Echt alles aan deze video is zo cringey :’) instant klassieker.
Ja maar Mascha is (al jaren!!!) gewend aan 50% en hoger peelings hoor 🥲😅
Zo jammer dat Mascha deze mensen dan afsnauwt, ze is zo veel minder aardig en likeable geworden
Oke snauwen is een beetje een groot woord misschien maar in de reacties is ze soms best fel naar mensen die het helemaal niet slecht bedoelen, ze kan ook aardig reageren
Ik heb net de maskervideo gekeken. Mascha vertelt daarin dat ze Botox in haar rug en nek heeft laten spuiten zodat haar spieren minder gespannen zijn (wat mogelijk ook migraine tegen gaat). Volgens Mas heeft ze veel last van haar nek en rug door haar vele laptop werk en is haar lichaam scheef.
Ik begrijp alleen niet waarom ze dan naar Botox grijpt. Als laptop werk (deels) de oorzaak is ga je dat toch als eerste aanpakken? Door een goed bureau te nemen met een goed afgestelde bureaustoel en een groot scherm en een losse muis en toetsenbord. Gewoon voor jezelf een goede werkplek maken die arbo-proof is. Nu is het meer symptoombestrijding met niet al te gezond spul.
Ze had het over fysio maar ze is volgens mij ook maar 1 of 2 keer naar zo’n houding coach geweest 4 jaar terug ofzo? Maar wel elke week voor 100 euro zo’n bindweefsel massage en rare dingen.
Zo veel mensen die liever passief geholpen worden (massage, injecties) dan actief iets gaan doen (oefentherapie, aanpassing houding en werkzaamheden). Mensen zijn vaak lui.
Maar als het werkt, je kan t betalen en t kan verder geen kwaad waarom zou je iemand dan afrekenen op het feit dat ze de snelle route hebben genomen/lui zijn.
Snap dat soort judgings niet.
Ik kijk net dat maskerfilmpje. Jeetje wat is ze hyper. Het gaat van Botox naar kapotte telefoon en vervolgens over de openhaard. Alles binnen 3 minuten.
Ik voel mij totaal niet aangesproken hoor…
Begrijp dat ook niet. Als je zoveel computer werk doet zorg je toch voor een goede werkplek en een groot scherm. Iets met prioriteiten……
Net door de berichten hier even gekeken, arme mas. Volgens mij gaat het niet zo goed
Ze gaat ook (of is ze al) in therapie voor ptss. Hoop dat het werkt voor haar
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik ga zelf jaren op en af naar de fysio, braaf mn oefeningen te doen en zoveel geld besteed aan (niet werkende) troep tegen het klemmen van mn kaken. Ik was echt sceptisch en wilde niet aan de botox. Maar botox is het eerste en enige wat écht heeft geholpen. Jemig, wat ben ik opgelucht dat ik na jaren pijn botox heb genomen. Spijt dat ik er niet eerder aan toe wilde geven.
Tuurlijk een goede houding (scherm, bureaustoel etc) is belangrijk, maar als het helpt tegen de pijn zou ik het zo doen.
Zonde man botox in je nek en rug. Kan veel beter in je gezicht
Ik vond Gregor in deze video wel een beetje grappig. Zijn gezicht ook en dan “jeetje” als hij het product zag.
Mascha heeft me wel geïnspireerd en heb het masker besteld.
Hoe ben je na deze video in godsnaam nog geinfluenced door Mascha
Dit is waarschijnlijk Mila’s eerste forum account
Haha lol
@Blush ja dus niet perse door Mascha maar ben het masker gaan opzoeken en wat het doet. Dit combi de prijs… het het besteld bij Douglas. Dus niet zomaar “ergens weten scoren”.
Ja dat is waar. Ik deed ook eerst fysio en daarna botox erbij. Alleen botox was denk ik ook niet voldoende geweest.