Ja zoiets denk ik ook, en dat ze het dan zelf ‘combineert’ zodat ze kan zeggen dat ze het heus zelf doet.
Tranen in m’n ogen van het lachen
Judopak
Beter dan influencers die na 3 weken een nieuwe hobby wel claimen expert te zijn. Ik noem geen namen
nee echt niet
Dit vind ik dus echt een leuke manier van spon delen. Sowieso, love Vera
Alleen als je echt geen water lust en je frisdrank inname wilt verminderen, snap ik het product. Maar het is niks voor mij
Leuk gedaan inderdaad! Vind Vera ook zo’n leuke en oprechte vrouw.
Ik wilde op ‘nee’ drukken, maar werkt natuurlijk niet bij een afbeelding.
Hoop van mijn collega’s drinken bijna niks anders meer, die zeggen dat het echt werkt. Ik ben ook nog niet overtuigd, haha
Jaa Vera kan niks verkeerd doen voor mij. Jeffrey trouwens ook niet
Deelt vaker outfit foto’s en valt op, omdat ze normaal iets net niet draagt of een huispak. Ze moet natuurlijk zelf weten wat ze draagt.
Ze laat zich eindelijk niet door Grestylo stylen
Maar hij is zo fesjunabbullllllll
Vind die sokken wel een beetje arremoei hoor 🥲
Ik kwam dit tegen op m’n insta. Haarspray gebruiken op je gezicht? Vera, really??
Het werkt wel heel goed haha
Ik ook en die reacties zijn niet te zuinig. Crisis.
Maar Vera geeft zelf al de uitleg dat het een look was voor iemand met een budget. Dat hebben ze van omroep Gelderland er niet bij vermeld. Wel wat lullig.
Overigens is haarlak als settingspray toch heel normaal in de drag wereld?
Leuke outfits idd! Dit model laarzen zie je echt vaak voorbij komen! Weet iemand hoe ze heten?
Wat een hoop simpletons in de comments ook. De ene stelt voor om gewoon geen makeup te dragen, de ander denkt dat je kanker krijgt van een keertje haarspray op je gezicht Alsof je ‘t niet inademt als je het op je haar sprayt.
Mascha en Greg zijn heerlijk kneuterig bezig in de nieuwe beautygloss video. Pompoenen aan het uithollen