fysio maar ze is volgens mij ook maar 1 of 2 keer naar zo’n houding coach geweest 4 jaar terug ofzo? Maar wel elke week voor 100 euro zo’n bindweefsel massage en rare dingen.

4 likes

Zo veel mensen die liever passief geholpen worden (massage, injecties) dan actief iets gaan doen (oefentherapie, aanpassing houding en werkzaamheden). Mensen zijn vaak lui.

39 likes

Maar als het werkt, je kan t betalen en t kan verder geen kwaad waarom zou je iemand dan afrekenen op het feit dat ze de snelle route hebben genomen/lui zijn.
Snap dat soort judgings niet.

5 likes

Ik kijk net dat maskerfilmpje. Jeetje wat is ze hyper. Het gaat van Botox naar kapotte telefoon en vervolgens over de openhaard. Alles binnen 3 minuten.

3 likes

Ik voel mij totaal niet aangesproken hoor…

4 likes

Begrijp dat ook niet. Als je zoveel computer werk doet zorg je toch voor een goede werkplek en een groot scherm. Iets met prioriteiten……

2 likes

Net door de berichten hier even gekeken, arme mas. Volgens mij gaat het niet zo goed

1 like

Ze gaat ook (of is ze al) in therapie voor ptss. Hoop dat het werkt voor haar

1 like

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik ga zelf jaren op en af naar de fysio, braaf mn oefeningen te doen en zoveel geld besteed aan (niet werkende) troep tegen het klemmen van mn kaken. Ik was echt sceptisch en wilde niet aan de botox. Maar botox is het eerste en enige wat écht heeft geholpen. Jemig, wat ben ik opgelucht dat ik na jaren pijn botox heb genomen. Spijt dat ik er niet eerder aan toe wilde geven.

Tuurlijk een goede houding (scherm, bureaustoel etc) is belangrijk, maar als het helpt tegen de pijn zou ik het zo doen.

6 likes

Zonde man botox in je nek en rug. Kan veel beter in je gezicht

72 likes

Ik vond Gregor in deze video wel een beetje grappig. Zijn gezicht ook en dan “jeetje” als hij het product zag.

Mascha heeft me wel geïnspireerd en heb het masker besteld.

5 likes